۰ نفر
۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
«آغوش باز»، فیلم این زمانه

«آغوش باز» فیلم زمانه ماست؛ ما در اینجا یعنی من و شمایی که اهل سیاست نیستیم؛ نه کسانی که زمانه را بر اساس مصالح سیاسی خودشان تعریف می‌کنند و تغییر می‌دهند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «آغوش باز» به کارگردانی بهروز شعیبی در روز چهارم جشنواره فیلم فجر اکران می‌شود. به بهانه اکران این فیلم علی بحرینی ترانه سرا و منتقد در یادداشت کوتاهی درباره «آغوش باز» ساخته جدید بهروز شعیبی نوشت: «از خط یا بهتر است بگویم خطوط قصه «آغوش باز» خبر داشتم و بعید می‌دانستم به بهروز شعیبی اجازه دهند آنرا بسازد!

خداراشکر «آغوش باز» حالا نه تنها تولید شده، بلکه در چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر هم حضور دارد!

این فیلم، فیلم زمانه ماست؛ ما در اینجا یعنی من و شمایی که اهل سیاست نیستیم؛ نه کسانی که زمانه را بر اساس مصالح سیاسی خودشان تعریف می‌کنند و تغییر می‌دهند!

شعیبی در تازه‌ترین فیلمش - که امیدوارم بهترین فیلم او هم باشد- به سراغ واقعیت‌ها آمده و تصور می‌کنم «آغوش باز»ش طرفداران بسیاری پیدا کند.

ترکیب بازیگران این فیلم هم توجه برانگیز است:از حامد کمیلی که گفته می‌شود با «آغوش باز» شانس گرفتن سیمرغ بلورین را دارد، تا گلاره عباسی، محسن کیایی، شبنم گودرزی، جواد خواجوی، مهدی هاشمی، احترام برومند و حسن معجونی.»

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1865887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =