حذف استقلال از آسیا مهندسی شده بود؛ با اسم این تیم مشکل دارند!

محمد نوری در گفت و گو با خبرآنلاین درباره حذف استقلال از آسیا گفت: از دولت گرفته تا وزیر ورزش، رئیس سازمان خصوصی‌سازی و مدیران قبلی که باعث انباشته شدن این بدهی بودند و خیانت کردند همه مقصر هستند.

سپهر ستاری: پرداخت نشدن مطالبات آندرا استراماچونی دردسر بزرگی برای باشگاه استقلال به وجود آورده و قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار داده است. استقلال سال گذشته هم موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای نشد و حالا برای دومین سال متوالی نمی‌تواند در آسیا به میدان برود. روز گذشته علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای خطاب به حمید سجادی از سمت خود استعفا داد و حالا هواداران این باشگاه در انتظار تعیین وضعیت مدیریت هستند.

محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرآنلاین در خصوص عدم پرداخت طلب استراماچونی و حذف آبی‌ها از آسیا صحبت کرده که در ادامه آمده است:

استقلال طلب استراماچونی را پرداخت نکرد و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد؛ نظر شما درباره این اتفاق چیست؟

حذف استقلال یک فاجعه ملی است. حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا یک پروژه ملی است و متاسفانه ما در این قضیه همه را مسئول می‌دانیم. از دولت گرفته تا وزیر ورزش، رئیس سازمان خصوصی‌سازی و مدیران قبلی که باعث انباشته شدن این بدهی بودند و خیانت کردند همه مقصر هستند. من متاسفم که با احساسات میلیون‌ها هوادار بازی شد. خود من چند از دیروز که فهمیدم خیلی ناراحت هستم و هیچکس نمی‌توانتد با من حرف بزند. خیلی بد است که هیچکس کمک نکرد و پروژه مهندسی شده بود و همه دست به دست هم دادند که استقلال حذف شود. حالا من نمی‌دانم چرا دوست نداشتند استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. برای دولت و وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی هم پولی نبود. متاسفانه دست به دست هم دادند که استقلال حذف شود و عوامل این قضیه و کسانی که خیانت کردند باید جوابگوی هواداران باشند.

اینکه می‌گویید مهندسی شده بود یعنی عمدی در کار بوده که استقلال حذف شود؟

بله چون این‌ها با استقلال و نام آن مشکل دارند. جدا از مسئله حذف از آسیا شما ببینید در بازی‌ها هم با این تیم مشکل دارند. شرایط استقلال در 5-6 سال اخیر که بر علیه این تیم بودند. چرا تبعیض قائل می‌شوند؟ در سال‌های قبل این مشکلات برای پرسپولیس هم پیش آمده بود ولی بالا تا پایین دولت خیلی راحت همه بسیج شدند تا کار انجام شود چون می‌گفتند پروژه ملی است و نباید آبروی ایران برود. اما چرا در این قضیه که پای استقلال وسط بود چنین کاری نکردند؟ پس مهندسی شده بوده است. برای پرسپولیس این قضیه چندین سال اخیر انجام شد ولی برای استقلال نشد. این ظلم همیشه به استقلال شده و تبعیض همیشه بوده بوده من شک ندارم و به جرات می‌گویم مهندسی شده بوده و دست به دست هم دادند و سکوت کردند. حتی همراه اول که اسپانسر استقلال است هم عقب کشید. همه چیز برنامه‌ریزی شده که این تیم حذف شود.

البته گفته می‌شود چند ماه قبل مبلغی به حساب باشگاه استقلال واریز شده و مصوبه‌ای بوده که با آن طلب استراماچونی را بدهند اما پولش به بازیکنان داده است!

ما که این را ندیدیم و از آن مطمئن نیستیم. پولی هم که گرفته شده باید شفاف‌سازی شود. اگر پولی داده شده کجا بوده است. الآن خیلی از هواداران به مرز سکته رسیده‌اند. وزارت ورزش اگر کمکی کرده چرا اعلام نمی‌کند و مثل آقای قربان‌زاده که می‌گوید مدیریت قبلی 700 میلیارد برداشت کرده است. خب چرا الآن اعلام می‌کنید و آن زمان جلوی این کار را نگرفتید؟ وقتی کار از کار می‌گذرد همه حرف می‌زنند که این مورد قبل هواداران نیست.

حذف استقلال از آسیا مهندسی شده بود؛ با اسم این تیم مشکل دارند!

علی فتح‌الله‌زاده هم دیروز تصمیم به استعفا گرفت. در این خصوص نظر شما چیست؟ او چقدر در این ماجرا نقش داشت؟

من خودم نظرم این بود که ایشان باید می‌ایستاد ولی فضار خیلی زیاد بود و از ایشان انتقاد شد. ما هم مثل هواداران ناراضی بودیم ولی به نظرم پشت قضیه دسیسه‌هایی بوده است. به نظرم همه در این قضیه نقش داشتند ولی نقش مدیران قبلی خیلی بیشتر بود. آقای فتحی این پول می‌توانست پرداخت شود و خیانت کرد. زمان آقای آجورلو که 700 میلیارد از سهام این مردم برداشت کردند و معلوم نشد با آن چیکار کردند. این وسط قیمت ارز هم بالا رفت و طلب استراماچونی از 10 میلیارد به 100 میلیارد رسید. متاسفانه آقایان وقتی از استقلال می‌روند به پست‌های بالاتر هم می‌رسند. یک نفر این‌ها را بازخواست نمی‌کند که جواب هواداران را بدهند.

یادم است فصل قبل مهدی قایدی را به این بهانه فروختند که با آن طلب استراماچونی را بدهند!

این قضیه زمان آقای آجورلو بود.

زمان احمد مددی فروخته شد ولی بعد آجورلو مدیرعامل بود.

دقیقا. یک سری برنامه‌ریزی پشت قضیه بود که مردم نمی‌دانند. مثل همان آپشن‌ها و قراردادهای 25 میلیاردی که امضا کردند. با بازیکنی جای دیگر 5 میلیارد پیشنهاد داشته این‌ها 15 میلیارد قرارداد بستند. جنایبت و خیانت رخ داده است. این پول‌ها برای هواداران است. ما می‌خواستیم برای قهرمانی استقلال زمان آقای آجورلو دو میلیون به پیشکسوتان پاداش بدهیم ولی ندادند و بعد اینطوری پول باشگاه را حیف کردند. قایدی هم درآمدزایی خوبی برای استقلال داشت ولی مشخص نیست این پول‌ها چه شده و کجا رفته است. این‌ها برای خیانت‌هایی که کردند باید جواب بدهند وگرنه با خیل عظیمی از هواداران طرف هستند که یقه‌شان را می‌گیرند.

الآن ساپینتو هم مدعی شده که چند ماه حقوقش را نگرفته و با ادامه این وضعیت ممکن است او هم فسخ کند و به سرنوشت استراماچونی دچار شود.

من به عنوان پیشکسوت باشگاه از ساپینتو تشکر می‌کنم و واقعا به احترامش بایستیم. دست او درد نکند که می‌توانسته چنین کاری کند ولی مردانگی کرده و پای تیمش مانده. با همه این بحران‌ها استقلال این هفته هم برنده شد و واقعا ممنون او هستیم. ما از یک مربی خارجی شاید انقدر هم انتظار نداشته باشیم ولی واقعا آدم متعهدی است که پای استقلال مانده است. با این بحران ممکن است استقلال در هفته‌های بعد از نظر کسب نتیجه کمی به مشکل بخورد و ساپینتو هم صبرش لبریز می‌شود. اتفاقی که اگر بیفتد دیگر واویلاست. استراماچونی و پادوانی که بودند، ساپینتو هم اضافه می‌شود. امیدوارم چنین اتفاقی نیفتد ولی واقعا ممکن است.

نظر شما درباره رفتار استراماچونی چیست؟ او در آن زمان برعکس ساپینتو بلافاصله فسخ کرد و رفت. بعد هم دو سال بیرون ماند که کامل پولش را بگیرد.

ببینید او مربی حرفه‌ای است. این‌ها ایرانی که نیستند و خارجی‌اند. هر کدام مدیر و وکیل دارند و براساس قراردادی که می‌بندند عمل می‌کنند. این‌ها خودشان استراماچونی را رد کردند و کاری کردند که او فراری شد. ایشان باید هم بابت این قضیه شاکی باشد. او حقش را می‌خواهد. زمانی که او شکایت کرد چند ماه فرصت بود و می‌شد برنامه‌ریزی کنند که پولش را بدهند ولی پشت گوش انداختند. نمی‌توانم اسمش را بی‌معرفتی بگذارم ولی شاید می‌توانست با استقلال کنار بیاید اما آن‌ها مربیان حرفه‌ای هستند. استراماچونی مقصر نیست. کسانی مثل فتحی و آجورلو مقصر هستند که با مبلغ کمتر می‌توانستند این قضیه را ببندند ولی پول‌ها را خرج کردند. پادوانی زمان افتخاری مصدوم و انقدر او را اذیت کردند و 4 سال از این قضیه می‌گذرد و پول او را نداده‌اند و شکایت کرده است. متاسفانه مشکلات انقدر زیاد است و خیانت می‌شود هوادار وقتی می‌شنود تازه می‌بیند چه اتفاقی افتاده است.

حذف استقلال از آسیا مهندسی شده بود؛ با اسم این تیم مشکل دارند!

بیشتر بخوانید:

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1749401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 44
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    71 19
    آقای نوری که همیشه سعی داری اسم پرسپولیس را ببری که نامی برای خودت در بیاری بس کن دیگه هر بیسواد و کوری میفهمه چه خبره تو دیگه مغلطه کاری نکن همه ناظر و شاهد بودن و هستن به آقاتون آجرلو هم بارها و بارها آقای قربان زاده گفته چرا پولا را جای دیگه خرج میکنی گفته خرج بستن تیم کردم تا قهرمان بشه که شد
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      40 19
      فاجعه ملی نیست. فاجعه کیسه هاست 😁😁 پارسال که بعد از یه عمر با کمک داورها قهرمان شدیم اون همه بی جنبه بازی در آوردین و به پرسپولیسیها توهین میکردیم فکر امروز می بودید. چوب خدا صدا نداره
  • علی GB ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    65 19
    بی عرضه گی خودتان را بپای دیگران نگذارید . وقتی جیک جیک مستانتان بود فکر زمستانش را نمی کردید . در ثانی نه اینکه استقلال در اسیا همیشه یک پای فینال بود برای ان خاطر حذفش کردن
  • هرکی IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    27 48
    بگذارید اصلا کلا استقلال رو از صفحه روزگار پاک کنن!!اونوقت ببینیم کدام افتخار فوتبالی و آبروی ورزشی برای ای مملکت میمونه کدام قهرمانی آسیا برای فدراسیون میمونه که بخوان بهش افتخار کنن ۴۴ سال از انقلاب گذشته بجز باشگاه پاس که دیگه اثری از اون نمیبینید و استقلال کدام باشگاه تونسته که قهرمان آسیا بشه ؟پیروزی؟سپاهان؟تراکتور؟کدومشون؟و از این به بعد کدومشون میتونن این کار رو انجام بدن؟وقتی از سر تا پوست فدراسیون لنگی شد شما چه انتظاری دارید از زمان سلطانی‌فر به این طرف نگاه کنید کدوم حق و حقوق استقلا رو درست دادن فوتبال ایران بدون نام استقلال هیچ معنی نداره و هیچکس نمیشناسش چی شد که بعد از حذف استقلال سجادی پیداش شد آقای سجادی خیانت شما و دیگرانی که باعث این آبرو ریزیها برای مملکت می‌شود بی پاسخ نخواهد ماند همون جوری که سلطانی‌فر دنبال حلالیت بود تو هم خواهی بود
  • امیر IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    45 21
    الهلال عربستان یا تیمهای ژاپن وکره که نیست،تیم ضعیف درحد دسته یکه الکی بزرگش نکنید .
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    44 8
    استراماچونی هم فسخ کند همه پول را خواهد خواست مدیرعامل آقای آجرلو و فتح آله زاده دوبار به اسم استراماچونی پول گرفتند خرج قراردادهای چند برابر کرده بازیکنان و غیره کرده اند شما چکاره هستید که ادعا می کنید پول را ندیده اید مگر درخیابان باید راه بیفتند به همه پول را نشان بدهند
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    38 7
    ب این ...بگید دوبارپول تسویه حساب ماچونی رو گرفتن دادن ب خریدای جنجالیشون فاجعه ملی تویی و اونایی ک هم بی عرضن تومدیریت مثله اجرلو هم ترسومثله فتح الله زاده...
  • رضا کارگر IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    19 27
    باسلام: احتراما متاسفانه میخواهند برنامه تیم پاس را برای تیم استقلال پیاده کنند.کسی هم که پاسخگو نیست. با تشکر
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    19 25
    اینا فقط می خوان استقلالو بدبخت کنن
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    43 12
    عزیز من تو مثلا کارشناس هستی؟ با پولهای بدهی مربی خارجی بازیکن خریدید و پیش خودتون فکر کردید بدهی استراماچونی رو دولت بخاطر هوادار مجبور به پرداخت میشه که دولت هم هوشمندانه پرداخت نکرد و تیرتون به ستگ خورد حالا هر کدوم به نوعی میخواهید آب رفته رو به جوی برگردونید و به همه تهمت میزنید. جیک جیک مستونه ات بود فکر زمستونت نبود؟!!!
  • جعفری IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    38 10
    آقای نوری مگر نمی دانید هشت برابر پول استراماچونی بیشتر از پرسپولیس گرفته اید خطاب به هواداراش و بازیکناش نظیر حسینی و مرادمند و امثالهم _شمایی که پای پرسپولیس رو وسط می کشی بگو کاش مدیرعامل باشگاهم ۱۲۳میلیارد پول استراماچونی را به ماها نمی داد تا حدف نشویم!! _بگو پرسپولیس ۱۰۰ میلیارد از پول بورس برداشت کرده باشگاه ما ۳۵۹میلیارد!بگو ما دو برابر پرسپولیس وام گرفته ایم و چاه ویل ریخت و پاش های مان پر نمی شود _بگو ۶۶ میلیارد پول تبلیغات دو فصل اخیر را جرینگی از پرسپولیس گرفته اند ما این پول را ندادیم که هیج وزارت ورزش ۴۰ میلیارد جریمه مان را هم از کیسه خلیفه بخشیده و همین اعداد می شود ۶۰۰ میلیارد _بگو با تزریق ۶۰۰ میلیارد مرده زنده می شود چه رسد به اینکه تیمی با کمک بخواهد پس از ۹فصل جامی مهندسی شده به کف اورد و احیا شود! _یعنی مستندا از نیم فصل سال گذشته تا کنون به اندازه ۸ برابر پول استراماچونی بیشتر از پرسپولیس از پول بورس و تبلیغات و وام دولتی برداشت کرده اید!
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    21 8
    جناب طرفدار هر تیمی باشید باید چو دخلت نیست خرج آهسته تر کنید . وقتی که برای اول شدن به هر قیمت دنبال دانه درشت ها می روید و کیسه بیت المال را شل می کنید در آخر کم می آورید و مجبور به آسمان و ریسمان بافی می شوید .
  • محمد US ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    30 9
    بی لیاقتی خودتون رو قبول کنید.حتما این هم کار آمریکا هست؟
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    45 8
    پسرجان به پرسپولیس پول دادند که بدهی اش را بدهد و همین کار را کرد. به استقلال پول دادند که بدهی اش را بدهد به جایش به بازیکنانش پول داد. البته که حذف هر تیم ایرانی (به خصوص دو تیم اول ایران یعنی پرسپولیس و استقلال) از آسیا فاجعه است؛ اما با دروغ بافتن هیچ مشکلی حل نمی شود. در ضمن تو که آن قدر ناراحت هستی که با هیچ کس صحبت نمی کنی، این مصاحبه از کجا آمده است؟
  • سالار IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    26 6
    بجای بمب منفجر کردن طلب مردمو میدادین الان حذف نمیشدین
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    26 12
    نه فاجعه ملی نیست. فاجعه کیسه هاست 😁😁 پارسال که بعد از یه عمر با کمک داورها قهرمان شدیم اون همه بی جنبه بازی در آوردین و به پرسپولیسیها توهین میکردیم فکر امروز می بودید. چوب خدا صدا نداره
  • امیر IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    9 13
    حرف حساب
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    16 5
    از قهرمانی مسئله دار هم بگو.
  • لنگ سوراخ IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    9 17
    راست گفتی بااسم تیم مشگل دارنند
  • مجید IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    26 7
    خدا وکیلی خیلی از این چهره های نسبتا معمولی فوتبالی فقط برا اینکه یه نظری بدن و همسو با طرفدار های فوتبالی بشن یه حرفی میزنن مرد حسابی کدوم مهندسی . کدوم داستان . رییس بورس اعلام کرده پولشو قبلا گرفتین و جای دیگه خرج کردید بعد میگی مهندسی جمع کن بابا
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    5 13
    استقلال. پرسپولیس. چون استقلال یک حرف از پرسپولیس کمتردارد. حذف میکنیم. فوتبال ایران است. نمیسه ازش ایراد گرفت..
  • پرسپولیسی IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    24 6
    یعنی این وزیر ورزش دولت سیزدهم هم پرسپولیسی هستش ؟😂😂😂😂
  • کیانوش IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    22 8
    استقلال تا پیشکسوتانی مثل نوزی دلرد وضع به همین منوال است چرا سال قبل که آجرلو قرارداد یه بازیکن معمولی رو ۱۰برابر کرد نیومد بگه داری اشتباه می کنی حالا که گند کار درومده دم از حذف برنامه ریزی شده میزنی؟استقلال چوب امثال شما رو میخوره
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    18 7
    قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی: بحث پرداخت بدهی استراماچونی یکبار در زمان آجرلو و یکبار هم در زمان فتح الله زاده مطرح شد؛ بر همین اساس 118 میلیارد تومان برای پرداخت بدهی های خارجی ازجمله استراماچونی به حساب باشگاه استقلال واریز شد ولی متاسفانه صرف هزینه های دیگر شد.
  • بی نام IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    17 17
    اسم استقلال چه مشکلی داره؟ ۴۰ ساله رو سکوها و رسانه ها و زبان مردم، استقلال گفته میشه.توهم نزنید.استقلال و پرسپولیس هر ۲ حکومتی آن و یکسال به این میرسن ۵ سال به اون چون طرفداراش بیشترن واسه روحیه جامعه سودمند تره
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    27 7
    آجرلو میلیارد میلیارد از بورس کشید بیرون . چرا پوله استرا رو نداد ؟ استقلال چه در امدی کسب کرده در این ده ساله اخیر ؟ بازدهی استقلال چی بوده ؟ پرسپولیس دو بار فینالیست اسیا شده . چندین بار تا نیمه نهائی رفته . بیش از 7 جام کسب کرده و کلی در امد دلاری کسب کرده و از همین منابع پوله طلبکاراش رو داده . تیمی که تنها افتخارش قهرمانی در جامی هست که اسمش اسیا بوده اما 90 درصد تیم های اسیایی شرکت نکردن توش نباید بیش از اندازش صحبت کنه . من جای وزارت بودن این تیم رو منحل میکردم . چون هیچ ورودی مالی نداره و فقط داره خرج میکنه
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
      9 5
      فکر میکنی پرسپولیس از کجا درآمد داشته؟
  • گابریل باتیستوتا IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    22 7
    اعتراف حمید سجادی وزیر ورزش: دو بار منابع مالی پرداخت طلب استراماچونی را در اختیار باشگاه استقلال گذاشتیم اما واریز نکردند! حتی فتح الله زاده هم خودش توی مصاحبه گفت که 93 میلیارد در یک مرحله از طرف وزارت واریز شده .
  • عاشق استقلال IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    14 5
    فتح‌الله‌زاده تیم خراب کرد و استعفا شو نوشت و رفت واقعا تاسف
  • مهرداد IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    10 18
    مگه تیم به این بزرگی هیچ هزینه دیگه ای نداره که میگن 2 بار پول استراماچونی رو دادن. مدیر عامل که پول رو نخورده. تیم با 25 تا بازیکن میانگین 10 میلیاردی فقط 250 میلیارد باید پول بازیکن تو یک سال بده. بعد کلا 93 میلیارد دادن میگن پول استراماچونی رو دادیم.
  • آنتی کیسه IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    26 8
    با اسم استقلال مشکل دارن ؟؟خیلی شما باحالین متوهم های دو ستاره قلابی حلبی 😂😂😂😂
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    13 6
    خیلی حیف شد از آسیا حذف شد ،وگرنه امسال ستاره سوم رو می گرفتیم،الان تو خواب ستاره سوم میگیریم و یه ستاره به لباس استقلال اضافه میکنیم و در آینده ادعا میکنیم سه مرتبه قهرمان آسیا میشیم ،به همین راحتی 😂😂😂😂
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    10 5
    پس تو هم با اسم این تیم مشکل داری که توی هر دربی که بودی تیمت یا باخت یا مساوی کرد و تو هم اخراج میشدی
  • امیر IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    16 9
    حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن که بلدی.
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 0
    داداش مدیریت خودتون بود که این تیم رو به این روز انداخت وکیل حرفه ایی و...هم که داشتید نگید اطلاع نداشتیم
  • امید IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 0
    لطفا لطفا لطفا.مسئولیت پذیر باشیم هممون. اگر همین رو مثلا دولت کمک میکرد همه اعتبارشو میخواستین ب نام خودتون بزنین. مدیریت و مسئولیت پذیری نداریم.حرفه ای نیسیتم و هرکسی بب فکر خودشه. انصافا کاری نداریم ( به هزینه هاشون و منبع درآمدشون) ، اما تیم های اصفهانی رو نگاه کنین ؛ انصافا انصافا حرفه ای ان و با عوض شدن یک مدیر کل برنامه باشگاه نمیره رو هوا، بلکه بر عکس ادامه راه همون قبلیه. خانه از پای بسط ویران است / خواجه در فکر طرح ایوان است
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 1
    ادم قحطی هست رفتید با این مصاحبه کردید؟بیعرضگی مدیریت استقلال که دوبار پول استراماچونی را گرفتن و ندادن ربط میده به حکومت و دولت، برید با ی باسواد مصاحبه کنید لطفاً
  • مهراد IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    1 0
    همه این کارها و عدم پرداخت برای این بود تا تیم سوگولی آقایان به جای استقلال بره آسیا ، نفرین طرفداران استقلال پشت سر تیمی است که به ناحق به جای استقلال بره آسیا
  • علی IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 1
    خخخخخ محمد نوری در حدی نیست که درمورد پرسپولیس کبیر صحبت کند لطفا اشتباه اقایان استخلالی را به گردن دیگران نیندازید برادر نوری محترم
  • علی IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 1
    زمان آقای قطبی که از پرسپولیس سرورتون امتیاز کسر شد و باز هم قهرمان شدیم را فراموش نکن جناب آقای م نوری محترم کلا شما آدمی هستید که حرف زور می‌زنید خخخخخخخخ
  • علی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 0
    جناب نوری شما با آقایان فتح‌الله‌زاده و سردار آجرلو مناظره تلویزیونی بذارید تا برای همه حقیقت روشن بشه لطفا درمورد سروتونین و برادر بزرگتون صحبت نکنید برید حقیقت را بگید لطفا خودتون را با این صحبت‌ها تسکین ندهید
  • فوتبال دوستت CA ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    بزرگوار با این شرایط پیچیده اقتصادی چند سال اخیر بسیارغلط و بیجاست که باشگاه ها با مربیان خارجی وگران قیمت قرار داد میبندند ‌از پس پرداخت بر نمیآیند
  • فرزاد IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 1
    این اقا کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مردم IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    مرد حسابی فاجعه ملی دلار 54 هزار تومانی است مدیران در این مملکت فقط فکر جیب اند فتل هم امده بود طلب خود را وصول کند که کرد وگرنه اصلا" استقلال برایش مهم نیست مردم و طرف دار برایشان مهم نیست