۱۳ نفر
۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
دانلود سریال پوست شیر قسمت ۸ فصل ۳ (قسمت آخر)

سریال پوست شیر قسمت ۸ فصل ۳ یا قسمت هشتم فصل سوم پوست شیر، قسمت آخر این سریال است. قسمت ۸ فصل ۳ پوست شیر را می توانید در ادامه مطلب از وبسایت زردفیلم دانلود کنید.

برای دانلود قسمت هشتم فصل سوم سریال (قسمت آخر) و سایر قسمت ها بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود قسمت هشتم فصل سوم پوست شیر

دانلود سریال پوست شیر قسمت ۸ فصل ۳ (قسمت آخر)

بازیگران قسمت هشتم فصل سوم سریال پوست شیر

مهرداد صدیقیان، هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، پردیس احمدیه، بابک کریمی، علیرضا کمالی، ژیلا شاهی، آناهیتا افشار، مجتبی پیرزاده و رونمایی از بازیگر جدیدی به نام بانیپال شومون

خلاصه داستان قسمت ۲۴ سریال پوست شیر

تمامی اتفاقات غیرمنتظره که باعث شد ۲۴ قسمت از سریال را دنبال کنیم در این قسمت اتفاق می افتد. قاتل ساحل مشخص می شود. رابطه و دشمنی اش با خانواده نعیم چه بوده است؟ تمامی سوالات در این اپیزود که پرهیجان ترین اپیزود این سریال است، پاسخ داده می شود. چرا مادر ناصر، راضی شد تا برای قتل پسرش ناصر، توسط منصور یکی دیگر از پسرانش، رضایت دهد و نتیجه پرونده منصور باجلان به کجا می رسد؟

زمان پخش قسمت ۸ فصل ۳ سریال پوست شیر

قسمت ۲۴ به عنوان قسمت آخر سریال، چهارشنبه ساعت ۸ صبح از زردفیلم منتشر می شود. شما می توانید از چهارشنبه ۳۰ فروردین ساعت ۸ صبح نسبت به دانلود قسمت آخر این مجموعه زیبا اقدام کنید. شایان ذکر است تمامی قسمت های این سریال نیز از لینک بالا قابل دانلود است.

معرفی سریال سیاه چاله

سیاه چاله عنوان جدید سریال نمایش خانگی است که جمعه هر هفته از زردفیلم پخش می شود. این سریال کمدی به کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی سعید خانی است.

خلاصه داستان سریال سیاه چاله

سیاه چاله قصه زندگی مردی به نام جمشید را به تصویر می‌کشد که در شصت سالگی درگیر بیکاری و اجاره‌نشینی است. او در شرایطی که به اجبار، راهی خانه پدری در خارج از شهر شده، از ماجرایی مطلع می‌شود که تصور می‌کند زندگی خانواده را بهبود خواهد بخشید. ولی اقدامش تمام اعضای خانواده را وارد چاله‌ای بزرگ‌تر می‌کند.

چگونه سریال سیاه چاله را دانلود کنیم؟

شما می توانید تمامی قسمت های سریال سیاه چاله را از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود سریال پوست شیر قسمت ۸ فصل ۳ (قسمت آخر)

دانلود سریال سیاه چاله

معرفی سریال قهوه ترک

قهوه ترک سریال درام جدید فیلم نت است که جایگزین سریال پوست شیر می شود. سریال قهوه ترک به کارگردانی علیرضا امینی، چهارشنبه هر هفته ساعت ۸ صبح از زردفیلم منتشر می شود.

نویسنده: محمد رضایی

براساس طرحی از : نغمه ثمینی و محمد رضایی راد

بازیگران سریال قهوه ترک

مجتبی پیرزاده، رعنا آزادی‌ور، محمدرضا فروتن، سارا رسول‌ زاده و حامد بهداد و...

دانلود سریال قهوه ترک

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1756170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =