واکنش مردم به برد ایران؛ این تیم برای همه است!

از کاربران خبرآنلاین در مورد عکس شادی تیم ملی پرسیدیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم ملی فوتبال ایران موفق شد در دومین دیدار خود در مرحله گروهی با نتیجه 2 بر 0 ولز را شکست دهد. پس از این پیروزی با نتشار عکس خوشحالی تیمی بازیکنان تیم ملی از کاربران خبرآنلاین، پرسیدیم چه نظری در رابطه با این عکس دارند.

نظر شما درباره این عکس چیست؟

کاربر خبرآنلاین نوشت: «اشکمان را در آوردن. الهی که همیشه پیروز باشن. خدایا دوباره شادی و همدلی را به این کشور تاریخی برگردان، آن هم خیلی خیلی زیاد.»

دیگری نوشت: «بازم استقلالی ها به داد تیم ملی رسیدن» کاربری در جواب این نظر نوششت: «این برد نه برای استقلال است، نه پرسپولیس و نه اسکوچیچ. این برد برای این تیم مقاوم و جنگجو مقابل این همه حاشیه است.»

کاربری نوشت: «عالی عالی خنده و شادی واقعی که پشت ناراحتی های مصنوعی و ساختگی پنهان شده بود و اجازه بروز پیدا نمی کرد». من الان سمعک مادرمو گذاشتم براش توضیح دادم اگر بازی بعدی رو ببریم برای اولین بار میریم تو ۱۶ تیم.تو نگاهش خوشی اومد. این تیم مال همه مردم و مال همه خوشی های لحظه ای و ماندگار باهم. حتی تو شرایط بد.»

کاربری هم به انتقاد از وضعیت اقتصادی موججود نوشت: «امروز مگه فوتبال بود؟!من شیفت بودم و دنبال تهیه اجاره منزلم که باید آخر ماه بدم و ندارم.»

بیشتر بخوانید:

251254

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1699721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =