شما نظر بدهید/ با دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست‌ها از بودجه دولتی موافقید، چرا؟

دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست‌ها حسابی سر و صدا کرده و باعث اعتراض مردم شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این روزها زمان نقل و انتقالات تابستانی است و باشگاه های فوتبال به دنبال جدب بازیکنان مورد نظرشان هستند. با اینکه قرارداد بازیکنان با تیم ها محرمانه است اما در این میان اخباری درباره میزان قراردادهای آنها به گوش می رسد. گفته می شود قرارداد بازیکنان با تیم های مطرح بین ۱۲ تا ۲۰ میلیون تخمین زده شده است و حتی شایعه شده بود قرارداد سه ساله محمد دانشگر با سپاهان ۷۰ میلیارد است که البته این خبر هنوز تایید نشده است.

حال شما کاربران خبرآنلاین نظرتان را درباره این رقم قراردادها و دستمزدهای میلیاردی فوتبالیست ها برای ما بنویسید.راهکارتان برای برون رفت از این موضوع چیست؟

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1647082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 125
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    142 2
    مگه نظر ما مهمه؟
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      48 1
      مهم نیست و تا کنون هم تاثیری نداشته، اما سکوت علامت رضایت است
    • محمد IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      97 2
      بِه هيچ وجه چرا بايد از پول بيت المال بِه يك سرى آدم بى سواد و بى تخصص در اين شرايط بد اقتصادى كشور پول ميلياردى پرداخت شود پول بدهند در حد معقول ٥ تا ١٠ برابر يك كارمند نه ١٠٠٠ تا ٥٠٠٠٠ برابر يك كارمند ؟؟؟!!!
    • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      3 0
      وقتی می آیید میگید علی دایی زحمت کشیده خب اینها هم همون صحبت را میکنند میگویند زحمت کشیدیم و این حرفها همدیگر را هم حمایت میکنند !!!!!
    • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      5 0
      من که بازنشسته هستم با سه و نیم میلیون حقوق حروم تر میدانم این پولهایی که میدهند از جیب ما میره
    • معلم ناامید IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      4 0
      خیر شرعا راصی نیستم فقط خصوصی سازی شفاف کل ورزش ایران مثل غرب و اعراب
    • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      3 0
      پول نیست حقوق بازنشسته ها را بدهند اون وقت این پول های نجومی را میدهند به یک بازیکن هفتاد میلیارد تومن میدهند و به یک مربی خارجی که تازه امده 1/5 میلیون دلار معادل 45 ملیارد تومن میدهند
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    148 5
    در شرایطی که دولت به فکر کارت نان و سهمیه بندی نان و روغن و ...... برای مردم است یک ریال هم از بیت المال زیاد است
    • رضا IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      5 0
      زیاده ولی به من هم میدادن می گرفتم، مشکل از فوتبالیست ها نیست، مشکل از تصمیم گیرندگانه
  • دون فابيو IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    108 1
    چرا نوش جانشان؟ اتفاقا" زهرشان كه از بودجه مردم پول مفت ميگيرند. بيرانوند در اروپا براي ديدن بازيهاي تيمش پول بليت مي داد و پول توجيبي هفتگي ميگرفت حالا اينجا چرا بايد 20 ميليارد بگيرد؟ اينكه مدت زمان بازي ما كم است مثل آن مي ماند كه فلان مدير يا وزير يا وكيل بگويد چون دوره وزارت يا مديريت يا وكالت من 4 سال با كمتر است پس تا مي توانم بايد تيغ بزنم و بچاپم!!!
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      43 1
      صادقیان که جدیدا با ۲۷میلیارد اومده پرسپولیس یعنی ماهی ۲میلیارد بیشتر که رقم های عجیبی هستند!
    • علیرضا IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      4 0
      مردحسابی یه مشت فوتبالیست دارن پول پارومیکنن.اخه این دولت چراجلوی این فسادرانمیگرره.بابا تحریم کمر فقرا را شکسته جمع کنین بساط مسخره بازی را پدرمردم را درآوردین.
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      2 0
      مربی استقلال که مربی درجه چند هم هست 45 میلیارد تومن میگیره
  • بینده IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    107 2
    حیف اینهمه پول بی زبون وقتی که مردم برای خرید حتی یه دونه تخم مرغ با مشکل مواجه هستن اونوقت اینهمه ریخت پاش در فوتبال و زندگی اشرافی این آقایان .
  • علی IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    75 0
    تنها راه حل " واگذاری به بخش خصوصی" تمام تیم ها به بخش خصوصی واگذار گردند. مگر اروپا چه کار کرده . اگر زورتان می رسد این تنها راه رهایی دولت از این هزینه های سرسام آور و بی عدالتی در پرداخت قراردادهای سربه فلک کشیده است.
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    88 0
    برای بسیاری از فعالیت ها و بخش هایی که به نفع مردم است پول وجود ندارد اما برای این فوتبال و فوتبالیست ها که بود و نبودشان کوچک ترین تاثیری بر زندگی ۹۹ درصد مردم ایران ندارد پول هست!!!!!!
  • فا بابا IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    79 0
    همشون یک کشتی گیر نمی ارزن فوتبال ایران هیچ عنوانی ندارد کدام مدال حالا هم همش افتاده دست دلالها از تیم ملی تا فدراسیون همشون دلال هستند یک کم به دیگر رشته ها بها بدهیم
    • بایرام IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      0 1
      اقاداداش وقتی نظرمیدی بایدازحرفی که میزنی بدونی دروسته یانه اگرباشگاههاخرج رودست دولت میزارن خوب چراباشگاههاراواگذارنمیکنن نه اینکه سودش زیاده نمیکنن اول واگذارکنن حق وحقوق باشگاههارابه پردازن اهم ازپول تلویزیونی وپولهاییکه بایدبرای جوانان کشوروسلامتی مردم که حق هرباشگاهیست بدهن بدکاری نداشته باشن بازیکن کم میگیره یازیادولی اینطوری هم به بازیکنی که شایدقیمت واقعیش ۲۰تومان باشد۲۰۰تومان پرداخت میکنن که بقیه اش راچندادم رباکارمیخوره کارازریشه خراب ربطی به بازیکن نداره تیمم خواستن واگذارکنن ازقسط به کسی میدن که تیم راازبین ببره مصل پاس تهران یاچندتیم دیگر
  • پژمان GB ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    75 0
    اگر مسئولیت به درد بخوری در فوتبال داشتم همین فردا فوتبال مثلا حرفه ای را برای همیشه تعطیل می کردم. ورزش آماتور در ایران بسیار سالم تر و زیبا تر بود. از جیب مردم دلالان فاسد منتفع نمی شدند. طبقه تازه به دوران رسیده هم خلق و تشویق نمی شد.
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    78 0
    حرام است
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    82 2
    باشگاه خصوصی بشه هر چقدر دوست داره خرج کنه. از جیب دولت و فولاد و کارخونه های دولتی خرج نکنید.
    • محمد IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      1 0
      خصوصی ها خیلی ضعیفن توان مالی ندارن هرچی تو لیگ برتره یا دولتیه یا خصولتی
  • ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    53 0
    چرا محرمانه؟ مگه بودجه دولتی ها در دیوان محاسبات حسابرسی نمیشه و تحت نظارت بازرسی کل کشور نیست؟
  • کاشانی IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    44 1
    سریع تر باشگاه ها خصوصی شود
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    39 0
    خصوصی سازی واقعی نه خصولتی سازی تنها راهکار است .نمیتوانیم فوتبال و تیم فوتبال نداشته باشیم . درآمد بنگاههای دولتی باید خرج عمران و آبادی برای مردم بشود نه خرج مدیران ورزشی
  • ناشناس IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    64 0
    دولت فقط برا افزایش مستمری بگیران تامین اجتماعی موضع میگیره و اینجا که میلیارد میلیارد دلار از کشور خارج ساکت شده
  • آرش IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    44 0
    ممکنه در مورد درآمد نجومی و میلیاردی باشگاه ها ، صدا سیما، فدراسیون و... از همین بازیکن ها هم نظر بدیم ؟ به نظر من ( می دونم مهم نیست) بهتره حق و حقوق ورزشکاران سایر رشته ها ، و همچنین معلمان و کادر درمان و... رو هم واقعی پرداخت کنید
  • US ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    43 0
    به هیچ عنوان راضی نیستیم اما ای کاش دولت هزینه های اضافیش و واسه کارمندا.بازنشستگان و...اختصاص بده
  • IT ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    29 1
    يمي از دلايل بدبختي مردم و شرايط كنوني كشور دقيقا اين هست كه دولت خواهان در اختيار داشتن همه چيز هست ! چرا باشگاهها نبايد خصوصي بشن ؟ چرا پرسپوليس و استقلال نبايد خصوصي بشن .چرا نبايد باشگاهها حق پخش رو بگيرن و درآمدزايي كنن ؟ چرا بايد ساليانه هزار ميليارد نومان از جيب دولت خرج فقط فوتبال بشه ؟ اگر در رياضي اقتصادي و مقابله با تحريم ها هستيم ، دولت بايد اول از همه خرج هاي خودش رو كم كنه با خصوصي كردن شركت ها ي در اختيارش ، ورزش ، كم كردن پرسنل هاي دولتي! ولي بجاي كم كردن خرج خودش و خصوصي كردن مياد از مردم كم ميكنه و مردم رو تحت فشار ميذاره ! چرا بايد از بيت المال خرج فوتبال و فوتباليستها بشه وقتي دولت خودش با كمبود بودجه مواجه هست ؟ چرا بايد يك مربي ٤٠ ميليارد قراردادش باشه؟ يك بازيكن ١٥ ميليارد بگيره ؟ چرا بايد از جيب ما بره براي اينها ؟
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    47 0
    از هیچ بودجه ای موافق نیستم ، چون به هر حال در این وضعیت اقتصادی از جیب من میره !
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    40 1
    خوب دولت که ادعای جراحی داره ، چرا فشارش فقط بر قشر ضعیف است، باشگاهها رو خصوصی کنه، بودجه ادارات دولتی بخصوص نهاد ریاست جمهوری که از پارسال چند برابر شده رو کم کنه. آخه این چه وضعیه
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      15 1
      این دو باشگاه مانند ایرانخودرو و سایپا برای دولت درامد دارند و ول کن آنها نیست همانطور که کیفیت خودروهای ایرانی پاینه قهرمان ایران یعنی پرسپولیس ۴گل از الهلال میخوره یعنی بازهم پیشرفت در جای که دولت دخالت می کند صفر است
  • حسنعلی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    9 69
    به نظرم حق بازیکنان است که حقوق بالا بگیرند چون زندگی اونا فقط فوتباله و امکان داره که در دوران بازیگری اسیب جدی ببینن و تا اخر عمر هم کسی بدادشون نرسه برای همین من موافق پرداخت بالا به فوتبالیست ها هستم
    • امیر IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      41 0
      خوب یک گارگر که حد اقل یک کاری انجام میده و در سازندگی شرکت میکنه ممکنه براش اتفاق و آسیب پیش بیاد یک راننده همینطور چرا برای فوتبال که هیچ نیازی به آن نداریم اینهمه هزینه می‌کنند میدانید با این پولها که به این بدرد نخور ها خرج می‌کنند می‌شود چقدر ادم بیچاره را سر و سامان داد وکارهای مورد نیاز انجام داد
    • علی IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      0 0
      کشتی گیر ها ادم نیستند؟
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      0 0
      یک کارگر هم زندگیش همون کار هست و ممکنه حین کار اسیب ببینه و نتونه تا اخر عمر کار کنه با اون چندغازی که میگیره چه کار کنه
  • مهدی IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    66 1
    کارمند و کارگر که کارشون فرسایشی هست ماهی 5 تا ده میلیون میگیرن اونوقت به یه بچه که هنوز ریشش درنیومده میلیاردی از بیت المال میدین نه من بلکه هیچکس راضی نیست
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    23 7
    باید نهایت ماهانه 30میلیون حقوق بهشان بدهند
    • امیر IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      40 2
      حتی یک ریال هم از بیت المال برایشان حرام است مگه چکار میکنند توپ شوت میکنند چه درد میخوره حالا مثلا اگه تمام توپها گل بشه یا نشه چه دردی از جامعه دوا میشه خودشون مثل همه کار کنند و برای تفریح بازی کنند من که راضی نیستم حتی یک ریال از حقم را به این بدرد نخور ها بدهند
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    21 1
    البته این قرارداد ها را می‌بندند و 70درصد را برای خودشان بر میدارند
  • ناصر IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    50 2
    قراردادهای میلیاردی فوتبالیستهای قلیون کش ظلم به مردم است
  • مازیار IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    43 2
    خیر حرام شرعی است.
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    40 1
    افردای که هیچ دردی از مردم دوا نمی کنند بیشترین درآمد رو دارند.
  • DE ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    36 0
    بازنشستگان تامین اجتماعی از گرسنگی میمیرن اوکوقت یه فوتبالیست میلیاردها پو ل از بیتالمال میگیرد بازنشطته نمیتواندداخل شهربازن وبچش بگردد اینا دنیارو مفت میچرخن تازه پولم میگیرن.عدالت کجایی
  • کاکا IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    5 54
    اگه یه بازیکن بتونه جوری بازی کنه که میلیونها آدم رو توی این فشار وحشتناک اقتصادی ،شاد کنه. نووووش جونش.
    • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      38 0
      یک دسته از ادما منجمله شماها هم فقط به فکر دلخوشی هستین دیگه هیچی مهم نیس ... پس عدالت چی ؟ بازیکن لذتشو میبره هفته ای یه بار اگر بازی بهش بدن بازی میکنه بعد از اون اتش نشان که جونش در خطره از اون کارگر که وجودشو پای کار فرسوده میکنه از اون دکتر که پدرش دراومده از بس درس خونده بیشتر میگیره و خیلیاشون هم لایقش نیستن تو که احتمالا تو اینستا هستی باید بهتر بدونی ....
    • صادقی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      32 0
      فکر نمی کنید اگه دستمزد همان فوتبالیست را خرج کارهای دیگر بکنند افراد خیلی بیشتری و بمدت بیشتری خوشحال می شوند? مثلا ساخت یهمجموعه ورزشی در منطقه دورافتاده یا یک مدرسه ۵ کلاسه در روستا..
    • NL ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      30 0
      کسی که پول مفت و بدون زحمت می‌گیره، مطمئن باش کار هم نمی‌کنه؛ چون دلیلی برای این کار نداره. مقایسه کنید کیفیت فوتبال ایران رو با فوتبال اروپا. فوتبال ایران همش دعوا و جنجال و بکش‌زیرش هست. همش دارند مفتضحانه می‌بازند و هیچ‌وقت هم از ارزش‌هاشون کم نمیشه! فقط بلدند پول مفت بگیرند.
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    19 1
    با بودجه دولت خیر در سالی که دولت ارز۴۲۰۰را برای تامین کالاهای اساسی مردم قطع کرده ۴۰میلیارد به یحیی و بالای ۲۰میلیارد به چند بازیکن استقلال و پرسپولیس داده اند و عده ای از فوتبالیست های آماتور هم گفته اند که نوش جونمون!!
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    21 1
    تعطیلی این لیگ به نفع همه است. این همه فساد یک جا جمع می شود. اگر از پول بخش خصوصی بود، می گفتیم به خودشان مربوط است اما الان نه ما خواهان تعطیلی لیگ هستیم یا خراج تمام تیم های دولتی و خصولتی
  • اسماعیل IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    29 0
    در هر صورت حرامه مال بیت الماله
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    10 1
    خصوصی نشدن واقعی باشگاه ها بدلیل بی درایتی متولیان است که موجب چنین صحبت هایی میشود
  • مهاجر IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    15 0
    برای این فوتبالیستها با این کیفیت و برای این فوتبال بی در و پیکر و بدون رعایت استانداردهای جهانی و بدون ساز و کار مشخص کسب درآمد و صرفا پرداخت از بیت المال،نه یک دهم همین پولی هم که میگیرن زیاده.
  • سامان IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    4 0
    برای دانشگر خوشحالم که پول مفتی خواهد گرفت برای استقلال هم خوشحالم که یک بازیکن بی کیفیت و نیمکت نشین رد کرد بره این آقا و فرشید اسماعیلی حداقل سه قهرمانی از استقلال گرفتند. بی شخصیت و پول پرست
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    19 0
    موضوع آنقدر بدیهی است که نظر دادن سخت است. اگر قرار بر حرفه ای گری است معنی ندارد از بودجه دستمزد داده شود. دستمزد از بودجه دولت برای هر شخصی در موارد لزوم باید در حد یک کارمند برای امرار معاش مانند مردم عادی باشد.
  • ناشناس IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    16 0
    مخالف پول به این اندازه درورزش هستم. این پول فساد اور است
  • حق بین US ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    24 0
    پول برای فوتبالیستها از جیب مردم حرام مطلق است
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    21 0
    راضی نیستیم
  • آرش IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    17 0
    چرا هیچ کس نظارت نمی کند!؟ چه کسی غیر از دلال ها و فوتبالیست ها رضایت ندارند
  • علی IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    28 0
    خیر موافق نیستم. من هیات علمی با 20 سال سابقه که متهم به حقوق نجومی هستم با کلی زحمت و کلی پژوهش و زحمت مقاله و 12سال تحصیل بعنوان دانشجو در استانه 50سالگی بزحمت در یکسال در مجوع 200 میلیون تومان درامد دارم و فلان فوتبالیست سالی 20 میلیارد تومان. انصاف نیست.
    • GB ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      1 0
      دقیقا. کاملا با شما موافقم. البته نظر مردم چه فایده ای دارد وقتی آنهایی که می توانند تصمیم بگیرند از این سفره بسیار برخوردارند!!
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    23 0
    با دستمزد یک فوتبالیست درجه سه میشه تو مناطق محروم بیمارستان و مدرسه ساخت اینهمه به کودکان ایران خیانت نکنید این سرمایه ها مال همه هست اما فقط عده ای در حال خوردن هستند
  • سید مهدی GB ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    20 0
    موافق نیستم به طور کل هزینه از صندوق بیت المال خوب نیست در شرایط خصوصی نوش جانشان
  • فرزاد IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    3 33
    بله کاملا م افقم مگر دارن اختلاس میکنن ، عرق میریزن زحمت میکشن تا دل مردم را شاد کنن .
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      2 0
      اون کارگر هم که داره جون میکنه داره زحمت میکشه بعدش فوتبالیست از کاری که داره میکنه لذت بسایر هم میبره مثل کارگر نیست که زیر گرما و سرما روزی حداقل 8 ساعت کار کنه ان هم کاری که دوست نداره
  • امیر IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    16 0
    بسیار کار اشتباهیه، اگر باشگاهی خصوصی شد و به درآمد واقعی رسید میتونه هر پولی که صلاح دونست خرج بازیکناش بکنه ولی اینکه بودجه دولتی رو به جای ساخت ورزشگاه و باشگاه برای ورزش عمومی و ارتقای سلامت جامعه هر سال خرج ۲۰۰ ۳۰۰ نفر بکنن که هیچ آورده خاصی برای مردم ندارند واقعاً واجعست. اونم الان که مردم به خاطر شرایط موجود دستشون بیشتر از همیشه برای اینجور مخارج بسته شده
  • امیر IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    21 2
    فوتبال یک بازی هست و هیچ نیازی به آن نیست تقریبا هیچکس از مردم راضی نیست از بیت المال و حق خودش برای آن هزینه شود اگر فوتبال نداشته باشیم چه اتفاقی می‌افتد هیچی هر کس میخواد خودش بره با هزینه خودش بازی کنه دولت نباید هیچ هزینه ای برای آن و دیگر رشته های ورزشی بپردازد با این پولها به مردم برسید خانه بسازید و معیشت مردم را ارزان کنید نه اینکه به کسی بدهید که بود و نبودش هیچ ضرری ندارد که بتواند توپ را در دروازه قرار دهد به خدا در قیامت باید جوابگوی بیت المالي که بیهوده خرج فوتبال میکنید بدهید
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    7 2
    اولا که سیاستهای اشتباه فدراسیون کارو به اینجا کشونده بخاطر حمایت بی دریغ از استقلال و‌پرسپولیس،،ثانیا اگه منظورتون کارخانجات وصنایع هست که اونها سهامی هستن وبودجه دولتی ندارند،،ثالثا اینکه درکشور ما جز صنایع و کارخانجات بزرگ کسی نمیتونه از پس هزینه ها بربیاد،،اگرم یکی پیدا بشه چنان بلایی سرش میارن که خدامیدونه،،،سرمایه گذار خارجی هم‌که نیست
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      0 0
      همه دولتی هستند یا در بورس که حق سهامداران است
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    13 0
    باشگاه ها اگر مثل همه دنیا خصوصی باشند می توانند در رقابت با تیم های دیگر بازیکنان را با مبالغ بالا به خدمت بگیرند. در حال حاضر همه باشگاه هادولتی هستند و مشخص است که فساد در بستن قراردادها زیاد است واین پول ها به بازیکن نمی رسد. مبالغ از جیب مردم، سهامدارهاو دولت به بازیکن و مربی داده می شود و باندبازی ، پورسانت گرفتن و حق خوری در این روند زیاد است.
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    15 0
    نه مگه دولت ها در دنیا تیم دارند؟بهتر است هر کسی سر کار خودش باشد
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    7 1
    خبرآنلاین در مورد قرارداد 22 میلیاردی سعید صادقی نظری نداری یا فقط چون دانشگر استقلالیه نظر سنجی راه انداختی
  • فضل اله قنبری JP ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    16 0
    فوتبالیستها خروجی کارشان ارزش یک صدم این دستمزد راهم ندارد لذا مخالفت خودرا بااین عمل اعلام میدارم وباپول بیت المال حرام است
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    20 0
    یک کارگر نهایتا 7 میلیون حقوق میگیرد. این کجا و هفتاد میلیار د کجا؟
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    19 0
    خیر. خیر. خیر. با پول بیت المال بازی بازی نکنید. حرص مردم درمیاد
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    17 0
    اگه یکی یه آمار میداد که با این حجم از پول مفت و ناحقی که به اینا میدن میشد زندگی چند تا آدم بی بضاعت سر و سامون بگیره، چند تا دختر و پسر ازدواج کنن، چن تا کارخونه و چه تعداد شغل سالم راه اندازی بشه، چه تعداد زندونی مقروض و بدهکار آزاد بشه و... خیلی خوب میشد...
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    23 0
    یکی 30 سال خدمت در جبهه ها کرده جانباز شده بازنشسته شده ، فرمانده تیپ و لشکر بوده الان که بازنشسته شده حقوق چندرغاز بهش میدن اونوقت با بودجه بیت المال در بلاد اسلام به یک آدم کم سواد که تمام اصول و عقاید را به سخره گرفته میلیاردها تومان هزینه می‌کنند
    • علی IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      0 0
      احسنت واقغیت را گفتی
  • مجتبی IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    1 0
    هر جا که توجه مردم بهش بیشتر باشه پول بیشتری هم داخلش خرج میشه شما پیج اینستاگرام همین بازیکنایی که میلیاردی میگیرن نگاه کنی همشون میلیونی فالوور دارن یعنی توجه زیادی بهشون هست پس نظر غالب مردم اینه که حقشونه با مدلی که شما سوال پرسیدی مشخصه که جوابش اینه که حقشون نیست ولی غالب جامعه در عمل (فالو کردن و توجه زیاد به فوتبال) نظر دیگه ای دارن! شاید ناخواسته!
  • ایرانی DE ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    طنین میلیارد هنوز گوش نوازه ولی همون میلیون چند سال پیش و صد هزار چند سال پیشتر هستش. و در کل زیاد فرقی نکرده و همیشه حدود سی هزار دلار هستش.
  • مهدی IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    خیر. اولا مردم تحت فشارند. ثانیا سرمایه گذاری باید تناسبی با دستاوردها داشته باشد. حداقل تیم های دولتی باشگاهی ما (به جز قهرمانی در لیگ هایی که همه تیم های آن ضعیف نگه داشته شده اند) دستاورد ویژه ای نداشته اند.
  • قاسم IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    درمورد باشگاه خصوصی اگر باشد باشرایطی خیر ودر مورد باشگاهای دولتی که از منابع دولت میباشد صدرصد مخالف همچنین ارغام واین کیفیت هستم
  • جنگو IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    با سلام حداقلیش خوبیش اینه که مقداریش بعنوان مالیات و عوارض برمیگرده بدولت بعدشم اگه منظورتون مثلا پرسپولیسه که خیلی بیشتر از این ارقام پول در میارن اما بدست تیمها نمیرسد معلوم نیست کجا میره دوما باز بهتر از اینه که خرج مشتی بازیکن عرب و غیره بشه نوش جان بچها
  • محمد IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    نه. موافق نیستم. مگه چکار میکنن. میلیاردی پول بگیرن. اونم از پول دولت. دولت یه یارانه میخواد به دوتا کارگر بده. یه وام بده میمیره و زنده میشه بعد میلیاردی بده . به قشر خاصی خدایی ظلمه.
  • محمدرضا حق ستان IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    عزیزان فوتبالیست میدونم با تلاش و پشتکار و استعداد لیاقت داشتید که بازیکنان بزرگی باشید ولی خواهش میکنم نان حلال سرسفره خانواده تان ببرید پول باشگاههای دولتی ازمالیات کارگران و زحمت کشان و بازنشسته و معلمان تامین میشه به پرسپولیس و استقلال نروید بازنشسته تامین اجتماعی با حقوق جدید ۵میلیون و ۸۰۰ با۳۰ سال بیمه پردازی و اجاره فعلا ۳میلیون و۴۰۰ هزارتومنی و جز دهک دهم جامعه بر اساس معیار دولت سیزدهم که یارانه مشعشع اینجانب قطع شد موفق باشید
  • علی IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    پول بیت المال وقتی یک کارمند یامعلم کمتر از ده میلیون می گیرد حرام است
  • من IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    موافق نیستم ، چون به هر حال در این وضعیت اقتصادی از جیب من میره !
  • حسن IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    نع ، اما باید مبلغی باشه که ریسک ورزش را پوشش بده ، مثلا یک کارمند یا اصلا یه کاسب متوسط در ایران ماهی چقدر درمیاره ، ضرب در 30 سال بکنند ، آن مبلغ را توی 10 سال یا 12 سال بدن ، البته اینکه گفتم برای زمانی که از بیت المال خرج میشه ، اگه خصوصی بود هر کی میدونه هو پولش که چیکار کنه
  • مسعود IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    نظر یک خانواده فوتبالی دهه ۴۰و ۵۰حرف میزنم پدر، عموها و تقریبا خانواده پدری بنده فوتبالیست بودن چند تاشون هم در حد ملی ولی همشون کار میکردم و بعد از ظهرها تمرین می‌کردم پول چندانی هم نمیگرفتم ولی اونقدر عشق به فوتبال داشتن که مثال زدنی بود الان ی عده پول پرست اومدن فوتبال رو صاحب شدن انگار از دهن فیل افتادن، حالا نمیگم کار کنن ولی در آمد سی ساله ی کارمند یا کارگر رو دادن به این جور آدمها بخدا حرامه
  • ali IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    مخالفم..چرا باید از مالیات من پول به تیمهای دولتی و بازیکنانش داد؟؟ اگر لیاقت ندارند درآمد داشته باشند نباید هزینه کنند..دولت باید تیم داشته باشد؟؟
  • داود IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    بقیه رشته ها ورزشی پس چی اون فوتبالیست است قهرمانانه دیگه مثل کاراته .شنا ودیگه رشته ها چی/مخصوص بانوان ورزشکار در رشته کاتا
  • زمانی IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    باشگاه اگر پول داره از چیب خودش خرج کنه این درست نیست از جیب مردم خرج کند دولت نباید همجین پولهای بده
  • رضا IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    بیچاره معلمین بازنشسته و شاغل تمام ورزشکاران .تمام دکتر ها و مهندسها وووو از تجربه و معلومات معلمین استفاده می کنند و پولهای میلیاردی در میاورند و معلمین شرمنده زن و بچه خودشان است
  • احسان IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    خیر
  • حسین IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    فوتبالیست. وکیل. بازیگر. دکتر. همه باید مطابق مردم درامد داشته باشن
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    1 0
    اگه بخش زیادی از پول توی جیب صاحبان قدرت نمیرفت و فوتبال محلی برای بودجه گرفتن و پولشویی نبود حتما حقوق فوتبالیستها هم مثل بقیه مردم کم بود. ولی چون یه عده از خودیها این وسط نفع میکنند هر سال رقم قراردادها بالاتر میره
  • داریوش IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    1 0
    یه فوتبالیستی که هفته ای چند بار توپ لگد میزنه و بازی میکنه باید به اندازه یک صدم یه کارگری که روزانه ساعت ها کار و تلاش میکنه تا کالاهای مورد نیاز مردم رو مهیا کنه مزد بگیره.
  • حسن IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    مگه‌ فرقی هم‌ میکنه با نظر ما برای حدود ۳۰ بازی، هر بازی ۵۰۰ میلیون کجای‌ آن عدالته؟ وقتی حقوق کارمند در بهترین شرایط در سال ۱۲۰ میلیون هم نمی رسه
  • م IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    همش و كه اين فوتباليست ها نميخورند!!
  • DE ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    خودشون نوی این شرایط میتونن این نان های کم زحمت را بخورن؟ والا که دل گنده و جیب گشاد و البته رو میخواهد
  • عجب IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    به هیچ وجه،هر دلالی میخواد به مربی ۴۰ میلیارد و به بازیکن ۷۰ میلیارد بدهد اگر از جیب مبارک بود ،بدهد ولی از بیت المال حبس ابد
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    خیر به هیچ وجه. دلیلاش: ۱نبود کمترین امکانات ورزشی در روستا ها . وضع فاجعه مردمی که حقوق ده سالشان هم یک میلیارد نمیشود. عدم کار مفید ورزشکاران (نه تولید دارن نه ایجاد اشتغال!) و هزاران دلیل دیگر
  • اذرن IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    از جیب ملت یک مشت آدم بیسواد خدا لعنت کسی را که از جیب ملت حاتم بخشی می کند به چه درد مردم می خورند
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    اصلا موافق نیستیم
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    یک ریال هم زیاد است
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 0
    نه چون هیچوقت در جام جهانی ره پیدا نمیکنن اگرم برن در بازی اول میبازن
  • Khosro IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    0 1
    کاش مردم به پویشی راه بیاندازند و در اعتراض به هزینه از بیت المال یکسال فوتبال رو تحریم کنند تا زمانی که دولت خودشو کاملا کنار بکشه. اگه برنا مه ریزی درست بود با این هزینه دولت میشد سالی چند تا ورزشگاه مجهز ساخت .زیرساخت رو تکمیل کرد کمپ ساخت مراکز استعداد یابی مدرس فوتبال از خارج آورد . باشگاهها رو هم مجبور کرد از بازیکن های جوان و از صفر شروع کنند و از فروش یکی دوتا از اون ها هزینه هاشون رو تامین کنند
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    0 0
    خداوکیلی درمملکتی که این همه مشکل داریم ازنظراقتصادی چه معنی داره این همه هزینه بشه برای فوتبال تاحالاچکارکردن این پول بایدخرج مناطق محروم وجوانان مجردبه که بتوانن زندگی بکنن ۷۰ میلیاردکم‌پولی نیست به اندازه ۷ میلیون کاری انجام داده که دل مردم شادباشه خودتون قضاوت کنیدارقام نجومی فوتبالیست هارا
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    0 0
    خیر
  • mt IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    0 0
    با پول چن بازیکن به درد نخور میشه یه شهر کوچکو از این رو به اون رو کرد
  • قنبری IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    0 0
    باشگاه‌ها به بخش خصوصی واگذار بشم از بودجه دولتی و بیت المال تغذیه نشن قرارداد هر مبلغی باشه اشکال نداره
  • داریوش IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    0 0
    یک ریال هم برای شوتبالیست ها زیاده کارشون چه فایده ای واسه مردم گیر افتاده در تورم و گرونی داره؟ تا زمانی که حتی یه محتاج در کشور باشه، دادن پول این مردم به توپ شوت کنا حرام، غیر اخلاقی و غیر انسانیه. حالا یه پولداری میخواد یه باشگاه بخره و با ورزشکاراش قراردادهای 800 میلیاردی ببنده؛ خوب ببنده. البته در صورتی که کارخانه داری نباشه که از دستمزد کارگراش بزنه.
  • محمدعلی IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    0 0
    سلام خیر چون ازجیب مردم کنده میشه و به یه مشت بدردنخور داده میشه چرا همین دولت نمیاد حقوق های عقب افتاده یا کار های خیرخاهانه انجام بده میلیارد میلیارد پول حیف میل میشه اخرش هم باباندبازی یه تیم قهرمان میشه بازیکن باید بخاطر تیم ونام تیم بیاد تواون تیم قرار نباشه ازجیب مردم پول بدن
  • بایرام IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    0 0
    اول بایدمردم راتوجیح کردکه باشگاههاچه گونه بایدحق وحقوق خودراازدولت بگیرندوقتی دولت حق تلویزیونی رابه باشگاههاپرداخت کندودست باشگاههارابرای قراردادهاازادبزاره تاباشگاههاخودشان خرج تیمهایشان رادربیارن درانصورت نیازی نیست دولت پول بازیکنی راپرداخت کنه دولت فقط مالیات ازشون بگیره انهم چندسال اول بایدبهشون وام بدون بهره بده مالیات چندسال نگیره وقتی تیمهاروی پای خودایستادن هم مالیات بگیره هم وام بابهره ی کم به باشگاههابده انموقع نیازی نیست هرروزیکی رابه کوبیم که فلانی به فکرپول بیت المال نیست
  • محمود IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    0 0
    اگر واقعاً به بیت‌المال بودنش اعتقاد دارید پس من و خانواده‌ام هم در آن سهیم هستیم و به اندازه‌ی یک ریال هم راضی نبوده و نیستیم و نخواهیم بود. حرام است
  • عباس IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    0 0
    اصلا موافق پرداختها نیستم چون موضوع شخصی است و ربطی به جامعه نداره ... بجای این پرداختهای مزخرف حقوق بازنشستگان او کادر درمان بیمارستانها ، اساتید و معلمان و کارگران فزایش یابد ، توپ بازی یعنی چی ؟ چه نفعی بحال کشور داره ؟
  • رضا IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    0 0
    دولت پول نداره حقوق بازنشسته هایی که عمری کارکردند و پول بیمه دادند رو بده بعد از اون طرف میلیاردی میده به بازیکنان که اسمش روشه بازی کن ، 😏😏 میلیارد تورم زا نیست ولی حقوق ۷ یا ۸ میلیونی تورم زاست که باهاش نمیتونی تا دهم ماه زندگی کنی متاسفیم
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    0 0
    باشگاه ها رو خصوصي كنيد اين دستمزدها رو هم از ماليات پرداختي اون شركت ها كم نكنيد (چون اينجوري باز هم از حيب ملت پرداخت ميشه) بعدش هر چقدر توانستند ازون شركت خصوصي بگيرن يه مشت آدم بي هنر شدند الگوي جووناي ما
  • منوچهر US ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    0 0
    هیچ کدام استعداد ندارن ، اولا استعداد واقعی رو پیدا کنید بعدشم مثل ی کارمند بهشون حقوق بدید ، هرکی ک واقعا فوتبال دوست باشه میمونه
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    0 0
    واقعیتش این است که دو تیم وزارت ورزش و تیم های صنعتی که بودجه دولتی دارند بیت المال خور محسوب می شوند. به هیچ عنوان راضی نیستم . در این شرایط سخت اقتصادی 100 میلیون هم برایشان زیاد است چه برسد به 8 میلیارد ! خروجی هم ندارند و فوتبال ما در آسیا درجا می زند. راهش واگذاری دو تیم پایتخت به بخش خصوصی است.
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    0 0
    اگر ما دخیل بودیم یک ریالم راضی نیستیم ولی خب کسی از ما نمیپرسه و همه پولا رو خودشون میخورن یه جوری حالا یا با فوتبال یا با......
  • محمد جواد طوافی AE ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    1 0
    به هیچ عنوان موافق نیستم دستمزد مردم و بخصوص مردم ضعیف و نیازمند به جیب فوتبالیست های میلیاردی و بعضا کم کار بره
  • عزیز IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    1 0
    اصلا راضی نیستم .به هیچ وجه من الوجوهی راضی نیستیم . واقعا تو این شرایط سخت اقتصادی مملکت و و فشار سنگین مالی بر دوش تک تک ایرانی ها پرداخت این مبالغ پول ها هیچ توجیهی نداره .این ها پول بیت الماله که از پول مالیات هایی که از مردم گرفته می شه به این دلال ها ومربیان و مدیران دلال و فاسد فوتبال داده می شه . حرومه. خدا خودش جوابشون رو بده .این پولها حق الناس 85 میلیون ایرانی که تو اون دنیا باید جواب بدن.
  • ایرانی IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    1 0
    باسلام ،من معلم بعد از سی سال تدریس در مناطق دورافتاده کوهستانی ،باهزاران زحمت هشت میلیون حقوق می گیرم این آقایون چه کار مفیدی انجام میدن ؟ با این پولها میشه چندین کیلومتر جاده ساخت یا چندین مدرسه،بیمارستان و شغل های بسیاری برای جوانان بیکار ایجاد کرد مدیون مردم هستید که این پول را به فوتبال میدید درحالیکه جوانان به خاطر بی پولی و بی کاری ازدواج نمی کنند
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    0 0
    این که فوتبال نیست یک نهاد همه کاره این ورزش مورد علاقه مردم را هم دست گرفته و مافیایی شده و هر تیمی خواست و زورش رسید قهرمان می کنه مثل استقلال بهتر که این فوتبال را هم جمع کنند حال همه را بهم زده فوتبال سیاسی را