مرد باشیم و به پرسپولیس تبریک بگوییم

تسنیم نوشت: دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد از رفتار ریکاردو ساپینتو گفت که باید به پرسپولیس بابت کسب عنوان قهرمانی تبریک گفت.

پرویز برومند درباره انتقادها از عملکرد سیدحسین حسینی پس از شکست 2 بر یک استقلال مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی اظهار داشت: بی‌معرفت نباشیم و فراموش نکنیم روزهایی هم حسینی ناجی تیم بوده است. اگر به سال گذشته برگردیم استقلال کمترین گل خورده را داشت و تیم بدون باخت قهرمان شد. بعد از دربی برخی به حسینی تاختند و حق می‌دهم که ناراحت باشند ولی دلیلی نمی‌شود اینگونه به او حمله کنیم. حسینی خانواده دارد و تلاش کرد بهترین نمایش را داشته باشد ولی دربی روز او نبود.

وی ادامه داد: حسینی خودش را به لحاظ روحی - روانی و جسمی آماده بازی بزرگ نکرده بود و تفاوت‌ها در چنین بازی‌هایی مشخص می‌شود. دروازه‌بان پرسپولیس عالی کار کرد ولی دروازه‌بان ما فروغ همیشگی را نداشت. وقتی صحبت‌های همسر حسینی را دیدم، خیلی ناراحت شدم. ما نباید فقط امروز را ببینیم.

مرد باشیم و به پرسپولیس تبریک بگوییم
دروازه‌بان پیشین استقلال با اشاره به ناکامی آبی‌پوشان در جام حذفی تصریح کرد: از حق نباید بگذریم که پرسپولیس بهتر بازی کرد. استقلال در نیمه اول فوق‌العاده بود ولی توپ‌هایش گل نشد و بیرانوند با واکنش‌هایش مانع گل زدن استقلال شد. در نیمه دوم با حواشی که بوجود آمد، بازیکنان استقلال عصبی به بازی ادامه دادند ولی در لحظات پایانی گل تساوی را به ثمر رساندند. هیچ کس نمی‌تواند درک کند که گل زدن در دربی در ثانیه‌های پایانی چقدر به لحاظ آدرنالین و اسید لاکتیکی به بازیکنان فشار وارد می‌کند. این شرایط را تجربه کرده‌ام و به بازیکنان استقلال خسته نباشید می‌گویم ولی قسمت نبود که قهرمان شوند. باید مرد باشیم و مردانه به پرسپولیس تبریک بگوییم. باید تلاش‌مان را بیشتر و سال‌های آینده جبران کنیم.

چیزی از ساپینتو ندیدم
برومند در رابطه با عملکرد ریکاردو ساپینتو در استقلال یادآور شد: الان نمی‌دانیم ساپینتو می‌ماند یا می‌رود. کار فنی از او ندیدم. زمانی که ساپینتو با کت و شلوار آمد گفتم این فرد با شخصیت جنتلمنی خود برای قهرمانی آمده است. در دلم گفتم او روحیه قهرمانی را به بازیکنان و هواداران ترزیق کرده اما هر چه گذشت موضوع برعکس شد. خیلی ناراحت شدم چنین شخصی به استقلال آمد و رفتارهایی انجام داد که پسندیده نبود. نباید همه چیز را فدای فوتبال کنیم. باید جایگاه‌مان را بدانیم و شخصیت‌مان را حفظ کنیم. در اوج خستگی بازیکنان، چنین حرکاتی از سوی ساپینتو باعث شد آنها قافیه را ببازند. صحبت‌های ساپینتو قبل از دربی درباره بیرانوند اشتباه بود. بعید بود مربی حرفه‌ای بخواهد چنین صحبت‌هایی کند. او تحت تأثیر شور و هیجان بازی قرار گرفته بود.

کادر ایرانی ساپینتو در حد استقلال نبودند
وی درباره انتقاد برخی‌ به نیمکت استقلال خاطرنشان کرد: من هم به نیمکت استقلال معترض هستم. سال‌هاست می‌بینم نیمکت این تیم مشکل دارد. شخصیت‌ها نیمکت تیم را مشخص می‌کنند. به غیر از ساپینتو که سرمربی بود، دوستان خوبم مثل بهزاد غلامپور، بیژن طاهری و خسرو حیدری حضور دارند که ارزشمند هستند ولی در حد و اندازه‌های این تیم نیستند. چیزی از آنها ندیدم و برای من ناراحت کننده بود. کمک مربی باید به سرمربی کمک کند. من هیچ کمکی از آنها ندیدم. ساپینتو خارجی است و از فرهنگ دیگری آمده و باید به او رسیدگی می‌کردند. وقتی بزرگ‌تری نباشد، بازیکن حساب نمی‌برد.

پیراهن استقلال برای خیلی‌ها گشاد است
دروازه‌بان پیشین استقلال در مورد اینکه بیشتر بازی‌ها، بازیکنان در حال انتقاد درباره مسائل مالی بودند، گفت: اگر بازیکنان بدون حقوق و حقوق کار کرده بودند، شاهکار کرده‌اند. پیراهن استقلال برای خیلی‌ها گشاد است اما نمی‌توانم بپذیرم بازیکنان فقط به خاطر مسائل مالی بازی می‌کنند. خودم در استقلال بازی کرده‌ام و زمانی که وارد چنین تیمی می‌شوید آبروی‌تان مهم‌تر از پول و شهرت می‌شود. نمی‌خواهم مقایسه کنم ولی نسبت به سال‌های گذشته کیفیت فوتبال ایران پایین آمده است. خیلی از بازیکنان لیاقت پوشیدن لباس تیم دسته اولی را هم ندارند ولی در سطح اول بازی می‌کنند که برمی‌گردد به عدم استفاده از آکادمی و توجه نکردن به تیم‌های پایه. یکی از محورهای مجوز دادن AFC، داشتن آکادمی پویا و فعال است، آیا ما چنین چیزی داشته‌ایم؟ یکبار از زبان مدیری شنیدم که آکادمی پولش را از خودش در بیاورد. مگر چنین چیزی می‌شود؟ اخیراً هم حکم بازرس ویژه آکادمی داده‌اند که نمی‌دانم از کجا آمده است.

هر مدیری در استقلال دنبال شهرت است
برومند با اشاره به وضعیت مدیریت باشگاه استقلال تصریح کرد: خیلی بد است که می‌شنویم اسپانسر به تعهداتش عمل نمی‌کند. استراماچونی سال‌ها رفته و به او بدهکار بودیم و خیلی بد بود از جای دیگری پول او را بدهیم. به خاطر همین اتفاقات از آسیا هم حذف شدیم. از این به بعد، هر مدیرعاملی می‌آید بهانه بدهی‌های قبلی را کنار بگذارد. آقایانی که دنبال مدیرعاملی هستند بدانند استقلال این شرایط را دارد و اگر می‌توانند یا علی (ع)، در غیر این صورت نیایند. صندلی مدیریت استقلال را سکوی پرتاب قرار ندهید و عشق شهرت نداشته باشید. اگر واقعاً لیاقت آمدن به باشگاه بزرگ و مردمی استقلال را دارید، بیایید و اگر ندارید نیایید. دنبال کیسه دوختن برای خودتان نباشید. همه به فکر این هستند که در استقلال استفاده شهرت یا مالی کنند. این خیلی بد و ناراحت کننده است.

پس از واعظ آشتیانی مدیری ندیدم که به فکر استقلال باشد
وی افزود: برای مدعیان مدیرعاملی استقلال اعلام می‌کنم به وضعیت باشگاه آگاه باشید و بعد بیایید. اگر تدبیر دارید کار کنید. مطمئن باشید هواداران فهیم تفاوت‌ها را می‌بینند و شعورشان می‌رسد چه کسی کار می‌کند. از زمانی که واعظ آشتیانی مدیرعامل استقلال بود و رفت دیگر مدیری ندیدم که به فکر این باشگاه باشد. حتی کسانی که ادعا می‌کردند استقلالی هستند و مکتب دارند به فکر کَندن از باشگاه بودند!

خیلی زشت است که سرمربی ما به پرسپولیس تبریک نگفت
دروازه‌بان پیشین استقلال یادآور شد: قبل از فینال جام حذفی گفته بودم قهرمان واقعی از دل این جام بیرون می‌آید که پرسپولیس قهرمان شد. باید از پرسپولیس به عنوان قهرمان یاد کنیم و تبریک بگوییم. خیلی زشت است که سرمربی ما به تیم حریف تبریک نگفت. باید روح جوانمردی داشته باشیم. می‌دانم هواداران استقلال ناراحت هستند و حق دارند. من با هواداران زندگی کرده‌ام و می‌دانم چه جایگاهی در دل آنها دارم و آنها چه جایگاهی نزد من دارند. به قدری به خاطر استقلال ناراحت بودم که حد نداشت.

به هیچ عنوان موافق ماندن ساپینتو نیستم
برومند درباره اینکه آیا موافق ماندن ساپینتو در استقلال است یا نه، گفت: به هیچ عنوان. قبلا گفته‌ام برای فوتبال ایران چه ملی چه باشگاهی انتخاب مربی خارجی نمی‌پسندم. تیم‌های پایه‌های ایران می‌تواند مربی خارجی فوق‌العاده داشته باشد. بارها گفته‌ام در استقلال و پرسپولیس هر کسی می‌تواند مربیگری کند ولی سرمربی باید کاریزما داشته باشد و بازیکنان از او حساب ببرند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1773222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 69
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    88 9
    پرویز برومند، مرد بزرگ . حقيقتا و بدون ریا دوستت دارم. "یک طرفدار قدیمی پرسپولیس"
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      1 7
      بزرگوار دنبال فالور گرفتنه. مثل اون یارو دروازبان پرسپولیس
  • محمد IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    63 7
    آدم مثل برومند مرد باشه حالا که به‌قول استقلالی ها بابا سلطانعلی فر نیست پرسپولیس یه فصل ۳ تا قهرمانی گرفت تیم‌باید تلاش کنه
  • محمد IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    66 7
    آقای برومندواقعاََعالی صحبت کردید.دمت گرم که واقعیتهارا گفتی اما خیلی هانمی خواهندبپذیرند
  • دکتر SG ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    48 9
    درود بر شرافتت تنها مرد منطقی آبیها حرف منطقی به این میگن اگر اندکی هم به قهرمانی پرسپولیس در لیگ شک داشتید حداقل مثل پرویز خان برومند اهل منطق باشید و پس از فتح جام توسط ارتش سرخ ، به کار یحیی و کادر او و تیم و بازیکنان و مدیران باشگاه مردمی پرسپولیس ایمان بیاورید و اگر هم تبریک نمی گویید لااقل الگو برداری کنید و به چای یک مشت هوچیگر و کم تجربه ، یک تیم قوی و با تعصب و جنم دار از بین پیشکسوتان خودتان انتخاب کنید و تیم را به اونا بسپارید.
  • دوستاره حسرت IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    12 54
    میگم نمیشه درشرایط برابراستقلال وپیروزی رقابت کنن اینجور قهرمانی فایده نداره
    • بهنام لهرابیان IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      6 0
      باشه چندتا پنالتی نیاز دارید که برابر بشید اصلا میخوای مثل پارسال از اول فصل تا آخرفصل با شیرجه یامگا پنالتی بگیرند( سال ۷۶ هم با شیرجه های اکبرپور قهرمان شدید همان سالی که پرسپولیس نبود) و اسمش بزارید قهرمانی پاک پاک از چی از عدالت خخخ
    • فاخته، پاکدشت IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      5 1
      معلومه بدجوری سوختی که حتی بلد نیستی اظهار نظر کنی، فشااااررررررر اینم شش تا قلب خوشگل ♥️♥️♥️♥️♥️♥️ عشق بی پایان فقط پرسپولیس 🚩🚩🚩🚩🚩🚩
  • تقی IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    44 3
    احسنت به برومند سنگر بان سابق استقلال به این میگن جنتلمن واقعی.
  • حسن IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    40 4
    حرف حق
  • احمدرضا IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    43 6
    احسنت شما باید مدیر استقلال بشی مث افشین خان یا کریم باقری توی پرسپولیس استقلال فقط به مربی اش باخت #پرسپولیسی ام
  • سرورتیم تاابد IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    28 6
    پسرفهیم وبامعرفت وبادانش،بعنوان یه پرسپولیسی تاپ،ازت ممنونم،واقعا دوماهه ازصدرتاذیل آبیهامتنفرومنزجرشدم بخاطرحرفهای دروغ وخام وحیله گرانه شان،منی که وقتی استقلال درآسیابازی میکرد دعامیکردم حرص میخوردم وبابردشون خوشحال وبرعکس ناراحت میشدم چونکه میگفتم ایرانه ولی امسال ویکی دوساله بشدت ازاین تیم متنفرومنزجرشدم اماحرفهای پسربامعرفت منوآروم کرد.درود برتوپسرالحق مردمی وایرانی اصیلی،باشرافت بانجابت👏👏👏🌹🌹
  • اس اس IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    11 48
    اقای برومند اینرو بدون تیم رفیب دشمنه هموطنی معنا نداره بهتره اینارو به اقایی که اشاره به سربریدن میکنه ویا کسی که تور تیم دروازه تیم مقابل رو پاره میکنه بگین. بابت اون مشت به تو افتخار میکنم. خوبه تمام تاجیها واستقلالیها بدونن ساپینتو با این که یک اجنبی بود حداقل در بعد استقلالی بودن ازخیلیهابا تعصبتره ارزوی سعات براش دارم s s
  • علی IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    9 35
    من به عنوان یه هوادار ابی هنوز یادمه تو دربی با مشت کوبیدی به صورت پایان رآفت لطفا حرفی نزن که از چشم هوادار بیفتی ساپینتو درسته احساسیه ولی الان همه مشگلات را گردن او نندازید مشگل استقلال مدیرای بی لیاقتی بودن که بالاسر تیم هستن
  • علی IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    12 36
    در ضمن مگه پارسال پرسپولیس به استقلال بابت قهرمانی تبریک گفت که حالا استقلالیا تبریک بگن اونم قهرمانی که هیچ عدالتی توس نبود
    • max IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      4 0
      یکم گریه کن شاید آروم شی
  • محمد IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    18 6
    احسنت برومند بامعرفت.
  • محمد کاظم راد IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    19 3
    سلام آقای پرویز برومند فرمایش شما کاملا درسته ولی از فردا مورد حجم‌های تند پيشکسوتان استقلال مخصوصا مدیریت طماع و تشنه شهرت مدیران استقلال قرار میگیرید همین مدیران تازه به دوران رسیده استقلال و پيشکسوتان فراموش کردند فینال جام باشگاه‌های آسیا استقلال میزبان بود نزدیک به ۸۰۰۰ نفر برای تشویق استقلال به ورزشگاه آزادی توی باران شدید آمدیم ای کاش مدیران ارشد استقلال برای توجیه کار خودشون دلیل دیگری داشتند با آرزوی موفقیت برای جنابعالی و استقلال و آرزوی سلامتی برای هواداران استقلال و پرسپولیس و همه هواداران تیم های مختلف
  • حسام IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    27 6
    باید هم تبریک بگین چون ٤ برابر از استقلال قشنگتر بازی کردند
  • نجفی ازخوزستان IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    16 4
    باسلام ودرودبرهمه فوتبال دوستان هموطنم وخسته نباشید به بازی کنان تیم‌های استقلال وپرسپولیس که اخیرافینال جام حذفی رابرگزارکردند.امامن بعنوان یه پرسپولیس بایدیه تشکرویژه ای ازدروازبان بسیارخوب سال‌های نه چندان دورفوتبال ملی واستقلال جناب آقای پرویزخان برومندبخاطرشجاعت وشخصیتش که مطالب بسیارجالبی را عنوان کردندواقعاچراول بازی تیم استقلال به پرسپولیسهادست ندادند ااین همه تفرقه وسم پاشی برای چی مگردوشمن بودند؟ پس درمی‌یابیم که استقلال آدمهای بزرگی بالای سرتیم نداشتند.وازاین بابت خیلی ضربه خورد.
  • سعید IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    7 6
    درودبه شرفت پرویزجان گل گفتی منکزنیستیم ساپینتوتیم خوبی ساخت ولیاقت قهرمان روداشت امامتاسفانه رفتارسرمربی ماکنارزمین ماروازقهرمانی محروم کرد
  • اکبر IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    6 25
    آقای برومند شما راست می گوید به آقای ساپینتو هم حق بدی چگونه می شود به تیمی تبریک گفت که مدیرش مشت گره کرده دروازبانش بریدن گردن نشون میده آن هم در مسابقه ای که داورلنگی درحین مسابقه سر استقلال را بریده بود.
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    16 6
    درود پرویز خان. پرسپولیسی هستم. به امید موفقیت تیم استقلال و خوشحالی هواداران پرشمارش
  • حسن IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    10 2
    سلام دمت گرم حقیقت گفتی کارت درست
  • جابر IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    15 4
    باریکلا ورزش وجوان مردی روح بلند می‌خواهد واقعا ساپینتو در حد استقلال نبود از بعضی از تماشگران استقلال ک موقع صفر صفر سنگ پرانی کردن شما زد استقلال رفتار کردید واقعا جام حق پرسپولیس بود
  • علی IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    13 4
    من یک پرسپولیسیم درباره اقای حسینی بد قضاوت نکنیم ایشان یکی از بهترینها هستند بنده احترام خاصی برایشان قائل هستم و ایشان توانایی خوبی دارند لطفا تخریب نفرمایید
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    6 4
    🌹🫒🌹🌹
  • یاسر IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    9 3
    بسیار عالی برومند
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    8 3
    تبریک جانانه دمتون گرم
  • کوروش دقتی فر IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    15 3
    دمش گرم خیلی منطقی صحبت کرد
  • تاجی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    9 1
    مرد فقط خودت ،تحلیلت درسته ،ساپینتو خیلی احساسی هست و سطح حیجانات بازیکنان رو از حد استاندارد فوتبال بالاتر میبره،وقتی از حد خاصی بالا میاره باعث انتقال استرس و عدم تمرکز میشه،بخصوص در بازیهای تک حذفی
  • کیوان IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    9 7
    هرده سال یکباربرومندیه حرف راست میزنه وتواین دهه کوپنش رو خرج کرد😅😅😅
  • پسر خاله IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    8 3
    حرف حق میزنه. تبریک تبریک تبریک به تو تبریک به خودم تبریک به همه (هوشنگ) 😂
  • پسر خاله IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    6 2
    اون یکی محمد نوری هم گفت پیراهن براشون گشاده. میگم یه خیاط استخدام کنید از این به بعد پیراهن ها رو اندازه بازیکنا بدوزن این چه وضعشه نمیشه با این پیراهن بازی کرد همش گل میخورن والا😂
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    13 3
    هر چند پرسپولیسی ام اما درود بر شرفت انصافاً ساپینتو با این حرکاتش در حد لیگ دسته سه هم نیست...
