بازنشستگی ۱۸۵۸نیروی آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختیاری

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: : امسال ۱۸۵۸ نفر از نیرو ها یعنی ۱۳ درصد نیرو ها بازنشسته می شوند و این تعداد از بازنشستگی فشار زیادی بر آموزش و پرورش استان وارد خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،امین سلیمانی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در نشست صبحگاه اداری امروز گفت: نقل و انتقالات همکاران فرهنگی در حال اجراست و سعی خواهد شد در حد مقدور با درخواست نقل و انتقال همکاران موافقت شود.

وی گفت: امسال ۱۸۵۸ نفر از نیرو ها یعنی ۱۳ درصد نیرو ها بازنشسته می شوند و این تعداد از بازنشستگی فشار زیادی بر آموزش و پرورش استان وارد خواهد کرد.

امین سلیمانی خاطر کرد: با عنایت مسئولین وزارت آموزش و پرورش بخشی از نیروهای مورد نیاز آموزش و پرورش استان تامین شد و با مشارکت همه ادارات داخلی آموزش و پرورش استان آزمون ماده ۲۸ به خوبی برگزار شد که حدود ۵۲۶ نیروی ابتدایی جذب خواهد شد.

وی گفت : سعی بر این است که با درخواست نقل و انتقالات همکاران موافقت شود ولی متاسفانه با توجه کمبود شدید نیرو امکان نقل و انتقالات همه نیرو ها نیست، و علی رغم اینکه بعضی از همکاران سال های زیادی در مناطق مشغول خدمت هستند امکان جابه جایی آنان وجود ندارد چرا که اولویت دانش آموزان هستند و آموزش و پرورش متعهد به تامین نیرو برای کلاس های درس می باشد.

سلیمانی در پایان ضمن تشکر از مسئولین برگزاری سی و هفتمین اجلاس سراسری مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش در کشور و استان دست آورد های این اجلاس را بسیار ارزشمند دانست و گفت: اجرای این اجلاس بن صورت بر خط در استان ها موجب صرفه جویی در هزینه های این اجلاس گردید.

گفتنی است، صبحگاه اداری اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز با حضور کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد و ارایه توضیحات احسان طاهری، دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر از جمله برنامه های امروز صبحگاه اداری اداره کل آموزش و پرورش استان بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1803601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =