آغاز عملیات اجرایی ساخت سد معشوره ظرف هفته آینده

استاندار لرستان از آغاز بکار عملیات اجرایی ساخت سد معشوره در هفته آینده خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،نشست پیگیری ساخت سد معشوره در وزارت نیرو با حضور دکتر فرهاد زیویار و وزیر نیرو با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی و سید نظام الدین موسوی عضو هیات رئیسه مجلس با اخذ موافقت وزیر نیرو در خصوص آغاز بکار ساخت سد معشوره به پایان رسید .
استاندار لرستان در توضیح این جلسه گفت: موضوع پیگیری فرآیند شروع بکار و انعقاد قرار داد جدید سد معشوره با حضور وزیر محترم نیرو در این جلسه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و در نهایت مقرر شد ظرف هفته آینده ساخت این پروژه مهم از سر گرفته شود.
دکتر زیویار ادامه داد : در این جلسه که در دفتر وزیر نیرو در تهران برگزار شد، پس از بررسی موارد مطرح شده مقرر گردید از هفته آینده فرآیند ساخت و تکمیل سد معشوره آغاز شود و یکی از وعده هایی که به مردم داده بودیم محقق گردد.
وی افزود: طبق توافق صورت گرفته در جلسه تصمیم بر آن شد قرار داد جدید سد معشوره با قید فوریت نهایتا تا ۳ ماه آینده نهایی و منعقد شود .
استاندار لرستان بیان داشت: سد معشوره یکی از مطالبات مهم مردم استان است که در سفر اخیر رئیس‌جمهور محترم به استان مطرح گردید و در مصوبات این سفر برای تامین اعتبار و تکمیل گنجانده شد که با پیگیری های صورت گرفته مراحل ساخت سد آغاز خواهد شد .
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1589144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =