روزنامه کیهان در یادداشتی به قلم حسین شریعتمداری نوشت:

*به دنبال عفو یکصد نفر از زندانیانی که در پی آشوب های خیابانی بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم و در جریان فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 بازداشت شده بودند، برخی از تحلیلگران خارجی و شماری از افراد نزدیک به سران فتنه در داخل کشور- و نیز تعدادی از بندبازان سیاسی- تلاش می کنند عفو و آزادی این عده را اقدامی آشتی جویانه قلمداد کنند که از سوی جمهوری اسلامی ایران برای دلجویی از مدعیان اصلاحات صورت پذیرفته است!

*چند سایت خبری وابسته به فتنه گران نیز عفو و آزادی زندانیان یاد شده را پاسخ مثبت! و تلویحی نظام به پیشنهاد آیت الله هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه 26 تیرماه 88 ایشان دانسته و ابراز امیدواری کرده اند که مسئولان جمهوری اسلامی ایران سایر پیشنهادات آقای رفسنجانی در خطبه های همان نماز جمعه را نیز مورد توجه قرار دهند!

* تمامی آزادشدگان ضمن اعتراف به فریب خوردگی خود و بازی ناخواسته و ندانسته در میدان فریب بیگانگان و سران وطن فروش و خیانتکار فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88، خواستار عفو و بخشش از سوی نظام جمهوری اسلامی ایران شده و مخصوصا، نفرت و انزجار خود از سران و عوامل اصلی فتنه و مثلث آمریکا، انگلیس و اسرائیل را به صراحت اعلام داشته اند.

*این عده ضمن همکاری صادقانه با مسئولان امنیتی برای کشف برخی از سرنخ ها و رد پاهای بیگانگان در فتنه 88 و نیز در مواجهه با اعترافات شماری از عوامل اصلی فتنه به فریب خوردگی خویش پی برده و از این که سران آشکار و پنهان فتنه آنها را در میدان فریب دشمنان بیرونی و تابلودار نظام به بازی گرفته و قربانی کرده اند احساس ندامت دارند و گفتنی است که تمامی آنها خواستار بازداشت، محاکمه و مجازات سران فتنه هستند و معتقدند افرادی مثل موسوی و کروبی و خاتمی و برخی دیگر از دست های پشت پرده فتنه 88 از احساسات و بی خبری آنها سوءاستفاده کرده و به عنوان پیاده نظام بیگانگان به میدان آشوب و بلوا کشانده اند.

*اکنون به آسانی می توان قضاوت کرد که عفو و آزادی این عده از فریب خوردگان، اقدام آشتی جویانه نظام برای دلجویی از عاملان اصلی فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 بوده است یا بخشش کسانی که به وطن فروشی و خیانت سران فتنه پی برده و با ابراز نفرت و انزجار از آنان، خواستار بازگشت به چرخه سالم و طبیعی زندگی و خدمت به نظام و مردم وطن خویش بوده اند؟ عفو و آزادی کسانی که آشکارا نسبت به سران فتنه اعلام نفرت و انزجار کرده و برای این نفرت و انزجار خود، ده ها دلیل و علت مستند و غیرقابل تردید آورده اند چگونه می تواند اقدامی همسو با خواست فتنه گران باشد.

/27217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 171040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    با سلام جذب حداکثری ، جوانان را ارشاد کنیم وگرنه "کیهان: مالزی جولانگاه فتنه گران شده است" باید همه را (که به نظام مقدس اسلامی" پایبند هستند را در آغوش گرفت
  • یک دوست دار جمهوری اسلامی IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    1 0
    به اقای شریعت مداری بگوئید شما را به خدا دست از کینه نسبت به ایرانی های اصلاح طلب بردارید . اگر با اصلاح طلبهای خودمان نتوانیم به همزیستی دست بزنیم فردا گرفتار تندرو ها خواهيم شد.مگر اصلاح طلبی بده که این اقای شریعتمداري کلید کرده روشون و هر جور که شده می خواهد ابروشون ببره.