آغاز به کار بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان،تاسیسات و تجهیزات جانبی در مشهد

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد از آغاز فعالیت بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان،تاسیسات و تجهیزات جانبی (نیمسال دوم) و"سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعتی سازی و فناوریهای نوین صنعت ساختمان" ،چهارمین نمایشگاه بین المللی آسانسور پله برقی و تجهیزات جانبی"، " بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک، چینی و شیرآلات بهداشتی" ،" بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات خانه و آشپزخانه، سونا و حمام" و همچنین" چهاردهمین نمایشگاه بین المللی درب و پنجره " در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سعید صیفی با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه از عصر چهارشنبه سوم آبان ماه افتتاح شد وتا ۶ آبان ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه ها افزود: فعالیت مشارکت کنندگان در زمینه های مصالح ساختمانی و تاسیسات - صنایع گرمایشی و سرمایشی - لوله و اتصالات - چینی و شیرآلات بهداشتی- کاشی و سرامیک - درب و پنجره - پروفیل - سیستم های تهویه مطبوع - آسانسور و پله برقی و صنایع وابسته می‌باشد. ‌

صیفی با بیان اینکه این نمایشگاه ها در فضایی به وسعت ۱۷ هزار متر مربع برگزار می‌شود، ادامه داد: سالن های فردوسی ، مفاخرو عطار برای استقرار شرکت های حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای خود را به بازدید عموم بگذارند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در این نمایشگاه گفت: تعداد کل مجموعه های حاضر در این نمایشگاه ۱۵۰ شرکت است که از استان خراسان رضوی ۸۰ شرکت کننده و خارج از استان نیز ۷۰ شرکت کننده از استان های تهران ، گلستان ، یزد ، آذربایجان شرقی ، اصفهان ، آذربایجان غربی ، البرز ، سمنان ، کیش ، کردستان ، مازندران در این نمایشگاه حضور دارند .

گفتنی است این نمایشگاه از چهارشنبه ۳ آبان ماه در ساعت ۱۸ در محل نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح و آغاز به کار کرد و علاقه مندان می‌توانند تا ۶ آبان ماه همه روزه از ساعت ١۶ الی ٢١ از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1829325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =