ستاد پیگیری و رسیدگی امور حقوقی و قضایی حادثه متروپل افتتاح شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: ستاد پیگیری و رسیدگی امور حقوقی و قضایی حادثه متروپل افتتاح شد، افراد می‌توانند با مراجعه به این محل اطلاعات و آمار خود را به گروه‌های مستقر ارائه و راهنمایی قضایی و اداری مربوطه را دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از خوزستان ، معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: ستاد پیگیری و رسیدگی امور حقوقی و قضایی حادثه متروپل افتتاح شد، افراد می‌توانند با مراجعه به این محل اطلاعات و آمار خود را به گروه‌های مستقر ارائه و راهنمایی قضایی و اداری مربوطه را دریافت کنند.

احسان عباس پور فرماندار ویژه آبادان دیروز چهارشنبه ١١ خردادماه در خصوص افرادی که در این حادثه خسارتی دیده‌اند، تصریح کرد: مرکزی با همکاری دادستان استان و منطقه آزاد اروند راه‌اندازی شد که افراد می‌توانند با مراجعه به این محل اطلاعات و آمار خود را به گروه‌های مستقر ارائه و راهنمایی قضایی و اداری مربوطه را دریافت کنند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت آوار برداری ساختمان متروپل، افزود: سرعت آواربرداری نسبت به گذشته بیشتر شده و دستگاه‌های سنگین و فوق سنگین در محل حادثه حاضر شدند.

عباس پور با بیان اینکه همه تلاش ما تسکین آلام مردم است، تصریح کرد: در کنار سرعت، دقت عمل را نیز در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم فعالیت‌ها را به بهترین شکل ممکن پیش ببریم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان عنوان کرد: گروهی متشکل از بهترین نفرات فنی و مهندسی در محل حاضر هستند و پیرامون موضوعات مربوط به تخریب ساختمان به ارائه نظر خواهند پرداخت، که پس از جمع‌بندی‌های لازم به مردم اطلاع داده خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1637358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =