عیادت اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری شهرکرد از ماموران مجروح نیروی انتظامی

رئیس، اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری شهرکرد به همراه فرمانده یگان ویژه استان با حضور در بیمارستان آیت الله کاشانی از ماموران نیروی انتظامی که در اغتشاشات اخیر چهارمحال و بختیاری مجروح شده بودند، عیادت و جویای حال آن‌ها شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، رئیس، اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری شهرکرد به همراه فرمانده یگان ویژه استان با حضور در بیمارستان آیت الله کاشانی در جریان وضعیت جسمانی و روند درمانی مأموران یگان ویژه نیروی انتظامی که در اغتشاشات اخیر استان مجروح شده بودند قرار گرفتند.

مصطفی حیدری ضمن تقدیر از فداکاری و ایثار ماموران نیروی انتظامی در انجام ماموریت تامین امنیت، گفت: زحمات شما به خاطر حفظ امنیت کشور ادامه راه شهدا است و نیروهای مسلح و پلیس مظهر صلابت و اقتدار هر کشوری است.

رییس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با جایگاه مردمی و پشتوانه انقلاب و اسلام در پاسداری از جان، مال و امنیت مردم نقشی پررنگی دارد، خاطرنشان کرد: حفظ امنیت مهمترین و سنگین‌ترین مأموریت در نظام اسلامی است که کارکنان انتظامی با شایستگی و توانمندی در اجرای آن سربلند هستند.

عبدالصادق نجفی‌ در ادامه این دیدار تلاش شبانه‌روزی ماموران فراجا و دیگر نیروهای مسلح قابل تقدیر است و امنیت امروز استان چهارمحال و بختیاری و کشور حاصل جانفشانی‌های این جوانان است.

سرپرست شهرداری شهرکرد با اشاره به عملکرد فرماندهی و مجموعه نیروی انتظامی استان، گفت: بیانگر کارنامه‌ای موفق در اقدامات پیشگیرانه و مقابله با برهم زنندگان امنیت مردم و انجام مأموریت‌های متعدد و رویارویی هوشمندانه با قانون‌شکنان است.

مدیریت‌شهری شهرکرد برای ماموران نیروی انتظامی، آرزوی سلامتی و بهبودی و از زحمات کادر درمان بیمارستان تشکر و قدردانی کردند.

در پایان این دیدار دکتر مجتبی رحیمی رئیس مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی شهرکرد ضمن رضایت از حال عمومی ماموران نیروی انتظامی، گزارشی از روند درمان و معالجه مجروحان ارائه کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1678525

برچسب‌ها