افزایش قیمت نان در شوش و کرخه بدون اطلاع رسانی

صبح امروز افرایش یک باره قیمت نان، بدون اطلاع رسانی قبلی انجام شد و مردم را متحیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ قیمت نان در شهرستان شوش و کرخه با افزایش یک باره افزایش یافته است که تاکنون از مسئولان شهرستانی، جهاد کشاورزی و اتحادیه ی مربوطه واکنشی نشان ندادند.


با بررسی های انجام شده و رصد های صورت گرفته از نانوایان سطح شهرستان شوش و کرخه این افزایش از سوی اتحادیه نانوایان شهرستان شوش و کرخه اعلام شده است و نانوایی ها طبق اعلام قبلی قیمت نان را افزایش داده اند

مدیر یکی از نانوایی ها گفت؛ در افزایش قیمت نان نقشی نداشتیم و از طریق گروه اتحادیه،افزایش نان ابلاغ شد.

وی ادامه داد: کارت خوان هوشمند موجود در نانوایی قیمت را به روز رسانی کرد و ما نمی‌توانیم آن را تغییر بدیم چرا که این کارت خوان به سیستم جهاد کشاورزی خوزستان وصل می باشد.

این مدیر ادامه می دهد: در صورت کوچکترین تخلف در تغییر قیمت و کیفیت نان از سوی جهاد کشاورزی و اتحادیه مربوطه پیگیری و رصد می شود.

طبق این گزارش، در حالی افزایش قیمت نان با ۱۵۰ تومان مشاهده می شود که چندین بار سال جاری جهاد کشاورزی خوزستان و اتحادیه های نانوایی های شهرستان شوش و کرخه مخالفت خود را اعلام کرده بودند

با توجه به افزایش قیمت نان،مسئولان شهرستانی و اتحادیه ی مربوطه هنوز خبری در مورد افزایش نان ندادند و حالا باید دید چه کسی جوابگوی مردم خواهد بود.


46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1853989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =