رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به گزارش اخیر آژانس انرژی اتمی گفت: چیزی سرهم کرده اند که هدفی جز تبلیغ علیه ایران ندارد .

به گزارش خبرآنلاین، بعد از گزارش یوکیا آمانو مدیر کل آژانس انرژی اتمی درباره برنامه هسته ای کشورمان بود که واکنش های منفی بدان شروع شد. علاوه بر جنبش عدم تعهد، روسیه و چین کشور های بودند که با این گزارش مخالفت کردند. موضوعی که علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که پیش از این مسئولیت پرونده هسته ای کشورمان را بر عهده داشته است در سفر خود به سمنان
بدان  اشاره کرد و گفت:روسیه و چین هم ازاین گزارش اظهار تردید کردند و معلوم شد که چیزی سرهم کرده اند که هدفی جز تبلیغ علیه ایران ندارد .
 به گزارش واحد مرکزی خبر ،علی لاریجانی در سمنان درباره گزارش غیر متعارف آژانس هسته ای با بیان اینکه در ارائه 2 گزارش فاصله خیلی کمی است و اتفاق خاصی رخ نداده است ، افزود : مسئولان انرژی اتمی ایران با حسن نیت اجازه دادند ، معاون آقای آمانو برای بازدید به تاسیسات هسته ای در تهران ، کاشان و فردو بیاید و از نزدیک همه مسائل را بررسی کند و به نظر می آید که شیطنتی از طرف صهیونیستها به وجود آمده است .
وی افزود : رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای ورود خود به سمنان در آرامگاه شهدای گمنام سمنان به آنان ادای احترام کرد .
/212 212
 
 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 184189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =