تاکید معاون استاندار لرستان بر توجه ویژه به ظرفیت‌های کاهش آسیب های اجتماعی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر استفاده و توجه به ظرفیت های حوزه کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دکتر بهرام ستاری دستنایی در اولین جلسه کمیته تخصصی توسعه مشارکت‌های استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، ضمن تقدیر از دستگاه‌های عضو کمیته و و سازمان های مردم نهاد تاکید کرد: زنجیره هماهنگ دستگاه‌های اجرایی در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی باید بازآفرینی شود.

وی افزود: در این راستا باید همه ظرفیت‌ های مغفولی که در این گردونه مورد بهره‌برداری قرار نگرفته‌اند استفاده و مورد توجه قرار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه ریشه‌کنی اعتیاد کاری بسیار سخت است اما می شود با اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی در کاهش آن نقش ایفا کرد، گفت: اگر بحث مراقبت های پس از خروج و صیانت از بهبود یافتگان و خانواده‌های آسیب دیده و در راس آن موضوع اشتغال و به کارگیری این افراد پیگیری نشود دوباره به چرخه اول برمیگردیم.

ستاری دستنایی عنوان کرد: باید دقت داشته باشیم که تکمیل کننده پروسه درمان اعتیاد بحث اشتغال و صیانت از خانواده فرد معتاد است.

وی ادامه داد: در بحث آموزش و مهارت‌ آموزی باید تمرکز روی حرفه‌هایی داشت که سریع الوصول‌تر به اشتغال ختم شود.
رئیس کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی در پایان یادآور شد: سازمان فنی و حرفه‌ای با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان باید در این زمینه هماهنگی لازم را داشته باشند؛ امیدواریم این هماهنگی‌ هامنتج به جامعه‌ای عاری از معتادین شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1620550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =