کار مسئولان در شهرک منظریه تمام نشده است

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی در شهرک منظریه شهرکرد تازه آغاز شده و مردم گمان نکنند که کار مسئولان در منظریه تمام شده است، گفت: این مانور باعث شد اولین گام خدمت‌رسانی در منظریه برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، غلامعلی حیدری در خصوص اجرای مانور خدمت در منظریه‌، اظهار کرد: مانوری که در منظریه صورت گرفت، باعث شد که جرقه کار در این شهرک زده و محرومیت این شهرک بیش از پیش دیده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی در منظریه تازه آغاز شده و مردم گمان نکنند که کار مسئولان در منظریه تمام شده است، گفت: این مانور باعث شد اولین گام خدمت‌رسانی در منظریه برداشته شود و همچنین اختلافات بین دستگاهی که چندین سال مانع خدمت‌رسانی به مردم در این شهرک شده بود، برطرف شود.

وی تاکید کرد: روحیه جهادی که در آغاز مانور خدمت در شهرک منظریه شاهد بودیم باید در تمام زمینه‌ها تقویت شود تا مردم طعم شیرین خدمت‌رسانی را بچشند، امروز شهرداری متولی منظریه است و بعد از انجام تشریفات اداری، با قدرت خدمت رسانی را در منظریه ادامه دهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1652698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =