همدان در تشخیص پیش‌دیابت رتبه نخست کشور را به دست آورد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: اجرای طرح غربالگری در پویش ملی سلامت تا ۳۰ دی ‌ماه در استان همدان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان،
محمدمهدی مجذوبی بعد از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گفت: با اقدامات رسانه‌ای و همت همکاران دانشگاه علوم پزشکی همدان، پیشرفت کیفی مطلوبی در پویش ملی سلامت به دست آمده، به طوری که در شاخص‌های کیفی و دقت در سنجش، رتبه یک تا چهار و از منظر تشخیص پیش‌دیابت رتبه نخست کشور را به دست آورده است.

مجذوبی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه موزه تاریخ‌پزشکی، طی ماه‌های آتی افتتاح می‌شود، افزود: از سال ۱۳۱۰ وسایل و تجهیزات قدیمی حوزه پزشکی در این موزه جمع آوری شده و این مهم یکی از اقدامات ماندگار حوزه سلامت خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه در توسعه فضای فیزیکی و آموزشی از محل تهاتر، احداث ساختمان جدید دانشکده بهداشت با ۸ هزار متر مربع آغاز شده است، یادآور شد: تصویب تأسیس چهار پژوهشکده و راه‌اندازی پارک علم و فناوری سلامت از دیگر اقدامات شاخص توسعه‌ای در دانشگاه است که در دو سال گذشته رقم خورد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان همچنین با اشاره به اینکه در رتبه کیفی در زمره چهار دانشگاه برتر حوزه تحقیقات شناخته شدیم که مورد تقدیر وزارت بهداشت قرار گرفت، اظهار داشت: رتبه دوم مرکز تحقیقات دانشجویی دانشگاه و رتبه نخست کمیته اخلاق دانشگاه را در کشور به دست آوردیم.

مجذوبی خاطرنشان کرد: در حوزه خدمات دانشجویی نیز صد درصد دانشجویان خوابگاهی از سال گذشته در خوابگاه‌های دانشگاه اسکان داده شده‌اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1858907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =