بیانیه تند باشگاه گل‌گهر پس از شکست مقابل استقلال

فارس نوشت: باشگاه گل‌گهر سیرجان پس از شکست مقابل استقلال بیانیه تندی را صادر کرد.

تیم‌های استقلال و گل‌گهر از ساعت 16:45 امروز (دوشنبه) در ادامه دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری دو بر یک استقلال در ثانیه های پایانی به پایان رسید.

در پایان این مسابقه باشگاه گل‌گهر در بیانیه‌ای اعلام کرد: «به خودتان شک کنید! واقعاً همه ارکان فدراسیون و سازمان لیگ و داوری از بالا تا پایین متوجه آن چه در بازی‌های استقلال و گل‌گهر می‌گذرد نیستند؟

در پنج بازی اخیر گل‌گهر و استقلال ۶ پنالتی بحث برانگیز به ضرر گل‌گهر گرفته شده است و یکی بازی هم با رای کمیته انضباطی در عین بی‌عدالتی به ضرر گل‌گهر اعلام شده است.

اگر قاعده بازی این است ما از سال بعد مقابل استقلال به میدان نخواهیم رفت. قرار نیست حق رفته استقلال در بازی‌های دیگر را برابر تیم ما نقد کنند هر بار با یک اتفاق مشابه

بس کنید...»

بیشتر بخوانید:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1739838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    3 2
    من نمی دانم در کشورهای دیگر هم بعد از هر باخت بیانیه می دهند!!! اگر این صحنه پنالتی نبود آقایان بفرمایند چه بود. دستور ادامه بازی وقتی حریف را دو تا از مدافعین ساندویچ کرده اند؟!!! چشم ها را ببندید و فقط دهانتان را باز کنید. ساده ترین کار فرار رو به جلو است که خوب بلد شده اید.
  • محمدرضا IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    3 0
    دقیقه سی وقتی بازیکنتون توپو گوشه کرنر میخواد حفظ کنه و وقتو تلف کنه خودش گویاست که کی ضد فوتبال بازی کرده.
  • شروین IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    2 0
    کل بازی دو تا توپ به سمت دروازه اسنقلال آوردن و دروازه بانشون بهترین بازیکن زمین بود .گل اول که به زیبایی خوردن ودوم هم که پنالتی درست بود و صحنه گواه اون بود دیگه گریه زاریشون بابت چیه🤔
  • 6 IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
    1 0
    پنالتي معيشتي براي كيسه