بازنشستگان بخوانند/ جزییات تازه درباره میزان و زمان افزایش حقوق بازنشستگان

اعمال افزایش و صدور احکام جدید سایر سطوح بازنشستگان تامین اجتماعی در شهریور ماه انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در رابطه با زمان اعمال افزایش و صدور احکام جدید سایر سطوح بازنشستگان اظهار کرد: پیرو اعلام سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مبنی بر موافقت با اصلاح و افزایش مستمری سایر سطوح مستمری‌بگیران سازمان بر اساس ماده ۹۶ قانون تأمین‌اجتماعی، با عنایت به اینکه فرایند پرداخت حقوق از بیستم هر ماه طبق محاسبات و در قالب سامانه متمرکز برای بازنشستگان عزیز انجام می‌گیرد؛ لذا برای اعمال افزایش جدید و نحوه پرداخت و تأمین مالی مربوطه با هماهنگی با کانون‌ها؛ نیازمند زمان هستیم و امیدواریم صدور احکام جدید در شهریورماه انجام می‌پذیرد.

وی افزود: از دستور اکید و ویژه رئیس‌جمهور محترم برای اصلاح مصوبه هیئت دولت محترم و پیگیری‌های معاون اول محترم دولت و همچنین سرپرست محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی که با رویکرد خدمت‌رسانی بهتر و رفع دغدغه بازنشستگان محترم بر اساس ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی و مصوبه مربوطه انجام پذیرفت؛ تشکر و قدردانی می‌کنم.

مشروح گزارش درباره حقوق بازنشستگان را (اینجا) بخوانید.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1661021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 9
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    17 0
    با عرض سلام احتراما تفاوت افزایش از ماههای گذشته پنج ماه صحبت نمیشود علت چیست ؟
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    10 2
    سلام آیا این 38 درصد به چه کسایی می‌خورد والا ما موندیم جزء کدام دسته هستیم حقوق ما 4400 بود 1300 اضافه شد که 10 در صد بود آیا ما جزء این 38 در صدی هستیم یا نکه از آنجا رانده واز اینجا مانده باشیم
  • علی IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    29 0
    همش وعده وعیدهای دروغین فقط زمان میخرن که سال تمام بشه
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    22 1
    زمانیکه مصوبه افزایش حقوق توسط شورای‌عالی کار مصوب شد و حتی بعدش میگفتی هیچ مشکلی از بابت پرداخت نداریم . الان چطور شده که صحبت از تامین مالی می‌کنی.
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    7 3
    عجب
  • رضا AU ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    26 0
    جالبه خودشون جلوی افزایش مستمری رو گرفتن حالا دارن از خودشون تشکر میکنن که بعد از اعتراصات گسترده و فشار مجلس مجبور شدن به قانون تن بدن.
  • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    11 10
    بازنشسته نیروی های مسلح شامل این افزایش میشوند !!؟
  • ناشناس IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    16 3
    معلوم نیست کدام یک از وزرا مخالف اجرای قانون است باید مشخص شود علت مخالفت وزیر چه بوده و میباشد تا پاسخ آن داده شود
  • منصور میهن دوست NL ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    16 1
    بنظرم اگر از طرف کانون بازنشستگان تامین‌اجتماعی شکایتی تنظیم وتسلیم دیوان عدالت اداری بدهند از آنجائیکه تمام در آمد سا زمان تامین اجتماعی‌از محل 37در صد که مدت سیسالاز حقوق آنها کسر میشد و باآن سرمایه ساز مان کا خانه‌ها وموسسات انتفاعی فراوانی تهیه کرده و سود می‌برد از نظر شرعی و قانونی بازنشستگان سهامدار آنها شناخته می‌شود و باید هر سال بیلان آنها در آورده و بین بازنشسته ها که تنها سهام دا ران آن سازمان محسوب می‌شوند باید تقسینبشود
  • احسان IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    12 3
    عزیزان اقای زاهدی وفا طی جلسات متعدد با کانون از انها خواسته مصوبه شورای عالی کار را در خصوص 38 درصد تجدید نظر کنند و چیزی که دولت مد نظرش است را تایید کنند که گویا کانون زیر بار نرفته است نه بخاطر بازنشستگان معزز بخاطر خودشان چون هفته دیگر انتخابات کانون است در انزلی اقایان کانون گفتند که اقای زاهدی وفا شما ما را انتخاب کنید مصوبه شورای عالی کار را طبق نظر دولت تصویب می کنیم یعنی بعداز انتخابات در واقع گرو کشی نموده اند اول ما را انتخاب کنید بعد مصوبه را تغییر می دهیم ودلیلش هم روشن است اقای زاهدی وفا امروز اعلام کرد هفته اینده پس مطمئن باشیم که بعد از انتخابات کانون درصد را تغییر داده و اعلام می کنند ودلیل دیگر اینکه اگر مصوبه شورای عالی کار تایید کردند (طبق مصاحبه امروز اقای زاهدی وفا) چرا نمی گویند این مگر چیز خواستی است ویا هزینه مالی دارد اگر چنین نقشه ای در کار نبود می امد و اعلام می کرد 38درصد تصویب شده است فقط اجازه بدهید در پی مسائل مالی ان
  • IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    19 2
    از دولتی که خلاف قانون عمل کرده و با فشار مجلس راهش را عوض کرده و پش از حدود ۶ ماه هنوز هم معلوم نیست چه نقشه ای در سر دارد قدردانی می کنی ؟ قطعا رئیسی و نوابغ اقتصادی کابینه اش تن به قانون نخواهند داد. به زودی می بینیم.
  • IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    4 4
    باشه
  • IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    17 1
    بخدا تاکنون هم خود ریاست جمهوری مانع تراشی کرده نیازی به تشکر از کسی که حال مردم وبخصوص بازنشسته را نمیفهم نیست
  • حمید اکرنی IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    5 0
    عجب
  • یک بازنشسته IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    47 2
    اگر قراره فقط اعلام کنید ۳۸ درصد افزایش حقوق بدون۵۱۵ هزار تومان اصلا بخودتون زحمت ندین که قابل قبول نیست وزاء ... بعدشم یه سوال از دولت وقتی که نون . مرغ .لبنیات .بنزین .برق .آب .ماست و صدتا کوفت زهرنار رو میخواهین گرون کنید یک روزه میگید و اجراش میکنید وپرو پرو هم میگید تورم نداره حالا دوزار حقوق بازنشسته رو از جیب خودشون میخواین زیاد کنید میگید تورم ایجاد میشه واز صدتا کارشناس دعوت میکنید که بیان نظر بدن خوب از این کارشناسا هم برای کرون کردن نون ۵۰۰ تومنی به ۵۰۰۰ تومن هم دعوت کنید دیگه .
  • م. ت DE ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    32 1
    درود بر برادران و خواهران مستمری بگیر. الان پنج ماه ازسال گذشت متاسفانه هرروز وعده سر خرمن میدن مگر اقای رئیسی رییس دولت نیست پس چرا دستوری که میده کسی عمل نمیکنه این مخبر چه کاره است که روحرف رییس‌جمهور محترم حرف میاره این کمال بی احترامی به رئیس دولت است حقوق ما کفاف ده روز را نمی دهد سی سال کم وبیش زحمت صادقانه این شد نتیجه نمی گن یه بازنشسته عروس داره داماد داره نوه دارن همیشه باید شرمنده باشه
  • DE ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    47 1
    شیش ماه از سال گذشته ،هنوز هم همه چی رو هواس ،تو از چی دولت تشکر و قدر دانی میکنی آخه ؟!
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    22 3
    ببینید برای مصوبه قانونی افزایش حقوق بازنشستگان ۶ماه وقت تلف کردن که تصمیم بگیرند چه کار کنند ونهایتا بعد از شش ماه همون مصوبه را میخواهند اجرا کنند.حالا چطور میخواهند برای ۸۲ میلیون جمعیت این کشور تصمیم بگیرند چگونه خدمت کنند.البته همه مردم دارند نوع جدید خدمات رسانی مسئولین را می بینند.
  • مهربان انصاری IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    3 12
    خداروشکر ممنون از تمام کسانی که زحمت کشیدن، هر کی تالش کرده آبروی بازنشستگان حفظ بشه خدا هم در دنیا هم در آخرت آبروشو حفظ کنه و خودشو عزیزانش شادو سلامت باشن.🌱🍀☘️🌿
  • سید مهدی IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    29 2
    آقای میرهاشم موسوی نمی‌خواد از دولت تشکرکنی باید شکایت کنی که اولا ایشان در پرداخت و مبلغ حقوق مستمری بگیران نباید دخالت کند ثانیا چرا باید شش ماه طول بکشد .اگر همین پول باید به حساب لبنانی ها واریز می‌شد آیا همین زمان را طی میکرد .