کاهش سهمیه آرد نانوایی‌های بی‌کیفیت یزد

استاندار یزد با بیان اینکه نظارت های مردمی مکمل نظارت تیم‌های نظارتی خواهد بود، گفت: نظارت های مردمی شفاف، صادقانه و غیرمحسوس است و باید از این ظرفیت بسیار خوب، با طراحی سامانه ای در حوزه نان استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، «مهران فاطمی» در نشست کارگروه تنظیم بازار استان با بیان اینکه مصوبات جلسات تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان نباید روی کاغذ بماند، گفت: مصوبات جلسات لازم الاجرا بوده و مدیران مربوطه باید با جدیت به پیگیری و اجرای مصوبات بپردازند.

استاندار با تا کید بر تشدید نظارت بر عملکرد نانوایی ها به صورت هوشمند و مردمی افزود: آمار و ارقام حاصل از سامانه های نظارتی به صورت روزانه رصد و تحلیل و جهت تصمیم گیری کارشناسی و دقیق در جلسات کارگروه تنظیم بازار مطرح شود.

فاطمی با بیان اینکه نظارت های مردمی مکمل نظارت تیم های نظارتی خواهد بود، گفت: نظارت های مردمی شفاف، صادقانه و غیرمحسوس است و باید از این ظرفیت بسیار خوب، با طراحی سامانه ای استفاده شود.

استاندار در این نشست افزود: در صورت تشخیص کارگروه آرد و نان به ایجاد نانوایی های جدید یارانه ای در سطح استان، باید کار کارشناسی در این خصوص انجام، محل آن مشخص و فرآیندهای مربوط به آن تسهیل شود.

فاطمی در پایان ضمن اشاره به برگزاری کارگروه تنظیم بازار استان به صورت هفتگی و مستمر افزود: با توجه عزم جدی استان به ارتقاء بهره وری در حوزه های مختلف باید تصمیمات لازم جهت افزایش بهره وری در حوزه آرد و نان استان نیز اتخاذ شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1684944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =