عِرق داشتن به پیراهن تیم ملی را کی‌روش به من یاد داد

همشهری نوشت: در طول سال‌هایی که با کی روش در تیم ملی کار کردیم، خاطرات خوب زیادی داشتیم اما برجسته ترینش که خاطره خیلی خوبی برای خیلی ها هم است، بازی با کره جنوبی و صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ است. پس از آن هم بازی با مراکش می‌تواند برای همه جذاب باشد.

مسعود شجاعی درمورد بازی ماندگار هوادار مقابل پرسپولیس و چشم ‌اندازهای این تیم در ادامه فصل گفت: این بازی محک خیلی جدی برای ما و یک بازی خیلی خوب بود. توانستیم با یک بازی خوب مقابل پرسپولیس، ۳ امتیاز را کسب کنیم اما فارغ از نتیجه، عملکرد تیمی هوادار خیلی خوب بود. همه بازیکنان و کادرفنی از این موضوع راضی بودند. این برای ما ادامه راه نکته امیدوارکننده‌ای است تا با اعتماد به نفس بیشتر و پرقدرت‌تر در بازی‌های بعدی ظاهر شویم.

وی درمورد شرایط خوب خودش و اینکه در بازی با پرسپولیس نشان داد از آمادگی بالایی برخوردار است و نیمکت نشینی در نساجی حقش نبود، توضیح داد: نمی‌دانم باید از کجا شروع کنم زیرا بحث مفصلی است اما به جز یک تا دو بازی که در ابتدای فصل به دلیل مصدومیت از دست دادم، از بازی سوم آمادگی بالایی داشتم و همراه تیم نساجی بودم. اوج آمادگی من در اردویی بود که قبل از جام جهانی برگزار شد. از لحاظ بدنی و شرایط روحی و روانی آمادگی بالایی برای بازی کردن داشتم اما نظر مربی تیم بود و نمی‌خواستند از من استفاده کند. من هم با توجه به فشاری که به خودم آوردم و سعی کردم خود را به حد ایده‌آل برسانم، دوست داشتم بازی کنم.

شجاعی عنوان کرد: من شرایط خیلی خوبی در باشگاه نساجی داشتم. با بچه ها خیلی رفیق بودیم و جو تیم و رختکن خیلی خوب بود اما با این وجود تصمیم گرفتم جدا شوم. از انتخاب تیم هوادار نیز خیلی خوشحال هستم. روز اول به ساکت الهامی و همه بچه ها گفتم واقعا انتظار نداشتم به این اندازه تیم خوبی باشند و بازیکنان خوبی داشته باشند. شناخت کافی از هوادار نداشتم و قبل از آمدن به این تیم و قرارداد بستن، مقداری بازی‌های‌شان را دنبال کردم. دلیل اصلی انتخاب تیم هوادار هم حضور الهامی بود زیرا شناخت و درک متقابلی از هم داریم. با او خیلی راحت هستم و به همین دلایل تصمیم گرفتم به تیم هوادار بیایم. از این انتخاب خیلی خوشحالم.

کاپیتان تیم هوادار درمورد آمادگی خودش، اظهار داشت: با توجه به شرایط سنی‌ام اگر این حرف را بزنم، شاید سوء برداشت شود اما به اعتقاد من که سعی دارم به آن ایمان داشته باشم، فوتبال اکنون به سن نیست. می‌توانید از یک بازیکن ۳۷ تا ۳۹ ساله به اندازه یک بازیکن ۲۰ ساله بازی بگیرید. این بستگی به هنر مربی دارد که از بازیکن در اختیارش بازی بگیرد. این اتفاق هم برای من افتاد و با توجه به درک متقابلی که از الهامی داشتم، می‌دانم او چه می‌خواهد. خدا را شکر نتیجه این موضوع را در بازی با پرسپولیس دیدیم. در پستی که خیلی هم بازی نکردم، بازی کردم و عملکرد به نسبت خوبی داشتم.

عِرق داشتن به پیراهن تیم ملی را کی‌روش به من یاد داد

شجاعی درخصوص ارزیابی‌اش از لیگ امسال و اینکه کدام تیم‌ها را مدعی قهرمانی می‌داند، گفت: نمی‌توانم بگویم لیگ امسال از لحاظ کیفی نسبت به سال‌های قبل خیلی بالاتر رفته ولی فاصله تیم‌ها نزدیک شده است. از لحاط کیفی همان شرایط سال های قبل را دارد ولی فاصله تیم‌ها نزدیک‌تر شده است. به جز چند تیمی که فوتبال باکیفیت بازی می‌کنند و دنبال فوتبال بازی کردن هستند، سایر تیم‌ها دنبال نتیجه هستند. برخی تیم‌ها برای نزدیک نشدن به انتهای جدول و فرار از قعر جدول می‌جنگند و به همین دلیل نتیجه‌گرا هستند. برخی تیم‌ها نیز برای بالای جدول این کار را انجام می‌دهند. فقط تعداد کمی از تیم‌ها فوتبال روان و مدرن بازی می کنند.

وی درمورد اینکه چرا با توجه به داغ شدت بحق انتخاب سرمربی برای تیم ملی، اعتقاد دارد در برهه فعلی انتخاب مربی ایرانی بهتر است، اظهار داشت: درمورد انتخاب مربی من صرفا نگفتم مربی ایرانی بهتر است‌ بلکه گفتم مربی ایرانی هم در این برهه خوب است. به این دلیل که که اکنون زمان کوتاهی است تا مربی خارجی تا قبل از جام ملت‌ها نسبت به بازیکنان و تیم شناخت پیدا کند. این موضوع زمان‌بر است‌ به همین دلیل گفتم مربی ایرانی هم خوب است. اگر برنامه بلندمدت داشته باشند اینگونه نیست که مربیان خودمان هم خوب نباشند اما با توجه به دانش روز دنیا و فوتبالی که اکنون در لیگ‌های دنیا و بین تیم‌های ملی بازی می‌شود، باید مربی به روزی داشته باشیم و به او زمان بدهیم. باید اجازه بدهیم کار کند و امکانات در اختیارشان بگذاریم.

کاپیتان سابق تیم ملی درخصوص اینکه با توجه به جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی، مهم‌ترین نکته ای که از او یاد گرفت چه بوده، توضیح داد: مهم‌تریم نکته‌ای که از کی‌روش یاد گرفتم، نظم، انضباط و عِرق به پیراهن تیم ملی است. همیشه این جمله را می‌گفت که در هر بازی باید اعتقاد داشته باشید که می‌توانید جایگاه تیم ملی و پیراهنش را ارتقا بدهید. همچنین سماجت در کار را از کی‌روش یاد گرفتم. این نکات از طرف او روی خیلی من تاثیر گذاشت.

شجاعی درمورد بهترین خاطره اش از کی‌روش، گفت: در طول سال‌هایی که با کی روش در تیم ملی کار کردیم، خاطرات خوب زیادی داشتیم اما برجسته ترینش که خاطره خیلی خوبی برای خیلی ها هم است، بازی با کره جنوبی و صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ است. پس از آن هم بازی با مراکش می‌تواند برای همه جذاب باشد. البته در اردوها اتفاقاتی رخ داد و بحث‌هایی پیش آمد اما این مسائل بین تیم، بچه ها، ما و کی روش بود و شاید برای سایرین جذاب نباشد.

251251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1716633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 54
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی آقا IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    الان عباس جدیدی فکر کرده اگه برعلیه خادم حرف بزنه به پست و مقام میرسه ( که احتمالا هم میرسه )
    • ایرانی IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      86 5
      این آقا ابن الوقته ودنبال زمان مناسب برای کسب منافع.
  • TR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    آقای برزگر اگر مطلبی داری بزن و قضاوت را بگذار به عهده مردم چون عباس جدیدی حرفش را روشن و صریح زده و تا اینجا حق به جانب جدیدی است.
    • مهدی IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      17 25
      والله....
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      65 7
      این عباس جدیدی با اونی که دعوا نکرده فقط خواجه حافظ شیرازیه. یک بار هم دبیر با مشت زد زیر چشمش خون فواران کرد . سابقه اش را بررسی کن
    • ناشناس IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      10 21
      حرف حق همیشه تلخ است عالیجناب
  • خسته!!! IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    ایشان با پیشینه وسابقه درخشانی که در کشتی کشور دارند صحبتشان صحت دارد.
  • Davood IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    دیگه این صحبتهای آقای برزگر که من دهنم رو باز نکنم یا اون شب شاهد دارم صحبتهای صد من یه غازه....حتما مسائلی بوده که جدیدی عنوان کرده اگر چیزی نبود خودش و زشت نمیکرد
    • ایران مظلوم. IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      اینکه جدیدی دهنشو باز میکنه و جناب برزگر در لفافه حرف میزنه فقط یک دلیل داره .اونم اینکه یکی مثل برزگر مرام ورزشی و کسوت داره و میدونه ورزشکار چطوری باید رفتار کنه ولی اون یکی نه تنها از مرام ورزشی بویی نبرده بلکه هرجا هم بویی به مشامش بخوره بخیال بوی کباب سراپا میره!اینکه جدیدی دهان باز میکنه و یطرفه به قاضی میره و هرچی میخاد میگه دلیل نمیشه که حقیقت رو میگه .همانطور که چون برزگر مختصر میگه دلیل نمیشه میترسه یا دروغ میگه .یه نکته ای هم که این وسط میمونه اینه که جدیدی برای خیالاتش ادعای هیچ شاهدی نداره ولی برزگر میگه اگه پاش بیفته میتونم شاهدی که شهادت بده را هم رو کنم ولی به ملاحظاتی فعلا نه تا وقتی که طرف زیادی بخاد رسوا بشه.
  • شاهرخ IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    این عباس جدیدی خیلی پرونده‌اش سیاهه. بچه‌های خیابان پیروزی میدانند من چی میگم
    • وحید IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
      47 4
      درسته همون ساختمان بلند در واقع اولین ساختمان بلند در شرق تهران عباس جدیدی ساخت
    • امیردکرا IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      67 5
      بانظرایشان موافقم عباس جدیدی اونروزی که بچه های پیروزی برای شوراچقدرزحمت کشیدن بعدکه رای اوردمن بهش سلام کردم محل نزاشت ۳بهش گفتم فلانی یه عرضی داشتم باانگشت اشاره به محمدرضابرادرزادش کردگفت بااین حرفبزن میخوام بگم اگه رئیس جمهورشده بودپدرشم نمیشناخت مرحله دوم ینفرتوپیروزی رای ندادن فقط یه ملکی میخواست که گرفت چکارکردطول این چندسال برای پیروزی چه خدمتی کرد.فقط منافع.کجامیخوادببره من موندم.واقعاپرونده اش ....هیچکسی راضی ندیدم
  • متفکر IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    این جدیدی هم هر از چند گاهی می خواهد مطرح شود چیزی می گوید. زیاد جدی نگیرید. از کجا معلوم که همین مدال برنز را هم می گرفتی؟
  • MA ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    اگر آقای منصور برزگر نمی خواهد چیزی بگوید ، برای چی اصلا مصاحبه کرده است .
    • شنتیا IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      24 9
      حالم از این بگم بگم ها بدجور به هم میخوره'حتی اگر حق با تو باشد جناب برزگر!!!!یا رک وراست بگو ویا اون زبانتو خلاف کن ودیگه نگو بگم وبگم ومیگم!!!!
  • عباس IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    58 72
    خجالت بکشید هروز یچیزی ازخادمها ودیگرمثلا پهلوان ها رو میشه همه میدونن ورزش ما. زدوبند زیاد دازه. فقط اسم پهلوان روخودتون مذاریدتازیخ همچی روشن میکنه
  • داریوش IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    خب آقای جدیدی بهتر بود و هست در حضور جناب برزگر و پهلوان رسول خادم و امیر خادم صحبت کند که جواب منطقی بشنود هرکی یکطرفه به قاضی برود خوشحال برمی گردد
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    35 7
    باشه
  • مصطفی US ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    64 77
    تو رو خدا همه تان همه تان دست این رفتا را بردارید کجای دنیا ورزشکاران و سبلریتیها وارد سیاست می‌شود
    • شهروز IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      23 4
      چطور وقتی موافق باشند ، عضو شورای شهر و نماینده مجلس و رییس فلان جاها می‌شوند ولی اگه مخالف باشن ، حق ورود به سیاست رو ندارن ؟
    • ایران IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      15 5
      کشتی گیر فقط فقط جهان پهلوان تختی
  • ازادی IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    عباس جدیدی واقعا خجالت نمیکشه؟!!!
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      36 3
      چه میدونه خجالت چیه
  • بینام IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    160 9
    تو یه دوره همگی شما عالی بودید به نظر من اشتباه کارتون این بود که وارد شورای شهر و سیاست شدید هر کدوم از شما تو رشته خودتون میتونستید کلی قهرمان پرورش بدهید اما سیاسی شدید و این خوب نبود
  • علي GE ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    24 1
    برزگركشتي گيربزرگي بود اما ازمنش اواطلاعي ندارم وفضلوا هم نميكنم اما عباس جديدي راخوب مي شناسم كه چه آدمی هسودرحين هست حال ضعيفي است حتما بچه هاي خيابان پيروزي واتفاقات شوراي شهر ودعواي دبير گواه بزرگي ميباشد
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    29 6
    اونقدری که ما اسم خادم ها رو شنیدیم ،یک هزارم هم اسمی از تو نبوده
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    42 3
    مایه تاسفه که اقای جدیدی الان که خادم یک سری حرفهای که به مزاج بعضیا خوش نیماد زده اونم یادش اومد که برعلیه خادم حرف بزنه
  • ارزی IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    43 3
    درود بر برزگرپیشکسوت
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    21 0
    عجب زمونه ایی شده همه داریم به هم حمله میکنیم خدا به دادمون برسه
  • حمداله صادقی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    1 9
    راقم یک تماشاچی معمولی کشتی گیران است تا حالا حتی یک بار در فدراسیون کشتی نبوده و حتی یک ریال هم برای اعتلای کشتی گیران کشور هزینه نکرده است راستش همیشه دست به دهان عمرم سپری شده همیشه خانواده ای که بان تعلق داشتم پنجم گرو شش بوده است اما از دوستداران و دعاگویان ورزشکاران کشتی بوده ام اگر در زندگیم لذتی برده باشم و یا اگر در لحظاتی که غمی داشتم فراموشم شده باشد موقعی بوده که این مدال اوران به تشک رفته اندو من تماشا کرده ام من از همه کشتی گیران اقای علیرضا حیدری و اقای عباس جدیدی و اقای برزگر قدر دانی و تشکر می کنم اگر بخواهم جسارتی کنم باین سه کشتی گیر نمره ی اخلاق بدهم به اقایان بززگر و جدیدی بیشتر ین نمره را خواهم داددضمن اینکه سخنم کسر شان شیونات اقای حیدری را نمی کند .البته یکی از فلاسفه این عقیده را دارد که کار را باید کار بلد انجام دهد اما نظر را انسانهای کوچه وبازار و اکثریت باید بهش بدهند .
  • امیر محرابی IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    4 30
    تا اینجا که حرفهایی که جدیدی زده درست بوده اگه چیزی برای گفتن دارید چرا سکوت کردین؟ همیشه تو ایران ی سریا به هر قیمتی دنبال رکورد شکنی بودن مثل علی دایی
  • مقدم IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    4 5
    دمت گرم
  • رسول IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    33 1
    صحبت های جدیدی مثل خودش هیچ ارزشی ندارد .اصلا تو قابل قیاس نیستی با برادران خادم .
  • علی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    7 2
    باسلام قیمت خیلی بالاست
  • ناشناس IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    9 1
    اگر حرفی برای گفتن داری بگو که همه هم بدانند که چه کسانی برای این کشور دلسوز ویا به خاطر منافع شخصی خودش کارمیکند وبا خوش خدمتی میکند
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    4 0
    عجب دنیای همه معلومه دوروغ میگن پشت هم
  • توپچی IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    3 19
    برزگر حرفی واسه گفتن نداره ... بگم بگم دیگه دوره اش گذشته...من پنجاه و پنج سالمه و قشنگ یادمه که خادم حق جدیدی رو خورد اگر چه از جدیدی بخاطر دوپینگش خوشم نمیاد ولی اون یه مسئله دیگه‌س
  • آرش IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    38 1
    جدیدی میخوای با تخریب دیگران خودت رو بزرگ کنی.اگه واقعا پهلوان بودی با عمل نشان می‌دادی نه حرف.جنابعالی داخل محله ی که زندگی می کنید سابقه ی خوبی ندارید پس برای بچه محل های خودت که دیگر نمیتونی سیاه بازی کنی.خادم همیشه خادم ملت بوده و پهلوان پس با تخریب دیگران بجایی نمیرسی
  • خاطره IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    7 1
    این حرفهای پوچ و الکی رو بزارید کنار ، گذشته درگذشته ، به فکر آینده و جوونامون باشین ، بهتره اخلاق ورزشی داشته باشین ، احترام ورزشکاران پیشکسوت مملکتمونو داشته باشیم
  • بهلول IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    8 2
    بگم بگم بگم.حالا نوبت کشتی شده. عجب حکایتی شده بگم بگم احمدی نژاد عجب میراثی بجا گذاشت
  • کسری انوشه روان IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    1 1
    جدیدیو نذاشتو تو ورن خودش که 97 بود کشتی بگیره.
  • هر چی IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    3 0
    لا اله الاالله...
  • ممدو IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    12 2
    درودبر پهلوانان ملی ایرانی غیرتمند ب ایرانی دستگیر مردم بلوچ عزیز وکرد برادران خدم 😙✌💪✌💪😙😙
  • چه فرقی میکنه من یا تو IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    15 2
    شخصیت هر آدمی به نوع حرف زدن و برخوردهای اجتماعی او خلاصه میشود منصور خان برزگر از شاخص ورزشکارانی بود که غیرت و تعصب در کنار فنی بودنش از او یک کشتی گیر ششدانگ ساخته بود و کم و بیش کشتی گیران اینرا بهتر میدانن و از لحاظ نوع اخلاق و رفتار همین قدر بس که هنوز مربیان ازاو مشورت میگیرند عباس جدیدی نباید گذشته خودرا هم میزد انهم در این شرایط که بیشتر بوی نفاق و یار کشی برای کشتی کشور میآید جدیدی حق السهم خودرااز کشتی و شورای شهر گرفته و با وجود پیشکسوتانی همچون منصورخان برزگر، رسول خادم یا خود علیرضا دبیر که پراز تجربه های جهانی و المپیکی هستن، جدیدی باید بداند جائی در کشتی ایران ندارد که ازاو استفاده شود
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    8 2
    شما همین که چیزی میدونید و نمیگی ،پس شریک این ماجرایی .
  • صادق IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    13 2
    یعنی چی که ، آن شب که به خانه ما آمد ، یا بهتر است جواب ندهم ، چرا با کلمات بازی میکنید ،چرا ، خوب ایشون به شما و فدراسیون انهامی زده و انتخابی کشتی را زیر سوال برده چرا اگر جواب قانع کننده ای دارید پاسخ نمیدهید با این جواب ظاهرا حق با آقای جدیدی است.
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    6 0
    آخه پول سیاست بیشتره
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    20 1
    عباس جدیدی انقدر شخصیتش برای مردم معلومه که اگه هرچی بگه همه میدونن دروغه ودنبال پوله
  • معتمدی IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    19 3
    عباس آقای جدیدی درحد آقایان برزگر و خادم ها نبست پس سکوت بهترین کاراست.
  • اکبر TR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    8 6
    دوره این حرفهای احمدی نژاد گونه تمام شده. اگر واقعا حرفی داری بزن. فعلا که عباس جدیدی حرفهاش را رک و راست گفته و با توجه به شکست رسول خادم در انتخابی مقابل جدیدی حرفهاش درست و بجا بنظر میرسه
  • مهدی غریبی IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    4 2
    دوستان اگر در ورزش خیلی رشته ها دقت کنید یه چند موردی بین همشون صدق میکنه.مثلا.یکی علیه دیگری نقطه ضعف میگیره وصاحبه می‌کند.دوم تادر ورزش هستند ودر تیم‌ها می‌درخشند اسم پهلوان بهشون می‌دهد ولی بعد از مدتی پهلوان که هیچ به دروغ و یا راست اونها رو بی لیاقت پوشیدن تیم ملی می‌دانند. خدا خودش رحم کنه و برادری و دوستی را تا آخر با حفظ حرمت و احترام نگه داره.
  • پیمان شهبازیان IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    12 2
    درباره حرفه‌ای عباس جدیدی که حق کاملا با ایشانه من اون تایم کاملا تعجب کردم برای این شاهکار غلط آقای برزگر اون تایم هم جدیدی و حیدری در اوج بودن و حتی این اشتباهات در مورد آقا رسول خادم هم که فرستادی ۱۲۰کیلو هم کاملا اشتباه بود.در آخر بحث جدیدی در مورد کامران قاسم پور بود که باز تاریخ تکرار نشه و از گذشته عبرت بگیریم
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
    9 2
    سلام ودرودبرآقای برزگرپهلوان رمان جوانی ام