فوری؛ جدایی درستکار از تیم ملی کشتی؛ رونمایی از سرمربی جدید آزادکاران

فدراسیون کشتی با استعفای پژمان درستکار موافقت کرد و محسن کاوه را بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فدراسیون کشتی با انتشار بیانیه زیر با استعفای پژمان درستکار موافقت کرد؛
به منظور استفاده از ظرفیت های موجود و پیشبرد اهداف کشتی کشور، فدراسیون کشتی با استعفای پژمان درستکار از سمت سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد موافقت کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، ضمن قدردانی از زحمات پژمان درستکار و همکاران وی به جهت هدایت تیم ملی کشتی آزاد در 3 سال گذشته و کسب افتخارات و نتایج حاصله، فدراسیون کشتی در مقطع حساس کنونی و فرصت کوتاه تا بازی های المپیک پاریس و لزوم کسب 3 سهمیه باقی مانده و همچنین حضور پرقدرت در این رقابت ها، محسن کاوه را بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد منصوب کرد.
با توجه به مأموریت سخت واگذار شده به محسن کاوه، انتظار می رود که شناخت بالای وی از ظرفیت های کشتی ایران، چندین دوره سابقه حضور در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، فعالیت بعنوان مدیر تیم های ملی کشتی و کسب موفقیت متوالی در رقابت های جهانی جوانان، در نهایت منجر به کسب نتایج مورد نظر در المپیک 2024 پاریس گردد.
257 251
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1843818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شاپور ساسان IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 0
    مربی بی مهر تر از این ندیدم . در حد استانی هم نیست چه برسه تیم ملی بدگل
  • علی IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 0
    مثل گذاشتن پول از یک جیب به جیب دیگر است ، فایده ای ندارد
  • ایرانی با غیرت IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    1 0
    جناب محسن کاوه هیچ موفقیت چشمگیری در عرصه کشتی قهرمانی ندارد و فقط دوست فابریک علیرضا دبیر است. بهتر بود دبیر از اکبر فلاح یا رضا یزدانی استفاده میکرد. با این سرمربی کشتی گیران ایران در المپیگ از سد رقیبان روس و آمریکای نخواهند گذشت.
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    به سلامت
  • ناشناس IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    سلام. ریاست محترم فدراسیون کشتی، جناب پژمان درستکار اسمی، سرمربی تیم کشتی ازاد بود! اگر نگوییم همه کاره اقای کاوه بود! ولی بیشترین دخالت ها را داشت! تا جایی که پژمان خان به صورت خصوصی و شفاهی بار ها عطای کار را به لغایش بخشیده بود! حالا دبیر خان، اکنون چند سال است که تیم ملی بزرگسالان اشکار و پنهان توسط جناب کاوه بسته می شود! که تا کنون هم نتیجه خوبی بدست نیامده است! در چنین شرایطی امید و اعتماد دوباره به جناب محسن کاوه، امیدی خلاف منطق است!