  • خخ IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    2 8
    عذاب وجدان مشتی که خوابوندی ولت نمی کنه نه
  • مصطفی IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    9 2
    پرسپولیسیم ولی پرویز انسان درست و با معرفتیه
  • ایرانیم IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    3 15
    تبریک به لونگ عزیز 😂😂😂😅ولی سوالی هست مهلی ذهنم درگیر کرده چرا خارج میره قهرمانی نداره پرسپولیس جلو الهلال سه تا چهارتا نوش جان میکنه وخیلی بد بازی میکنه زنده باد تیم حکومتی
    • ناشناس IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      2 0
      پرسپولیس تا فینال میره سه چهار تا میخوره استقلا چی تو همون اوایل حذف میشه
    • حمید IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      2 0
      چون هر دفعه برای شما بیشتر خرج کردن و یه تیم وقتی طارمی و احمدزاده و امیری و رامین و... رو از دست بده ضعیف میشه ولی همین تیم با دوازده بازیکن مثل ربیع خواه و آدام همتی و احسان حسینی و ....به فینال رسیدن اونم دومرتبه ولی تیم خودت چی؟! هرچند تیمت انقدر ضعیفه که حتی شرم داری بگی طرفدار کدوم تیمی! خجالت نکش و عیبی نداره و گاهی آدمها انتخاب اشتباه میکنن و شما هم ولی گناهی نداری ولی بخاطر نداشتن اطلاعات کمی مطالب واقعی و حقیقی بخون و کمتر به کانال طرفداری تیمت که بچه های دوازده ساله اداره ش میکنن سربزن تا دیگه سوتی ندی که چرا آسیا میبازن و غیره چون تنها تیمی که طی این سی سال در آسیا مقامی کسب کرده پرسپولیس بوده و نه هیچ تیم دیگری از ایران.
    • بهنام لهرابیان IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      1 0
      تنها تمیمی بوده که در نیمه نهایی الهلال را شکست داده و قهرمان جام در جام آسیا شده - نکته جالب استقلال ۳ بار میزبان متمرکز ۴ تیم نهایی برای قهرمانی بوده و پرسپولیس حتی ۱بار هم میزبان نبوده با اینکه دفعات بیشتری در جمع ۴ تیم نهایی بوده حتما بدونید آسیا هم بهتر بودیم همانطور که اینجا هم هستیم
  • IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    2 10
    در مجموع موافقم با حرفا داش پرویز تبریکم میگیم به رقیب ولی پرسپولیس بدون بیرانوند تقریبا هیچه
    • حسین IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      1 0
      دوست عزیز ذهنت مهلی درگیر نکن🤣جوابش ساده هست طرفداران استقلال نمیخوان قبول کنن برا موفقیت در فوتبال باید جنگید و عرق ریخت . پرسپولیس دوبار فینال واقعی آسیا را تجربه کرده با دست خالی کاری که هیچ تیم ایرانی تا الان نتوانسته انجامش بده ولی کو آدم واقع بین
  • یاور IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    6 5
    استقلال تیم بزرگیه ولی امسال کادر فنی درحمایت تیم نبودن
  • مهران IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    2 10
    اقای برومندحرف شمابسیارمتین وقابل قبول است پرسپولیس بهتربازی کردوقهرمان شداصلاهم پنالتی به نفعشون گرفته نشدبیرون محوطه جریمه هم سه امتیازنگرفتندبازم قبول ازمسجدسلیمان هم سه امتیازناحق نگرفتندولی یک سئوال ایادرکجای دنیاودرکدام لیگ درجه یک یادرجه سه دنیایک داوردرجشن قهرمانی یک تیم شرکت میکند؟؟خودشماوهمه هواداران پرسپولیس ومدیریت باشگاه وسازمان لیگ جواب بدید
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    6 3
    درودبرشماآقای برومند.تنهاکسیکه منطقی ودرایت حرف زده جنابعالی بودید.تنتون سالم.
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    5 2
    ساپینتو مربی بازی های مهم نیست واخلاق مناسب ندارد باید به یحیی تبریک میگفت
  • خرسندی از اهواز US ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    9 1
    سلام آقا پرویز برومند، دم شما گرم، من بعنوان یک پرسپولیسی از بیانات شما لذت بردم، تا استقلال نباشه پرسپولیس معنا نداره وهمینطور برعکس اگه پرسپولیس نباشه استقلال معنا نداره، تماشگر وهوادادر واقعی اونه که حرمت رو نگه داشته باشه این بچه ها در بیرون رفیق هستن واکثرا رفت وآمد خانوادگی دارن، امیدوارم حرمتها منبعد نشکنه و همیشه شاهد احترام به همدیگرباشیم، بتزه م سپاس بخاطر بیانات معقولتان، موفق و موید باشید.
  • مرتضی IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    8 13
    به تیمی که با تبانی و به ناحق جام گرفته نباید تبریک گفت مگر به زیاده خواهان هوچیگر تبریک میگن؟
  • Reza IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    5 3
    با اینکه از استقلالی ها خوشم نمیاد ولی به عنوان یه پرسپولیسی میگم قشنگ حرف زدی
    • پرستو IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      0 0
      ما تاجی ها هم از شما خوشمون نمیاد
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    باید به تیمی تبریک گفت که لایقش باشد نه این که ...
  • بهداد IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 0
    سلام. من تاجی هستم به تیم پرسپولیس تبریک میگم بخاطر قهرمانی و به تیم تاج هم بخاطر بازی خوب دیگه این بازی بایستی برنده داشت واین نصیب پرسپولیس بود. درود به برومند
  • قنبری IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    با سلام من یک استقلالی هستم اما باید واقعیت را گفت. آقای حسینی دروازه بان خوبی است ولی گل های مفتی می خورد و در خروج ها هم اشتباهات زیادی دارد. بازیکنان استقلال تمام توانشان را برای بازیها گذاشتند. به پرسپولیس باید تبریک گفت چون حقش بود که برنده دو جام باشد. استقلال از اخراج های ساپینتو بیشترین ضربه را خورد. از داوری ها همه کم و بیش ضرر کردند. باخت ها را فقط به گردن داوران نیندازیم.
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    مبارک باشه لنگی ها برد و قهرمانیاتون به هر قیمتی حتی به قیمت خیانت دروازبان ای تیم حریف
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 9
    کجای دنیا یه داورهم توجشن قهرمانی شرکت میکنه یاردوازدهم پرسپولیس ها داور هست درواقعه هواداراش میشن یارسیزدهم
  • مردحق گو IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    بازم خوبه تواین جماعت کیسه۱پیشکسوت درست درمون هم پیداشدکه حرف حقوبگه
  • M IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    فکر شکم مردم باشید مردم دارن از گشنگی میمیرن شماهم فکر فوتبالی.
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    پرویز برومند هنرمند مردمی
  • وحید IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 0
    مرسی برومند جان و تمام استقلالی های با عشق و انسانیت طلب
  • قشقایی IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 0
    سلام اقای برومند دشمن شادمون نکن .اولین سوال تیمی هم در ایران وجود داره که از این وضعیت راضی باشه .ابای برومند جنابعالی چون مسئولیتی نداری وازشما استفاده نمی کنن الان موقع این حرفها نیست .اقای برومند شما که در بطن این فوتبال وتیم بودی چرا .شما بهتر از همه طرفدارها می دونید در این فوتبال کثیف چه می گذرد .دلیل اخراج ساپینتو .دلیل حضور داور وگرفتن عکس با تیم رقیب .دلیل بازی نکردن تیم پیکان در زمین خودش .دلیل یک طرفه بودن قضاوتها .دلیل عوض کردن مدیر عاملهای تیم .دلیل نداشتن ثبات مدیریتی .دلیل نداشتن مربی در طول دو الی سه سال .دلیل عدم پرداخت بدهیها .دلیل نداشتن امکانات اولیه .ووو.مگر هر دو تیم دولتی نیستن .لطفا فقط جواب .جواب منطقی .هرسال چندین مهره اصلی تیم را فراری می دهند مربی دیر معرفی می شود .تمرینات دیر شروع میشه .ما نمی توانیم همزمان در چندین جبهه بجنگیم وبزرگترین دشمن تیم اقای افشاریان وتیمش می باشد کسی که یک طرفداردو اتیشه پیروزی هست .چرا تبریک .چرا .تبریک به سپاهان می گوییم .که مردانه جنگید ولی افسوس که نگذاشتن .هرکسی وجدان داره پیام بده خدایی هست وما می سپاریم دست خودش .
  • رضا IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 0
    نه فقط به پرسپولیس باید تبریک گفت باید به خيلي ها تبریک ازجمله به کمیته داوران ،کمیته انضباطی ،سازمان لیگ آقای تاج و آقای نبی و سهیل مهدی و داوران بازی وووووووو که در شادی بازیکنان پرسپولیس شرکت کردند تبریک گفت ،
  • مجید IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 0
    ان قدر به ساپینتو فشار اوردید دقیقه100که گل را خوردید دیدید تمام نقشه هاتونداره به باد میره دستور اخراج ساپینتو را دادن اگه میگذاشتن بازی به روال خودش بره یکی از تاریخی ترین بازیهای استقلال میشد. زنده باد تاج کبیر
  • قاسمی IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 1
    به سپاهان واستقلال باید تبریک گفت قهرمانان واقعی
  • رها IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 0
    با احترام پرسپولیسی هستم اما آقای برومند رو خیلی دوست دارم اگر چه مثل بقیه ادمهای کار درست سعادت دیدنشون رو تو پستهای مدیریتی نداریم اما تو قلبمون حسشون میکنیم
  • ایرانی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 0
    درود خداوند بر برومند دوست داشتنی ،یه فوتبالیست حرفه ای باید هم این طوری حرف بزنه، مشکل تمام تیم های ایرانی و در راس آنها تیم ملی این است که واقعیت ها را نمی پذیریم،اگر افرادی با طرز فکر برومند داشته باشیم قطعا فوتبال مان حرفه ای میشود
  • حمید IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 0
    چشم به پیروزی و تیم داوری تبریگ میگیم
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 0
    کو مرد کجاست مردانگی؟ به دروازه بان تیم خودشان رحم نمیکنند.
  • بامرام IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 0
    ما همه ایرانی هستیم وتعصب ایرانی بودن راباتمام وجود نشان میدیم وازاقای برومند بسیار ممنونم که بسیارمنطقی واخلاقی صحبت کردند کری خوندن هواداران دوتیم خوبه اما توهین وافترا وبی اخلاقی رامن هوادارقبول نمیکنم ومربیان ومسولین هردوتیم باید این احترام به رقیب رودربازیکنان وهواداران تقویت کنند وبیاییم مثل کشورهای دیگه متمدن واخلاق محورباشیم واگرساپینتوتبریک نگفت وحاشیه هم درست کردبه نطرم دور ووریهای ایرانی ساپینتو مقصر بودندکه بذرعداوت ودشمنی باتیم رقیب رودرمغز اون پرورش دادنداگرساپینتوبه تیم رقیب تبریک میگفت بزرگی خودش وباشگاه استقلال رونشون میدادو من هوادار دربازیهای خارجی دیگرفرقی نمیکنه کدام تیم ایرانی بازی میکنه وارزویم پیروزی تیم کشورم هست فرقی نمیکنه که استقلال یاپرسپولبس یا تیم دیگری باشدوفرهنگ ایران بسیارقویه ونباید اجازه دهیم به این فرهنگ ومردمش توهین بشه میخواد ساپینتو باشه یاهرکس دیگری واین تذکر بایدتوسط مسولین استقلال به ساپینتو داده میشدواون تماشاگرانی که ارزوی باخت تیمهای ایرانی رودرخارج ازایران میکنندشک دارم تعصب ایرانی داشته باشند.