۰ نفر
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
انهدام باند سارقان میلیاردی در" شهرکرد" 

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان میلیاردی اماکن خصوصی و کشف 30فقره سرقت در شهرکرد خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، سردار "منوچهر امان اللهی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان شهرکرد، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود: در پی تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی اطلاعات جمع‌ آوری شده از صحنه‌های سرقت، مشخصات 3 سارق مشخص شد.

ارشدترین مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه 3 سارق دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

سردار امان اللهی افزود: سارقان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، به 30 فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان های نیمه ساز در شهرکرد اعتراف کردند.

عالی ترین مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه از مخفیگاه سارقان تعداد قابل توجهی سیم و کابل برق و موتور کولر کشف شد گفت: کارشناسان ارزش اموال مسروقه را 6 میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان با بیان اینکه این پلیس برخورد با سارقان را به جدیت در دستور کار قرار داده افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1661393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =