برق رسانی به ۲ روستای پلدختر با صرف ۶۲۰ میلیون تومان اعتبار

سرپرست شرکت توزیع برق استان لرستان از برق رسانی به روستاهای بن عباس لطیف و بن عباس صید رضا از روستاهای تابعه شهرستان پلدختر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مهران امیری در این رابطه گفت: در سال ۱۴۰۱ برقرسانی به ۸ روستا در برنامه کاری این شرکت قرار دارد که دو روستای فوق اولین روستاهای برقدار شده در سال جاری هستند.

وی هزینه برق رسانی به روستاهای بن عباس لطیف و بن عباس صید رضا را ۶۲۰ میلیون تومان اعلام، و ابراز داشت: ۱۰۰۰ متر شبکه فشار متوسط، ۴۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و دو عدد ترانسفورماتور۲۵KVA جهت برقرسانی به ۱۰ خانوار ساکن در این دو روستا احداث شده است.

امیری ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ برقرسانی به ۸ روستا در برنامه کاری این شرکت قرار دارد که دو روستای فوق اولین روستاهای برقدار شده در سال جاری هستند.

سرپرست شرکت توزیع برق استان لرستان با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال ۶ روستای دیگر نیز از نعمت برق برخوردار خواهند شد اظهار داشت : برقرسانی به روستاهای فاقد برق در راستای سیاست های وزارت نیرو جهت مهاجرت معکوس از شهر به روستا و همچنین توزیع عادلانه خدمات به هم میهنان عزیز انجام می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1701817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =