۰ نفر
۲۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۳

فارس نوشت:

وزرای آموزش و پرورش، علوم، ارتباطات، رفاه اجتماعی، اقتصادی، کشور، نیرو، بهداشت، نفت، صنعت، راه و شهرسازی و دادگستری این هفته با حضور در 8 کمیسیون‌‌ تخصصی مجلس به 37 سؤال نمایندگان پاسخ می‌دهند.
 اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در هفته آینده میزبان حاجي‌بابایی وزیر آموزش و پرورش و کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری است. رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز این هفته با حضور در کمیسیون اجتماعی به سؤال عیسی جعفری نماینده بهار و کبودرآهنگ پاسخ می‌دهد.
عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز این هفته برای پاسخگویی به سؤال داریوش قنبری نماینده ایلام در کمیسیون اجتماعی حاضر می‌شود.
همچنین در روز دوشنبه هفته آینده حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی میهمان کمیسیون اقتصادی مجلس است. اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در همان روز نیز از عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی دعوت کردند. نجار وزیر کشور برای پاسخ به سؤال سیدنجیب حسینی نمایده مینودشت در کمیسیون اقتصادی حاضر می‌شود.
مجید نامجو وزیر نیرو با حضور در کمیسیون انرژی پارلمان به همراه معاون برنامه‌ریزی، نظارت و راهبردی رئیس‌جمهور در خصوص اقدامات انجام شده در مورد مشکلات و بدهی‌های صنعت برق کشور توضیح می‌دهد.
اعضای کمیسیون بهداشت مجلس نیز علاوه بر استماع گزارش دستجردی وزیر بهداشت و درمان در خصوص بودجه سال 90 و پیش‌بینی بودجه سال آینده، گزارش عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره برنامه‌های وزارتخانه متبوعش را نیز می‌شنوند.  اعضای این کمیسیون روز سه‌شنبه از عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دعوت کرده‌‌اند.
رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در همین روز میهمان کمیسیون بهداشت مجلس است تا به سؤال مشترک فخرالدین حیدری نماینده سقز و محمدعلی پرتوی نماینده سردشت پاسخ دهد.
قیمت فرآورده‌ها و خوراک پتروشیمی با توجه به قانون بودجه سال 1390 و مشکلات و ارائه راهکار برای استفاده از توانمندی‌های سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران عصر روز سه‌شنبه با حضور رستم قاسمی و مهدی غضنفری وزرای صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون صنایع و معادن بررسی می‌شود.
اعضای کمیسیون عمران هم عصر روز سه‌شنبه میهمان علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی هستند. بختیاری وزیر دادگستری نیز عصر روز یکشنبه برای پاسخگویی به سؤال محمدمهدی مفتح نماینده رزن به کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس می‌رود.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معلم شرکتی IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
    0 0
    از نمایندهای عزیز خواهشمندیم به داد معلمان شرکتی بدبخت برسند ما جوانان با مجوز خود مجلس و دولت مثل سایر نیروهای شرکتی دیگر ادارات جذب شدیم بجای قراردادی با توهینهای بسیار زیاد ما را اخراج کردند اخه چرا ما همه خالصانه در مناطق مرزی و روستایی با حداقل امکانات خدمت کردیم به خدا در وفع بسیار بدی گرفتار شدیم دیگه نمی دونیم چکار کنیم................از نمایندهای سوال کننده عاجزانه خواستار رسیدگی فوری به این امر هستیم.