اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری رتبه اول کشور را کسب کرد

سعید یوسف‌پور مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان در جشنواره «تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده محیط‌زیست» از دست علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رییس سازمان تندیس و لوح تقدیر دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط محیط زیست استان،سعید یوسف‌پور مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان در جشنواره «تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده محیط‌زیست» از دست علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رییس سازمان تندیس و لوح تقدیر دریافت کرد.

پس از بررسی آثار برگزیده به این جشنواره، ۱۱ طرح پژوهشی انجام شده، ۵ طرح پژوهشی در دست اجرا، انتشار ۲ جلد کتاب، برگزاری یک طرح کارآفرینی، حمایت از ۱۴ پایان نامه دانشجویی، حمایت از ۲ فرصت مطالعاتی و انجام بیش از ۷۰ فعالیت آموزشی، پژوهشی و کارگاه تخصصی انتخاب شدند.

گفتنی است: با عنایت به اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش و به‌منظور قدرشناسی از اهتمام پژوهشگران و فناوران ستادی و استانی و ادارات کل حفاظت محیط‌زیست در پیشبرد مطالعات علمی، پژوهشی و فناورانه کاربردی،«جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده محیط زیست»، روز سه شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۵، در محل سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای محیط‌زیست سازمان در تهران برگزار شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1853438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =