واکنش هادی چوپان به شایعه مهاجرت به آمریکا

خبرورزشی نوشت: هادی چوپان، پرافتخارترین ورزشکار پرورش اندام ایرانی به سوال در خصوص مهاجرتش پاسخ داد.

همین چند روز پیش بود که هادی چوپان، قهرمان پرآوازه بدنسازی ایران که ملقب به «گرگ ایرانی» است توانست فاتح رقابت‌های مسترالمپیا در آمریکا شود و جایزه ارزشمند ۴۰۰ هزار دلاری این تورنمنت را از آن خود کند.

گرگ ایرانی این روزها به یکی از سوژه های اصلی شبکه اجتماعی تبدیل شده است و با شایعه مهاجرتش به آمریکا یک ویدیو قدیمی از این اسطوره پرورش اندام دوباره وایرال شده است. در این ویدیو هادی چوپان که حسابی احساساتی شده و اشک می‌ریزد می‌گوید: «خیلی‌ها به من می‌گویند حالا که آمریکا به تو ویزا داده است در همانجا بمان و موفقیت‌های بیشتری کسب کن. اما من این موفقیت را که در آن وطن فروشی باشد نمی‌خواهم. ایران همه زندگی من است. من بدون ایران می‌میرم.»

چوپان بعد از کسب مدال طلای مستر المپیا هم آن را به مردم ایران و بانوان شریف کشورمان تقدیم کرده بود تا این حرکتش حسابی مورد تمجید قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

۲۵۸۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1710251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    0 0
    ماشاالله آها هادی بزرگوار ،باغیرت،وطن پرست
  • عمار IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    3 2
    به نام خداوند جان و خرد : در تمامی ادیان الهی خداوند جل جلاله فرمان داده که مردان و زنان حجاب و عفاف و حیا داشته باشند و اندام لخت برهنه خود را در ملأ عام عریان نکنند این ورزش بدن سازی که باید جلوی دوربینهای بین المللی برای نشان دادن اندامشان لخت برهنه شوند با قوانین مقررات حجاب عفاف تمامی ادیان الهی خداوند جل جلاله مغایرت دارد چه برای زنان و چه برای مردان گناه و جرم هنجارشکنانه متجاهرانه محسوب می شود . التماس تفکر خردمندانه عادلانه خداپسندانه 🌴🤔😔🌴.
  • حسن IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    1 1
    کاش همه مثل تو وطن دوست بودند نه وطن فروش
  • PK ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    1 0
    درود بر هادی چوپان عزیز،وطن فروشان داخلی و سلبریتی های خائن یاد بگیرن که هیچ جای این کره خاکی به وطن ایران سربلند نمیشود،شیر مادر حلالت فرزند ایران،لر با معرفت