تغییرساختار کانون‌های هلال احمر دانشجویی کشور

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور از تغییر ساختار کانون های هلال احمر دانشجویی خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،دکتر سیدعلی منیری معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور از کانون هلال احمر دانشگاه شهرکرد بازدید کرد.

دکتر سیدعلی منیری ضمن قدر دانی از فعالیت های تاثیر گذار و بشر دوستانه کانون هلال احمر دانشگاه شهرکرد گفت: جوانان عزیز داوطلبانه با انگیزه‌های خیرخواهانه و ایثارگرانه، خدمت را در دستور کار خود قرار داده‌اند که تجلیل از کارگران فصلی در روز ۱۳ رجب نماد بارز این فعالیت ها است.

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در ادامه افزود: این دوران بهترین فرصت ‌برای فعالیت است و باید این فرصت ها را غنیمت بشمارید و نهایت استفاده را کنید.

دکتر سیدعلی منیری ادامه داد: جوانان کانون هلال احمر همواره با حرکت جهادی خود، نشان دادند که جوانان همواره آماده پذیرفتن مسئولیت‌های دشوار در هر صحنه ای هستند.

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از تغییر ساختار کانون های هلال احمر دانشجویی خبر داد و گفت: بیشتر ماموریت ها عنوان محور بوده است که اکنون ماموریت محور می شود و کانون دانشگاه مادر استان به عنوان دبیرخانه مرکزی کانون های هلال احمر دانشجویان استان قرار خواهد گرفت.

دکتر عزیزالله مولوی نیز ضمن تشریح فعالیت های کانون هلال احمردانشگاه شهرکرد گفت: کانون هلال احمر به دلیل فعالیت های عام‌المنفعانه و گره گشایی از مشکلات مردم به نوعی محل تجمع بندگان خاص خداوند متعال است.

معاون فرهنگی – اجتماعی دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه در این کانون دانشجویان از همه رشته ها و مقاطع حضور دارند افزود: این کانون در تمام برنامه های فرهنگی نقش موثری دارد.

دکتر عزیزالله مولوی برپایی موکب کودکان در اربعین، تجلیل و اهدا هدیه به کارگران فصلی در روز پدر، همکاری در برنامه های فرهنگی دانشگاه، برگزاری بازارچه خیریه و.... را از برنامه های کانون هلال احمر در یک سال گذشته عنوان کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1771911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =