طرح جابجایی پاسگاه شهید مدنی یزد ۳۰مهرماه آغاز می‌شود

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: دستور آغاز عملیات جابجایی پاسگاه شهید مدنی مهریز از سوی سردار اشتری صادر شده و عملیات اجرایی این طرح روز شنبه ۳۰ مهر آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، در جلسه شورای عالی قوه قضائیه، یک معضل قدیمی شهری که در جریان سفراستانی هیات عالی قضایی از نزدیک مشاهده شده بود بررسی گردید.

در جریان سفر شهریورماه رئیس دستگاه قضا و اعضای شورای عالی قوه قضائیه به استان یزد، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ضمن عزیمت به شهرستان مهریز در راستای رفع مشکلات ناشی از محل استقرار پاسگاه شهید مدنی، اقداماتی را در دستور کار قرار داد؛ وجود صف‌های کیلومتری کامیون‌های باری در این منطقه و مشکلاتی که از این جهت برای ساکنان و خود کامیون‌داران ایجاد می‌شد، از معضلات قابل توجه این ناحیه بود که در راستای رفع این معضل و تسهیل عبور و مرور رانندگان، اقدامات مستمری در دستور کار مسئولان ذی‌ربط در دستگاه قضایی قرار گرفت.

رئیس قوه قضائیه نیز در این راستا دستورات مشخصی را خطاب به رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح صادر و متعاقب آن در چند نوبت بر استمرار پیگیری‌ها در این زمینه تاکید کرد.

حجت‌الاسلام پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز در جریان جلسه شورای عالی قوه قضاییه، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضائیه پیرامون جابجایی پاسگاه شهید مدنی شهرستان مهریز استان یزد، اظهار کرد: در نتیجه مساعدت و همکاری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده فراجا و استاندار یزد، دستور آغاز عملیات جابجایی این پاسگاه از سوی سردار اشتری صادر شده و عملیات اجرایی این طرح روز شنبه ۳۰ مهر آغاز می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1684928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =