بازدید نمایندگان  شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان از امور تدارکات و قراردادهای شرکت برق منطقه ای سمنان

نمایندگان شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان از فعالیتها و اقدامات انجام شده در امور تدارکات و قراردادها و انبار شرکت برق منطقه ای سمنان بازدید نمودند .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مهندس یعسوب قلیچ لی سرپرست امور تدارکات و قراردادهای شرکت برق منطقه ای سمنان در ابتدای این بازدید، ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان، جهت آشنایی بیشتر، به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این شرکت در امور تدارکات و قراردادها پرداخت .

مهندس قلیچ لی افزود: طرح ویژه ملی " ایجاد بانک جامع و متمرکز کالا بمنظور مدیریت تامین و دسترسی سریع به تجهیزات" توسط مدیرعامل محترم شرکت توانیر به برق منطقه ای سمنان ابلاغ و در این شرکت در حال پیگیری و اجرا می باشد.

خانم آبیاری، مدیر امور تدارکات و قراردادهای شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان نیز اقدامات و فعالیتهای انجام شده در حوزه تدارکات و انبار شرکت برق منطقه ای سمنان را سیستمی، منظم و موثر دانست و بر لزوم انجام بهینه کاوی و الگوبرداری از عملکرد شرکتهای برق منطقه ای تاکید نمود.

گفتنی ست در این بازدید، مدیر امور تدارکات و قراردادها و رئیس اداره انبارهای شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان  با مراجعه به قسمتهای مختلف امور تدارکات این شرکت ، از نزدیک با فعالیت های صورت گرفته همچون طرح ویژه ملی ایجاد بانک جامع و متمرکز کالا آشنا شده و روند برگزاری مناقصه ها، فرایند خریدهای سامانه ای، عملکرد کمیته ها و کارگروههای حوزه مناقصات و قراردادها و.... مورد بازدید و بهینه کاوی قرار گرفت و در ادامه نیز از انبار مرکزی شرکت برق منطقه ای سمنان و فعالیتها و اقدامات صورت گرفته در خصوص سامانه انبار، دستورالعمل ها و رویه ها و نحوه انبارش و انبارداری تجهیزات، بازدید میدانی بعمل آمد .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1602613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =