امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک آموزش و پرورش لرستان و پارک علم و فناوری

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش لرستان از امضای تفاهم‌نامه همکاری با پارک علم و فناوری استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، وی افزود: موضوع این تفاهم نامه: استفاده بهینه از منابع ، ظرفیت ها ، امکانات و توانایی های موجود، حمایت از ایده ها و نوآوری ها، هدایت و کمک به دانش آموزان جهت تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی و اختراعات است. مدت این تفاهم نامه از تاریخ ابلاغ به مدت ۵ سال خواهد بود که بعد از اتمام این مدت با توافق طرفین قابل تمدید می باشد.

رضا عزتی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این مراسم با تاکید بر نقش آموزش و پرورش در ارتقا روحیه کارآفرینی در دانش آموزان و استقبال از برنامه هایِ توسعه فرهنگ کارآفرینی، نوآوری و فناوریِ پارک علم و فناوری در استان، در راستای اجرایی شدن برنامه ها اعلام آمادگی کرد.

فرهاد نامداری رئیس پارک علم و فناوری لرستان در رابطه با انعقاد این تفاهم‌نامه اظهار داشت: هدف از امضای این تفاهم نامه راه اندازی و بهره برداری از مرکز کارآفرینی و نوآوری مشترک جهت حمایت از فعالیت های فناورانه دانش آموزان و معلمان به منظور نهادینه کردن فرهنگ کارآفرینی و نوآوری در مدارس، تقویت سرمایه های انسانی آینده زیست بوم نوآوری استان و هدایت ظرفیت جامعه دانش آموزی به سمت خلق فکر نو (ایده ها) و طرح های فناورانه است.

وی با اشاره به وجود ظرفیت های موجود در جامعه دانش آموزی استان و معلمان و دبیران آموزش و پرورش لرستان، ابراز امیدواری کرد با اجرایی شدن مفاد این تفاهم نامه زمینه پرورش روحیه خلاقیت و کارآفرینی در دانش آموزان افزایش یابد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1698862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =