۱۳ نفر
۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰
خودرو عضلانی چری به ایران می‌آید؟/ عکس

به تازگی چری TJ-۱ در خیابان‌های چین شکار عکاسان شده است. SUV کامپکتی که سبک آفرودی دارد و برای اولین‌بار توسط چری عرضه می‌شود.

مسعود عابدینی_ سبک خاص طراحی در این خودرو دیده می‌شود که در قیاس با مدل‌های دیگر چری،ساده و شیک است. این سادگی و فرم مکعبی داشتن و عضلانی بودن، آفرودی بودن چری TJ-۱ را توجیه می‌کند.

خودرو عضلانی چری به ایران می‌آید؟/ عکس

در نمای جلویی شاهد جولان جلوپنجره بزرگ با همان سبک همیشگی چری هستیم. به دلیل کوچک بودن چراغ‌های اصلی و دیلایت،جلوپنجره بزرگتر نشان داده می‌شود. چراغ دیلایت مستطیلی شکل بوده و دارای گرافیک ماتریسی است.چراغ ااصلی به شکل دوتایی و جدا شده در قسمت پایین‌تری قرار دارند.

خودرو عضلانی چری به ایران می‌آید؟/ عکس

در نمای پشتی شاهد چراغ متصلی هستیم که ساده طراحی شده و هماهنگی خوبی با نمای جلویی دارد. در دیفیوزر خودرو دو اگزوز را می‌بینیم که مشخص نیست که واقعی هستند یا تزئینی.

خودرو عضلانی چری به ایران می‌آید؟/ عکس

نمای جانبی TJ-۱ سادگی خود را حفظ کرده است.دستگیره‌های مخفی و هم سطح با بدنه به همراه مشکی شدن کنار شیشه‌های جانبی،در این قسمت دیده می‌شود.

همچنان رینگ‌های کوچک و بد فرم چری در محصولات جدید دیده می‌شود و مشخص نیست که چینی‌ها چه زمانی قرار است در طراحی رینگ پیشرفت کنند!

خودرو عضلانی چری به ایران می‌آید؟/ عکس

با کابینی پر از نمایشگرهای مختلف در جهت‌های گوناگون روبه‌رو هستیم.دریچه‌های تهویه هوا به شکل عمودی در دو طرف قرار دارند و توسط یک دریچه کشیده و مخفی دیگر در وسط،به هم متصل شده‌اند. در کنسول وسط خودرو،سبک خاصی از اهرم تعویض دنده در کنار موس و کنترلرهای دیگر به چشم می‌خورد.طراحی تودری‌ها و عناصری مثل دستگیره‌های در به شکلی عضلانی طراحی شده که با آفرودی بودن خودرو متناسب هستند.

خودرو عضلانی چری به ایران می‌آید؟/ عکس

صندلی های جیر،گرمایش و تهویه و ماساژ صندلی،صفحه نمایش مرکزی شناور ۱۴.۸ اینچی،صفحه نمایش هدآپ،سیستم صوتی SONY، پد شارژ بی‌سیم،تشخیص چهره،سیستم کمک رانندگی سطح ۲+ و... از امکنات شاخص در چری TJ-۱ هستند.

انتظار می‌رود چری، TJ-۱ را در دو مدل روانه بازار کند: مدل اول ۱.۶ لیتری توربوشارژ به همراه گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه و مدل دوم پلاگین هیبریدی بوده و دارای یک پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری توربوشارژ و یک موتور برقی است که به صورت چهارچرخ محرک عرضه می‌شود.مدل دوم دارای برد الکتریکی خالص بیش از ۱۰۰ کیلومتر و برد کامل ۱۲۰۰ کیلومتری با سوخت کامل و شارژ کامل خواهد بود.

انتظار می‌رود چری TJ-۱ اواخر ماه جولای عرضه شود.بعید نیست که این چینی جدید را هم در کنار محصولات دیگر چری در ایران ببینیم...

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1746783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =