اختصاص ۹۰ هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی به چهارمحال و بختیاری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دولت سیزدهم سال گذشته بیش از ۹۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به این استان اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط‌عمومی استانداری ، علی حیدری شامگاه چهارشنبه در مراسم سوگندنامه مهندسین جدیدالورود سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری تآکید کرد: نقاط مختلف کشور از جمله این استان به کارگاه عمرانی بزرگی تبدیل شده است.

وی افزود: پروژه‌های فراوانی در چهارمحال و بختیاری در مرحله اجرا قرار دارد که طرح نهضت ملی مسکن از مهم‌ترین طرح‌های دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود و در چهارمحال و بختیاری ار پیشرفت فیزیکی قابل‌توجهی برخوردار است.

حیدری تصریح کرد: وضعیت عمران و ساخت‌وساز در ایران و چهارمحال و بختیاری همچنان ادامه دارد و مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان می‌توانند در پروژه‌های مختلف همکاری داشته باشند.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: هم‌اکنون چهار هزار و ۸۰۰ مهندس رشته‌های برق، تاسیسات مکانیکی، عمران، معماری، شهرسازی و نقشه‌برداری زیرمجموعه این سازمان فعالیت می‌کنند.

مهران کوهی‌کمالی تاکید کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری هم‌اینک گروه‌های ویژه‌ای دارد که به‌طور مستمر از طرح‌های عمرانی بازدید و از بروز تخلف‌های احتمالی در استان جلوگیری می‌کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1826730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =