افتتاح بیش از 10 پروژه بهداشتی درمانی لرستان در دهه فجر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان از افتتاح بیش از 10 پروژه بهداشتی درمانی در ایام دهه فجر خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دکتر بهرام دلفان دقایقی پیش در این رابطه به خبرنگار خبرآنلاین گفت: یکی از مشکلات و چالش های دانشگاه بلاتکلیفی برخی پروژه های عمرانی بوده که این مهم را به محض آغاز بکار در دستور کار قرار دادیم و به نتایج مطلوبی نیز دست یافتیم .

وی افزود:با پیگیری های مستمر از طریق وزارت بهداشت از اعتبارات مناطق محروم  مبلغ 70 میلیارد تومان را برای پروژه های بهداشتی درمانی استان تامین اعتبار نمودیم که خوشبختانه از این میزان 50 درصد را تخصیص و به پروژه ها ترزیق نمودیم .

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه 30 میلیارد تومان برای تکمیل این طرحها تامین و تخصیص یافت اظهار داشت : با این مبلغ تعداد زیادی از پروژه ها هم اکنون فعال و در حال ساخت هستند و در دهه فجر بالغ بر 10 پروژه درمانی افتتاح و به مردم سرویس دهی خواهند کرد .

وی افتتاح مراکز زایمانی ، آنژیوگرافی ، و مراکز بهداشتی درمانی را از جمله این طرحها عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک نیز حجم زیادی از پروژه های عمرانی را که مدتهاست بلاتکلیف و رها شده اند تعیین تکلیف گردند.

دلفان ادامه داد : علاوه بر افتتاح این طرحها در دهه فجر ، سایر پروژه ها نیز در هفته سلامت و در سال جدید به بهره برداری خواهند رسید.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1591638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =