بازداشت ۲۵۰ نفر در تهران به روایت آیت الله هاشمی رفسنجانی/ ماجرای  نزاع شیعه و سنی در پاکستان چه بود؟/ مقداری وقت، صرف خواندن خاطرات عفت کردم

هاشمی رفسنجانی در خاطرات شانزدهم دی خود در مورد بازداشت چند نفر در تهران، یارانه سوخت و برخی اخبار بین‌الملل نوشته‌است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی در شانزدهم دی ماه سال ۱۳۷۹ آمده است؛

تمام وقت در منزل بودم و یکسره مطالعه داشتم. مقدمه آقای [محمد] واعظ‌زاده [خراسانی] بر کتاب «جامع‌الاحادیث [الشیعه]» را خواندم. این کتاب به دستور آیت‌الله [سیدحسین] بروجردی، تألیف شده است. برای آمادگی جهت افتتاح همایش تأسیس دارالتقریب [مذاهب اسلامی] و نقش آیت‌الله بروجردی در تاریخ جدید.

انتقاد آیت‌الله هاشمی از دولت خاتمی درباره یک لایحه مهم/ احتمال توافق بر سر مسئله فلسطین وجود دارد؟/ بازخوانی تاریخ

مذاکره با طالبان برای جلوگیری از کشت خشخاش به روایت آیت الله هاشمی

مهدی، [مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت]، گزارشی در مورد نتایج بررسی تبدیل یارانه‌های سوخت و ‌پرداخت کمک به سرانه مردم به طور مساوی داد.گفت هم به عدالت نزدیک است و هم باعث صرفه‌جویی در سوخت و مصرف انرژی می‌شود و هم به طبقات پایین، سهم بیشتری می‌رسد و هم برای دولت چیزی می‌ماند و نیز گزارشی از پیشرفت طرح گازسوزکردن خودروها داد و پیشنهادی برای درس‌های علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی داشت. با محسن هم در مورد مقدمه کتاب خاطرات سال ۱۳۶۱ و مطالب کتاب، مذاکره شد. مقداری وقت، صرف خواندن خاطرات عفت، پس از ویراستاری نمودم؛ خوب ویراستاری شده است. مقداری وقت، صرف اصلاح نمایه‌های جلد ۱۲ تفسیر راهنما شد.

دو سه روز است، در منطقه شمال غربی پاکستان، بین شیعه و سنی نزاع مسلحانه است که جمعی تلف شده‌اند. تروریسم در پاکستان شایع است. شیوع جنون گاوی در آلمان و فرانسه، باعث تحریم واردات گوشت گاو اروپا، توسط بسیاری از کشورهای جهان شده است.

بازداشت حدود ۲۵۰ نفر در شب میلاد حضرت مسیح در تهران، به خاطر اقدامات خلاف اخلاقی که چند نفر خارجی هم در بین آنها بوده، موج تبلیغات منفی علیه ایران در رسانه‌های غرب ایجاد کرده است. مرگ شش سرباز ایتالیایی که در بالکان خدمت می‌کرده‌اند، با مرض مرموز باعث این شده که مسئله استفاده از اورانیوم در مهمات آمریکایی، بار دیگر مورد انتقاد قرار گیرد.

۲۱۹۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1857581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =