اتفاق عجیب؛ مربیان لیگ برتری بهتر از اسکوچیچ!

دنیای ورزش تورنتو: تیم های لیگ برتری ایران سرمربیان نامدارتری در مقابل تیم ملی ایران خواهند داشت.

این روزها سه تیم استقلال، سپاهان و تراکتور به دنبال جذب سرمربی خارجی هستند و نام‌هایی چون ژوزه مورایس، قربان بردیف و حتی ولادیمیر پتکوویچ پیرامون این باشگاه شنیده می‌شود. در این بین حضور مورایس در سپاهان و بردیف در تراکتور تقریبا قطعی شده و در مراحل پایانی خود قرار دارد. اتفاقی که سطح کیفی فصل آینده لیگ برتر را هم بالا خواهد برد.
نکته عجیب در خصوص سپاهان و تراکتور و حتی استقلال این است که سرمربیان این تیم‌ها در حال حاضر به مراتب نامدارتر از دراگان اسکوچیچ هستند. حتی جواد نکونام، یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی هم در لیگ برتر کارنامه بهتری نسبت به سرمربی کروات داشته‌اند.
اسکوچیچ این روزها شدیدا تحت فشار است و در تیم ملی هم تنها نفراتی چون سردار آزمون و شجاع خلیل‌زاده حامی سفت و سخت او هستند. مشابه این جو سال ۲۰۰۶ برای برانکو وجود داشت و بازیکنان اعتقاد داشتند او توان هدایت تیم را ندارد و افکار عمومی هم کم و بیش چنین باوری داشتند. با این حال در نهایت برانکو ماندنی شد و نتیجه آن هم نابودی تیم ملی بود.
اتفاقات سال ۲۰۰۶ می‌تواند درس عبرت خوبی برای این روزها باشد. تازه آن موقع دادکان حضور داشت و وضعیت فدراسیون منظم و باثبات بود اما اکنون همان شرایط هم وجود ندارد و شرایط هر روز بدتر می‌شود. شاید اکنون لازم است دولت وارد عمل شود و کمی شرایط را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1642346

برچسب‌ها