تکمیل ۹۰درصدی ظرفیت مراکز اقامتی قزوین

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین گفت: باتوجه به افزایش حضور گردشگرانی که قزوین را به‌عنوان مقصد سفرهای خود در این تعطیلات انتخاب کرده‌اند، مراکز اقامتی رسمی سطح استان تا کنون با تکمیل ظرفیت ۹۰درصدی مواجه هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: منطقه الموت از دیرباز به دلیل برخورداری از آب‌و‎هوای مطلوب و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی منحصربه‌فرد مقصد بسیاری از گردشگران در داخل و خارج از کشور بوده و در طول سال در ایام تعطیلات و اوج سفرها شاهد حضور و اقامت گردشگران بیشتری در این منطقه به‌ویژه در نیمه اول سال هستیم.

او افزود: از مجموع سیزده اقامتگاه بوم‌گردی سطح استان، یازده اقامتگاه در مناطق الموت غربی و شرقی روستاهای زرآباد، گازرخان، اوان، پرچکوه، فشک، دیکین، رزجرد، شهرک و معلم‌کلایه متمرکز شده‌اند که با افزایش حضور گردشگران برای سپری کردن تعطیلات نیمه خرداد در این مناطق شاهد تکمیل صددرصدی ظرفیت آن‌ها هستیم.

خزائلی همچنین از تکمیل ظرفیت ۹۰درصدی مراکز اقامتی سطح استان تا کنون خبر داد و گفت: درحال حاضر باتوجه به افزایش حضور گردشگرانی که قزوین را به‌عنوان مقصد سفرهای خود در این تعطیلات انتخاب کرده‌اند، مراکز اقامتی رسمی سطح استان شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و خانه‌مسافرها تا کنون با تکمیل ظرفیت ۹۰درصدی مواجه هستند.

این مسئول یادآور شد: بازدیدهای نظارتی ویژه توسط بازرسان این مجموعه بر نحوه ارائه خدمات در تاسیسات گردشگری استان به‌ویژه مراکز اقامتی و مجتمع‌های خدماتی‌رفاهی بین‌راهی درحال انجام است و تا پایان تعطیلات پیش‌رو به‌صورت مستمر ادامه دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خاطرنشان کرد: امیدواریم گردشگران و میهمانان ورودی به استان با دریافت خدمات مطلوب در این مراکز تعطیلات خوشایندی را سپری کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1773476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =