آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری رتبه اول کشور را کسب کرد

اداره کل آموزش وپرورش چهارمحال وبختیاری موفق به کسب رتبه اول کشوری درچهل و یکمین دوره جشنواره فرهنگی ، هنری امید فردا شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، محمد حسین پورثانی" مدیر کل فرهنگی، هنری، اردو ها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش با ارسال نامه ای به مدیر کل آموزش و پرورش استان، کسب رتبه اول آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در چهل و یکمین دوره جشنواره فرهنگی، هنری امید فردا را تبریک گفت .

وی در این نامه ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل آموزش و پرورش ، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و کارکنان اداره فرهنگی هنری، اردو ها و فضاهای پرورشی، کسب رتبه اول توسط استان را بر اساس درصد دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره به کل دانش آموزان آن استان دانست و این موفقیت را حاصل حسن تدبیر و تلاش مجموعه پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام نمود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری نیز کسب این موفقیت ارزشمند را به مجموعه کارکنان، فرهنگیان و دانش آموزان استان تبریک گفت و این موفقیت را حاصل تلاش شبانه روزی مجموعه مربیان تربیتی استان دانست.

افشین امیریان گفت : استان چهارمحال و بختیاری دارای دانش آموزان هنرمند و مستعد در حوزه های فرهنگی و هنری است که با حضور چشمگیر خود در مسابقات فرهنگی و هنری فردا بار دیگر توانایی خود را در سطح کشور به نمایش گذاشتند.

گفتنی است، تعداد ۸۳ دانش آموز از استان چهارمحال و بختیاری به عنوان برگزیده مسابقات کشوری فرهنگی هنری فردا توسط دبیرخانه این جشنواره معرفی گردید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1855412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =