امام جمعه کرج:  دشمنان می خواهند به آرامی، جمعیت زیادی را «عقیم» کنند / باید خطر کاهش جمعیت را جدی گرفت

ایسنا نوشت: آیت الله حسینی همدانی گفت: تاکنون کار عمیق و اثر گذاری که زوایای شخصیت، تفکر و مدیریت امام (ره ) را بازگو کند به جز رهبر معظم انقلاب که مدیریت نظام اسلامی را بر اساس اندیشه امام دنبال می کنند از کس دیگری نمی بینیم .

  • نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با بیان اینکه روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه در تاریخ معاصر ایران پرنقش و تاثیر گذاراست، گفت: جهاد تبیین درباب تفکر الهی امام راحل (ره) برای پیشگیری از انحرافات فکری در جامعه اسلامی ضروری است.

  • آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نمازجمعه کرج با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره ) افزود: برچیده شدن بساط سال های طولانی ظلم حکومت طاغوت و حیات دوباره اسلام از آثار قیام ۱۵ خرداد به رهبری امام خمینی (ره ) است.

  • حسینی همدانی با اشاره به ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ و سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و انتخاب حضرت خامنه ای (مدظله العالی ) به عنوان رهبر و امام مسلمین گفت: برای جلوگیری از تحریف و انحراف در جامعه اسلامی این سه واقعه مهم باید در باب جهاد تبیین با دقت مورد توجه قرار گیرد و زوایای آنها بیان شود.

  • وی بیان کرد: تاکنون کار عمیق و اثر گذاری که زوایای شخصیت، تفکر و مدیریت امام (ره ) را بازگو کند به جز رهبر معظم انقلاب که مدیریت نظام اسلامی را بر اساس اندیشه امام دنبال می کنند از کس دیگری نمی بینیم . حسینی همدانی گفت: رهبر انقلاب اسلامی فرمودند که مواضع امام (ره ) باید به طور واضح و روشن که خود امام گفت و نوشت باید تبیین شود و این ملاک راه امام ،خط و صراط مستقیم انقلاب است.

  • امام جمعه کرج بیان کرد: این تفکر غلطی است اینکه امام برای اینکه پیروان بیشتری پیدا کند برخی از مواضع صریح آن حضرت را کم رنگ کنیم؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند که امام هویت و شخصیتش به این است که بیانات آن حضرت شفاف تبیین شود.

  • وی افزود: با اینکه سال ها در کنار امام (ره) بودیم و صدای امام (ره)درباره موضوعات مختلف ضبط شده است اما باز برخی می گویند امام نظرش درباره فلان مساله چیز دیگری بود. وی ادامه داد: این گونه جریان ها می خواهند صراط مستقیم انقلاب را به انحراف بکشند و با تحریف یک شخصیت استکبار ستیز بگویند که اهل معامله بود؛ این افراد می خواهند فلسفه انقلاب اسلامی را زیر سووال ببرند و از امام (ره) انتقام بگیرند و باوارون جلوه دادن روش حکومتی امام (ره )، مدیریت حضرت خامنه ای مدظله العالی را زیر سوال ببرند و بین نظام و مردم فاصله بیندازند.
  • حسینی همدانی بیان کردند: برخی مدعی شدند که امام (ره ) به قانون اهمیت نمی داد و دستورات فراقانونی داشت در حالی که قانون خط قرمز حضرت امام (ره ) بود و هیچ نوع بی قانونی را قبول نداشت. وی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، امام خمینی (ره) اداره امور کشور را به مردم سپرد و در سال اول انقلاب پنج انتخابات برگزار کرد؛امام (ره ) با تشکیل بسیج مردمی مسوولیت حراست ، حفاظت و امنیت کشور را به مردم سپرد و آن حضرت اقدامی بدن رای مردم انجام نمی داد.

  • خطیب جمعه کرج گفت: پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ، کارتر رییس جمهور وقت آمریکا اعلام کرد که ایران ما را تحقیر کردکه امام (ره) در پاسخ بیان کرد که این اول کار است و ایران تا آخر شما را تحقیر خواهد کرد.

خطر کاهش جمعیت جدی گرفته شود

  • نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به تاکید دین اسلام و روایات دینی مبنی بر ازدواج جوانان و زادآوری گفت : موضوع جمعیت باید در نظام سیاسی و اجتماعی کشور مورد توجه ویژه قرار گیرد.

  • وی ادامه داد: نظام سلطه و سرمایه داری برای کاهش جمعیت در کشورهای اسلامی به ویژه ایران برنامه های مختلفی از طرق مختلف مانند تبلیغات رسانه ای دنبال می کند و مستکبران عالم منافع خود را در این می بینند که کشورهای مورد نظر آنها جمعیت کمتری داشته باشند.

  • حسینی همدانی گفت : دشمنان با روش های مختلف و به آرامی و مرحله به مرحله جمعیت زیادی را عقیم بکنند که امروز باید خطر کاهش جمعیت را جدی گرفت.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1773225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =