برد خارج از خانه شهید قندی یزد در برابر نیروی زمینی تهران

تیم شهید قندی یزد در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در دیداری خارج از خانه با نتیجه دو بر صفر از سد نیروی‌زمینی تهران گذشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، از هفته دوم گروه ب لیگ دو فوتبال ایران، ۶ دیدار در نقاط مختلف کشور برگزار شد و تیم شهیدقندی یزد در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف نیروی زمینی رفت.

حمید آسیابانپور در این دیدار مسعود عبدالهی، امیرمحمد زالی، وحیدنعمتی، سید محمدعلی حسینی، امیرمحمد مختاری، سیدجواد شفیعی پور، امیررضا افسرده، عادل سرشار، حسین بازیاری، محمود متقی و سجاد عسکری را در ترکیب یازده نفره ابتدایی خود قرار داد.

با سوت شروع بازی شهیدقندی سراپا حمله شد و بالاخره روی یک ضدحمله در دقیقه ۲۴ سجاد عسگری با یک پاس بی نقص عادل سرشار را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن به زیبایی دروازه میزبان را باز کرد و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.

در دقایق پایانی بازی، هیجان مسابقه به اوج خود رسید و در دقیقه ۸۶ پاس عمقی وحید جلالی‌فر در محوطه جریمه به سیدجواد شفیعی‌پور رسید و مهاجم بومی قندی در زاویه بسته‌ با ضربه‌ای استادانه برای بار دوم تور دروازه نیروی زمینی را به لرزه درآورد و در نهایت بازی با همین نتیجه به سود نماینده یزد به پایان رسید.

شاگردان حمیدرضا آسیابان پور با این برد ارزشمند خارج از خانه، با ۶ امتیاز از دو بازی و به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفتند و شنبه هفته آینده در ورزشگاه شهید نصیری یزد میزبان شهدای بابلسر خواهند بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1682206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =