اعلام آمادگی شرکت آب و فاضلاب قزوین برای همکاری با شرکت‌های دانش بنیان

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در راستای شعار سال۱۴۰۱ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام “تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین”، این شرکت آمادگی همکاری همه جانبه خود را در زمینه های کاری با شرکت‌های دانش بنیان اعلام می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ بهزاد شکوری، معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب قزوین گفت: به منظور اعتلای ارزش های علمی در راستای کاربردی کردن پروژه های تحقیقاتی، فراهم کردن بستر لازم برای بهره گیری حداکثری از توان این مراکز علمی و فنی و همچنین گسترش و به روز رسانی دامنه عملکرد و خدمات خود، از شرکت‌های دانش بنیان دعوت به همکاری و فراخوان می کنیم.

او تصریح کرد: این درخواست همکاری با هدف توسعه روزافزون و همکاری سازمان یافته با شرکت‌های دانش بنیان از طریق کاربردی کردن فرآیند تولید علم از راه پژوهش و بهره مندی از تخصص و توانمندی شرکت های مذکور در عرصه های گوناگون فنی، علمی و پژوهشی در صنعت آب و فاضلاب و هم‌افزایی علمی و اجرایی طرفین صورت گرفته است.

شکوری در ادامه گفت: بر این اساس استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در موضوع های مختلف اعم از طراحی و تدوین راه حل مشکلات شرکت آب و فاضلاب در زمینه های گوناگون از جمله تاسیسات و شبکه های آبرسانی، انتقال و جمع آوری فاضلاب، ارتقای کیفیت آب، مهندسی مجدد تصفیه خانه های فاضلاب همچنین ارزیابی علل و میزان آلودگی منابع آبی، نوسازی شبکه و سیستم های موجود، کاهش مصرف انرژی در سیستم های انتقال آب، حفاظت از تاسیسات ،IT، افزایش درآمد و کاهش هزینه مطرح می باشد.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب قزوین در پایان یادآور شد: از سنوات گذشته تفاهم نامه همکاری علمی–پژوهشی بین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و پارک علم و فناوری استان قزوین وجود دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1621683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =