وقتی آبی‌های پایتخت سوژه پیتزا فروشی شدند

چلسی در بازی یکشنبه خود در لیگ انگلیس برای سومین بازی متوالی نتوانست گلزنی کند و در مقابل استون ویلا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا حال و روز بد این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم مائوریسیو پوچتینو در تابستان گذشته در بازار نقل و انتقالات ۴۳۴.۵ میلیون پوند هزینه کرد تا رکورد تاریخ فوتبال را بشکند، اما همچنان این تیم با مشکلاتی در مقابل دروازه حریفان مواجه است.

چلسی در هیچ کدام از سه بازی اخیرش گلزنی نکرده است. نیکولاس جکسون که چلسی برای خریدنش از ویارئال ۳۲ میلیون پوند هزینه کرده، در شش بازی فقط یک گل زده در حالی که کریستوفر انکونکو دیگر خرید تابستانی نیم فصل اول را به علت مصدومیت از دست داده است. چلسی در حال حاضر با یک برد در رتبه چهاردهم لیگ انگلیس قرارداد دارد. شرایط ناخوشایند این تیم باعث شد تا پیتزافروشی زنجیره ای "دومینو" با آنها شوخی کند. در حقیقت این رستوران زنجیره ای آمریکایی تصمیم گرفت که با چلسی شوخی کند و به تخمین این رقم پرداخت که آنها از زمان آخرین گل چلسی، چند پیتزا تحویل مشتریانشان داده اند!

صفحه توییتری پیتزا دومینو پس از بازی چلسی و استون ویلا در توییتی نوشت:" از زمان آخرین باری که چلسی گل زد، ما ۸۵۲.۶۰۹ پیتزا تحویل مشتریان داده ایم!"

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1817969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =