۱ نفر
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
شوک بزرگ به نکونام پیش از دربی پایتخت

ورزش سه نوشت: ممکن است که محمدحسین مرادمند به دلیل مصدومیت دربی پایتخت را از دست بدهد.

در اواخر نیمه نخست دیدار برابر تراکتور بود که محمدحسین مرادمند پس از آسیب‌دیدگی، روی زمین افتاد و کادرپزشکی نیز بالای سر او حاضر شد. با وجود انتقال این مدافع به خارج از زمین، اما مرادمند دوباره به میدان بازگشت تا به بازی ادامه دهد.

اما مصدومیت این بازیکن جدی بود و او دوباره روی زمین افتاد و در نهایت جای خود را به امید حامدی‌فر داد. پس از آن اعلام شد که مدافع آبی‌ها از ناحیه رباط داخلی دچار آسیب‌دیدگی شده و ممکن است چند ماه را از میادین به دور باشد و دربی را نیز از دست بدهد.

در همین راستا، محمد نوازی، یکی از دستیاران نکونام در گفت‌وگو با برنامه ورزشگاه، درخصوص آخرین وضعیت مرادمند به صحبت پرداخت و اعلام کرد که این بازیکن ممکن است تا سه هفته از میادین به دور باشد.

نوازی گفت: شرایط مرادمند هنوز مساعد نیست. او تحت نظر کادرپزشکی روند درمانش را طی می‌کند و امیدواریم که هر چه سریع‌تر به تمرینات و بازی‌ها بازگردد. مشکل خاصی نیست ولی فکر می‌کنم او دو، سه هفته از میادین به دور باشد. مرادمند یکی از بازیکنان خیلی خوب ماست و پشتکار دارد و ان‌شاءالله هر چه زودتر به میادین بازگردد.

با توجه به اینکه استقلال باید 27 روز دیگر در دربی پایتخت به مصاف پرسپولیس برود، ممکن است که مرادمند این بازی را از دست بدهد. باید دید که روند درمان این بازیکن چگونه انجام خواهد شد و آیا کادرپزشکی می‌تواند او را به این مسابقه حساس برساند یا خیر.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1837855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =