آغاز فرایند عقد قرارداد سرویس مدارس  در شهرکرد

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش وپرورش استان از تعیین نرخ حمل و نقل و آغاز فرایند عقد قرارداد سرویس مدارس در شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: طی جلسات کمیسیون ماده ۱۸ با موضوع ساماندهی سرویس حمل و نقل دانش آموزان که با حضور نمایندگان آموزش و پرورش، اولیا و مربیان، شهرداری شهرکرد، پلیس راهور وهمراهی سایر عوامل موثر برگزار شد، شرایط سرویس مدارس بمنظور برنامه ریزی جهت حمل ونقل ایمن دانش آموزان بررسی شد و ضمن معرفی ۲۲ شرکت حمل و نقل دارای مجوز به مدارس و ارسال بخشنامه های مربوطه، نرخنامه حمل ونقل بر اساس شرایط اقتصادی و مسافت طی شده تعیین و به تایید شورای اسلامی و کمیسیون تطبیق فرمانداری شهرکرد رسید و به مدارس ناحیه ۱و۲ شهرکرد ابلاغ گردید.

ذوالفقار علیخانی گفت : مدت قرارداد برای مقطع ابتدایی هفت ماه و نیم یعنی تا پایان اردیبهشت ماه و در مقاطع متوسطه هشت ماه و نیم خواهد بود و هزینه ایام امتحانات دیماه و خردادماه به شرط ارائه خدمات بوده وتعطیلات عید نیز جزو قرارداد نمی باشد.

وی افزود : قرارداد مستقیم شرکت ها با اولیا ممنوع بوده و صرفا باید شرکت ها با مدارس قرارداد منعقد نمایند.

علیخانی خاطرنشان کرد: وجه قرارداد الزاما می بایست به حساب مدارس واریز گردد به این صورت که ۴۰درصد وجه قرارداد هنگام ثبت نام و مابقی قرارداد حداکثر تا اسفند ماه از سوی اولیا تسویه خواهد شد.

وی افزود : وجه شرکت ها بر اساس کارکرد بوده و بصورت ماهانه می بایست توسط مدارس به شرکت ها پرداخت گردد.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش وپرورش استان افزود : رعایت کلیه ضوابط و مقررات الزامی بوده وکلیه عوامل مسئول وپاسخگو خواهند بود.

وی در پایان به لزوم رعایت ظرفیت سرنشین توسط سرویس های مدارس اشاره کرد و گفت : مسئولیت رعایت تعداد سرنشین ها با رانندگان سرویس های مدارس خواهد بود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد قانونی با متخلف صورت خواهد گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1809581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =