جانباز ۷۰ درصد اردلی به جمع شهدا پیوست

جانباز هفتاد درصد شهید حاج کرمعلی رئیسی اردلی پس از سالها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت شب گذشته در شهرستان اردل به جمع یاران شهیدش پیوست.

مدیر کل بنیاد شهید وامورایثارگران استان گفت : جانباز هفتاد درصد شهید حاج کرمعلی رئیسی اردلی پس از سالها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت شب گذشته در شهرستان اردل به جمع یاران شهیدش پیوست.

اسماعیل عسگری چالشتری افزود جانباز شهید حاج کرمعلی رئیسی در یکم فروردین ماه ۱۳۴۸در اردل متولد شد. باعضویت بسیج در جبهه حضور یافت و ۲۳اسفندماه ۱۳۶۶در عملیات والفجر ده در منطقه شاخ شمیران بر اثر اصابت ترکش به سر و چشم به فیض جانبازی نائل آمد.

به گفته وی : جانباز شهید برادر دو شهید و دو جانباز و یک رزمنده بسیجی می باشد.

46


گفتنی است ، شهید گرانقدر قدمعلی رئیسی هفتم فروردین ماه ۱۳۴۳در شهرستان اردل به دنیا آمد. به فراگیری علوم دینی و حوزوی پرداخت. روحانی بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و بیست و هفتم اردیبهشت سال ۱۳۶۱با سمت مبلغ در اهواز بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شکم و سینه شهید شد. مزارش در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.
شهیدگرانقدر محمد حسن رئیسی اردلی یکم فروردین ماه ۱۳۳۱در شهرستان اردل به دنیا آمد. بنا و معمار بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. بیست و پنجم اسفند سال ۱۳۶۶در شاخ شمیران توسط نیروهای عراقی براثر اصابت ترکش به صورت و پاها شهید شد.
جانباز صفر رئیسی در عملیات کربلای پنج سال ۱۳۶۵ جانباز ۵درصد شده است و علی قلی رئیسی در منطقه عملیاتی مریوان سال ۱۳۶۲جانباز ۲۰درصد شده است و عبد الرحیم رئیسی رزمنده بسیجی بوده است.

مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام فردا سه شنبه ساعت نه صبح از درب منزل به طرف گلزار شهدای شهرستان اردل می باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1855397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =