«گزینه نهایی» دولت برای وزارت کشاورزی هم «رونمایی رسانه‌ای» شد

تسنیم نوشت: سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: به احتمال زیاد آقای آقامیری در نهایت به عنوان گزینه نهایی دولت به مجلس معرفی می‌شود. 

  • ذبیح‌الله اعظمی سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین خبرها از معرفی وزرای پیشنهادی از سوی دولت، گفت: پیرو درخواست‌های مجلس از دولت برای تسریع در معرفی گزینه‌های پیشنهادی برای وزرای جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش و صمت با خبر شدیم که به احتمال زیاد یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده گزینه‌های پیشنهادی به مجلس معرفی خواهند شد.

  • وی درباره گزینه‌های مطرح برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی گفت: آقایان آقامیری، اعلایی‌مقدم، برومندی و مسعود منصور معاون سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری به عنوان گزینه‌های مطرح برای وزارت جهاد کشاورزی مطرح هستند اما به احتمال زیاد آقای آقامیری در نهایت به عنوان گزینه نهایی دولت به مجلس معرفی می‌شود.

  • سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس درباره ارزیابی‌اش نسبت به احتمال رای‌آوری آقامیری در مجلس عنوان کرد: از حالا نمی‌توان پیش‌بینی مشخصی داشت و باید ابتدا آقای آقامیری برنامه‌های خود را به کمیسیون کشاورزی ارائه کند تا به شکل دقیق مورد بررسی اعضا قرار گیرد.

  • اعظمی ادامه داد: البته با توجه به سابقه خوبی که ایشان در مدیریت سازمان دامپزشکی دارد می‌توان امیدوار بود که ساماندهی مناسبی به وضعیت فعلی وزارت جهاد کشاورزی داده شود.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1768829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =