استمداد انتقال آب به یزد در خطبه‌های نماز جمعه

ایرنا نوشت: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: مسئولان بیش از گذشته برای تامین آب مورد نیاز مردم و انتقال آن به استان تلاش کرده و جدی‌تر باشند که اساسی‌ترین مطالبه و موضوعی حیاتی است.

آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: مشکل اصلی استان آب است و هرچند در این خصوص اقداماتی شده ولی باید بهتر و جدی پیگیری شود.

وی به هفته جهاد کشاورزی اشاره کرد و با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته ادامه داد: صرفه‌جویی در مصرف آب و تلاش برای تامین نیازهای مردم در این بخش از اهمیت فراوان برخوردار است .

امام‌جمعه یزد اظهار کرد: یکی از بخش‌های مهم در خودکفایی کشور و تولید و اشتغال موضوع کشاورزی است و باید برای رسیدن به اهداف متعالی در این حوزه اقدام مناسب صورت گیرد.

ناصری به توصیه‌های مقام معظم رهبری و دشمنی‌های استکبار علیه نظام اشاره کرد و گفت: باید مردم و مسئولان برای شکست اهداف مخالفان انقلاب بیش از قبل برای اجرایی شدن فرمایشات معظم‌له بکوشند.

استمداد انتقال آب به یزد در خطبه‌های نماز جمعه

بیشتر بخوانید:

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد به برخی گرانی‌ها در کشور که موجب فشار بر اقشار آسیب‌پذیر شده اشاره کرد و گفت: دولت و مردم با همکاری هم برای غلبه بر مشکلات تلاش جهادگونه داشته باشند.

ناصری گفت: باید دولت با همکاری مردم برای کنترل گرانی‌ها بیشتر تلاش و برنامه‌ریزی داشته باشند، هرچند هم‌اکنون رییس‌جمهوری خود بدون واسطه در بین مردم برای حل نیازها حضور دارد.

وی اظهار کرد: یکی از توطئه‌های دشمنان علیه نظام به خصوص توسط صهیونیست‌ها در کشور، بحران‌آفرینی است که باید مردم و مسئولان با همدلی برای شکست استکبار بکوشند.

21231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1642292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =