توصیه احمد زیدآبادی به ابی، خواننده لس آنجلسی /علی کریمی خود را اسیر اهانت بی دلیل به بی گناهان کرده است

احمد زیدآبادی، فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: اگر ابی به جای دفاع از افرادی مثل علی کریمی، از  ورود به بازیچۀ منازعات پوچ و بی‌حاصل این روزگار قدری کناره می‌گرفت، خیلی خیلی بهتر بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، احمد زیدآبادی فعال سیاسی اصلاح طلب در کانال تلگرامی خود با انتشار عکسی از ابراهیم حامدی، خواننده لس آنجلسی نوشت:

ابراهیم حامدی که در بین ایرانیان به ابی معروف است، صدای گرم و مطبوع و خوشی دارد.

مسیح مهاجری: آیت الله هاشمی سانسور شد، چون بزرگ و آزاداندیش بود /جریانی، رأی مردم را تزئینی می داند /دوران فعلی بدتر از دوره احمدی نژاد است

در تمام مدتی که از ایران دور بوده، پخش آهنگ‌هایش در محافل عمومی و خصوصی بسیاری از ایرانیان هیچگاه ترک نشده است. در واقع او در زندگی بسیاری از ما حضور پررنگی داشته و عضوی از هر محفل ایرانی‌جماعت بوده است.

از خشم و کینۀ او نسبت به جمهوری اسلامی آگاهم، اما او در سال‌های اخیر به جای آنکه بکوشد خوانندۀ محبوب هر ایرانی با هر نوع گرایش سیاسی و اعتقادی باشد و نوعی شأن ملی برای خود تعریف کند، بیش از اندازه درگیر منازعات سیاسی آزاردهنده و تفرقه‌برانگیز شده است.

به نظرم اگر ابی به جای دفاع از افرادی مثل علی کریمی که صرف‌نظر از مقام فوتبالی‌اش، این روزها تحت عنوان "فعالیت سیاسی" خود را اسیر اهانت بی‌دلیل به بی‌گناهان کرده، از ورود به بازیچۀ منازعات پوچ و بی‌حاصل این روزگار قدری کناره می‌گرفت، خیلی خیلی بهتر بود.

توصیه احمد زیدآبادی به ابی، خواننده لس آنجلسی /علی کریمی خود را اسیر اهانت بی دلیل به بی گناهان کرده است

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1857597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =