بدهی ۱۰ میلیارد ریالی بیمه های پایه و تکمیلی به تامین اجتماعی استان سمنان

دکتر محمدکاظم امیدیان مدیر درمان استان در جلسه کمیته مالی و ممیزی گفت: ایفای به موقع تعهدات ریالی توسط بیمه های پایه و تکمیلی شرایط مناسبی را برای ارائه خدمات به ذینفعان آنها فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،وی با بیان اینکه تمامی مراکز ملکی سازمان در استان آمادگی انعقاد قرارداد همکاری با سایر بیمه ها را دارند اظهار داشت: در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان به مراجعین از ۱۳ بیمه پایه و ۶ بیمه تکمیلی از نهادهای نظامی، دولتی و خصوصی خدمات سرپائی و بستری ارائه می شود. وی با بیان اینکه تلاش تمامی مراکز در ارائه خدمات درمانی به هر نوع ممکن به مراجعین می باشد افزود: فرانشیزهای پرداختی مراجعین با بیمه های غیر از تامین اجتماعی مطابق با قراردادهای منعقده بوده که در برخی بیمه ها رایگان و در بعضی قراردادها بین ۱۰ تا ۳۰ درصد پرداختی توسط بیمار می باشد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان با اشاره به اینکه مبلغ مطالبات تامین اجتماعی ۱۰ میلیارد ریال بوده و بخشی از آن مربوط به سال ۱۴۰۰ می باشد گفت: پرداخت به موقع مطالبات علاوه بر فراهم نمودن زمینه گسترش و استمرار همکاری می تواند کمک شایانی در تامین امکانات و تجهیزات درمانی به جهت ارائه مطلوب خدمات به مراجعین داشته باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1699778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =