رعایت دقت، شفافیت و ارائه اطلاعات بهنگام در انتشار اخبار مورد توجه جدی قرار گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزایش اُمید را مهم‌ترین نیاز جامعه امروز دانست و گفت : رعایت دقت، صحت، سرعت، شفافیت و ارائه اطلاعات بهنگام در انتشار اخبار مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،محسن حسین‌میرزایی شامگاه یکشنبه در نخستین گردهمایی روابط‌عمومی‌های شهرداری‌ها، شوراهای اسلامی شهرها، بخش‌ها و شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات منجر به بازتولید قدرت نرم کشور در برابر جنگ ترکیبی دشمن می‌شود.

وی با تأکید بر اجرای مُر قانون از سوی برگزارکنندگان انتخابات افزود: رعایت اصل بی‌طرفی مطلق در انتخابات از مهم‌ترین ضرورت‌ها به‌شمار می‌رود.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: برگزارکنندگان انتخابات حق سمت‌گیری به سوی هیچ کاندیدایی را ندارند.

وی یادآور شد: سلامت و صیانت از رأی مردم به‌عنوان حق‌الناس از جمله ضرورت‌ها و الزام قانونی است که باید مورد توجه برگزارکنندگان انتخابات باشد.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری انتخابات را نماد مردم‌سالاری دینی به مفهوم واقعی اعلام و اضافه کرد: ایران اسلامی تنها کشوری است که مردم در آن تنها میدان‌داران اصلی انتخابات هستند.

وی گفت: روابط‌عمومی‌های شوراهای اسلامی، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها با خلاقیت و ابتکار عمل زمینه افزایش مشارکت مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری را فراهم کنند.

حسین‌میرزایی به کارکردهای مختلف برای اطلاع‌رسانی و خبررسانی اشاره و تأکید کرد: اُمیدآفرینی و اُمیدافزایی از مهم‌ترین این کارکردها به‌شمار می‌رود.

وی افزایش اُمید را مهم‌ترین نیاز جامعه امروز دانست و افزود: رعایت دقت، صحت، سرعت، شفافیت و ارائه اطلاعات بهنگام در انتشار اخبار مورد توجه جدی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ملت ایران را عزیز نظام جمهوری اسلامی و ولی نعمت مسئولان اعلام و تصریح کرد: مسئولان و فعالان روابط‌عمومی‌ها در کنار پیگیری‌های مطالبه‌های مردم در حوزه سخت‌افزاری به‌دنبال نیازهای نرم‌افزاری مردم باشند.

حسین‌میرزایی تنها راه برون‌رفت از مشکلات موجود در چهارمحال و بختیاری را وحدت، وفاق و همدلی دانست و یادآور شد: سوءتفاهم‌ها باعث کُندی در مسیر پیشرفت و تعالی جامعه خواهد شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1830794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =